Gå til innhold

Overganger og øvrige spekulasjoner - Arsenal

invalid_user

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Han er en større spiller enn 16-åringene som blir hentet i løpet av sommeren, men skal si meg enig i at han ikke er en verdenstjerne. Vi kan jo håpe han blir det hos oss. :)

Jeg håper virkelig på en keeper og en stopper. Et år til med Almuniua har ikke kroppen min godt av, og Fabianski har ikke imponert stort mer.

Lenke til kommentar

Det er et relativt stort navn. Chamakh var ganske ukjent før forrige sommer, men hans navn har vokst i takt med interessen fra andre klubber, samt Bordeaux sine prestasjoner. Vil si at han er et like stort navn som Nasri var da vi hentet ham. Uansett har navn lite å si i denne sammenhengen. Var Vermaelen et stort navn da vi hentet ham? Det viktigste er at kvaliteten er der. Chamakh er også inne i sin beste alder som spiss.

Endret av iRoman
Lenke til kommentar

Han var vel ganske anonym frem til i fjor sommer? Da vi egentlig skulle hente han.

Sier ikke han er en dårlig spiller. Langt derifra. Han er klart en god spiller som kommer til å tilføye oss MYE i sesongen som kommer.

En stor spiller er for meg en spiller alle vet hvem er. Torres, Messi, Fabregas, Villa, Ronaldo, Rooney etc.

Chamakh er vel den eneste "proven" spilleren vi har hentet på noen år. Vermaelen kan vel ikke klassifiseres i samme gate før han kom.

EDIT: Enig med deg iRoman, bortsatt fra at Nasri ikke var et like stort navn som Chamakh er nå. Rart hvordan spillere på 25-26 plutselig er i vinden. Samme med Dzeko for et par sesonger tilbake.

Endret av Benbjo
Lenke til kommentar

"Barcelona are in negotiations with Arsenal over Cesc Fàbregas, technical secretary Txiki Begiristain has confirmed. However, they have not spoken to the player, despite media speculation, and won't until a fee is agreed."

Har ikke link, dessverre. Dette ser ille ut.

Lenke til kommentar

Nå har jeg ikke vært her inne på en stund og har ikke giddet lest de siste sidene pga seint på kvelden, men Wenger sa jo faktisk i Chamakh presentasjonen at han kom til og hente inn iallefall en og kansje to spillere til. Utifra ting han har sagt tidligerre rekner jeg med at det blir en keeper, og en forsvarsspiller om Gallas går. Eventuelt type Simon Kjær om Gallas blir.

Lenke til kommentar

Hil-Wood: No Cesc offers

På tide å skrive klagebrev til UEFA? Måten Barcelona har oppført seg i denne saken er skammelig, og jeg er overrasket over at det ikke har vært snakk om tapping up i media.

Vel, det finnes jo ingen bevis i grunn. Spillere som sier at de ville likt å ha Cesc i klubben er vel ikke ulovlig. Cesc selv har jo uttalt at han gjerne vil ha Villa og Alonso til Arsenal tidligere. Barcelonas ledelse har også sagt at de kunne tenke seg Cesc tilbake dersom han ville det. Wenger har jo tidligere snakket om at han liker den og den spilleren.

Altså ikke noe ulovlig som har stått i avisene. Hva som har foregått bak lukkede dører vet vi ikke. Det er godt mulig at Txiki har ringt Cesc og snakket sammen. DET er vel ulovlig, men det finnes ingen bevis...

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...