OhEasy Skrevet 6. november 2014 Del Skrevet 6. november 2014 (endret) Aldri i verden om jeg vil ha Biscuits i Arsenal. En av verdens største floppere, og er generelt en pyse. Endret 6. november 2014 av OhEasy Lenke til kommentar
Tkse Skrevet 7. november 2014 Del Skrevet 7. november 2014 (endret) Busquets er absolutt ikke noe dårlig spiller. Selvom han har hatt sine ikke-sportslige øyeblikk. Hvorfor mener du han er en flopp? Langt bedre enn f.eks Flamini og Arteta... Endret 7. november 2014 av Tkse Lenke til kommentar
Dapper Chap Skrevet 7. november 2014 Del Skrevet 7. november 2014 (endret) Aldri i verden om Busquets hadde noen gang skjedd. Wenger har til og med kritisert han i media tidligere. Endret 7. november 2014 av Dapper Chap Lenke til kommentar
Adrax Skrevet 7. november 2014 Del Skrevet 7. november 2014 Synes ikke han er dårlig, mye bedre enn Arteta og Flamini hvertfall. Hadde gjerne takket ja til han, men det blir aldri å skje. Det beste hadde vært å kjøpt to helt nye DMer og spilt 4-2-3-1 og holdt seg langt helvettes vekk ifra 4-1-4-1 formasjonen. Benket gamle Arteta og solgt/lånt ut Flamini. Det blir nok aldri å skje under Wengers ledelse. Gir jo Flamini og Arteta så mye tillitt i klubben at det er direkte kvalmende. Lenke til kommentar
OhEasy Skrevet 7. november 2014 Del Skrevet 7. november 2014 (endret) Busquets er absolutt ikke noe dårlig spiller. Selvom han har hatt sine ikke-sportslige øyeblikk. Hvorfor mener du han er en flopp? Langt bedre enn f.eks Flamini og Arteta... Sa aldri at han er dårlig. En av verdens største floppere, som i en som flopper/faller/faker taklinger mot seg samt "skader". Burde heller være skuespiller. Endret 7. november 2014 av OhEasy 1 Lenke til kommentar
OhEasy Skrevet 7. november 2014 Del Skrevet 7. november 2014 En stuper. En OL-verdig stuper. Lenke til kommentar
Adrax Skrevet 19. november 2014 Del Skrevet 19. november 2014 (endret) Hevder Khedira er ferdig i Real MadridDen spanske radiostasjonen Cadena SER melder, gjengitt av avisen AS, at Real Madrid har bestemt seg for at de ikke vil fornye kontrakten til den tyske midtbanespilleren Sami Khedira. Khediras kontrakt går ut i juni 2015 og verdensmesteren fra i sommer har i lengre tid vært linket til blant andre Arsenal og Manchester United.Årsaken til at Real Madrid ikke skal ha et ønske om å fornye kontrakten, er ifølge Cadena SER at spilleren i fjor avslo å gå i forhandlinger om en forlengelse. I tillegg har Khedira en mindre viktig rolle i klubben nå enn tidligere. Kanskje lite sannsynlig siden overgangen visstnok ikke gikk igjennom i sommer pga. for høy lønn.. Hvis han jekker ned på lønnslippen, så tar jeg han gjerne. Om RM selger han billig. Endret 19. november 2014 av Adrax Lenke til kommentar
Espp Skrevet 19. november 2014 Del Skrevet 19. november 2014 Tenkt det samme når det gjaldt Utd, men har endret mening totalt. Det siste dere og vi trenger er enda en skadeutsatt spiller som kan fylle opp lønnskvoten. Lenke til kommentar
archongamer Skrevet 20. november 2014 Del Skrevet 20. november 2014 Noen som har en statistikk på skadene til Sami siden han sies å være så skadeutsatt?Kunne gjerne tenkt meg å sett han i Arsenal om ikke lønnskravet er hinsides. Lenke til kommentar
Tunky Skrevet 20. november 2014 Del Skrevet 20. november 2014 Ganske mange skader som har satt han ut for flere kamper av gangen, i tillegg til et par virkelig lange skadeopphold. http://www.transfermarkt.com/sami-khedira/verletzungen/spieler/29401 Lenke til kommentar
archongamer Skrevet 20. november 2014 Del Skrevet 20. november 2014 (endret) Takker! Det var jo ikke så ille egentlig som jeg trodde. Tar man bort den langtidsskaden er det 5-8 kamper pr.sesong ute de siste sesongene. Det er vel innenfor hva som må forventes uansett spiller. Endret 20. november 2014 av archongamer Lenke til kommentar
Espp Skrevet 20. november 2014 Del Skrevet 20. november 2014 (endret) 5-8 kamper + 3-5 før han er i form igjen (kanskje mer også hvis han har skadene sprett utover sesongen). Blir fort 30% av en PL sesong. Ikke akseptabelt spør du meg. Lite flyt og kontinuitet i laget, og absolutt ikke bra når han blir en av de viktigste spillerne. Det kan godt hende at han blir kvitt skadeplagene da. Noen klarer det også. E: Han har jo mistet 8 kamper siden sesongstart. En meget skadeutsatt spiller spør du meg. Ikke en sesong uten skader. Endret 20. november 2014 av Espp Lenke til kommentar
archongamer Skrevet 20. november 2014 Del Skrevet 20. november 2014 Nå skal det godt gjøres å finne spillere som aldri har skader, og Sami sine stats sett over tid, og spesielt siste 4 sesongene så er det ikke hva jeg ville kalt meget skadeutsatt, selv om han har hatt sine skadavbrekk. At han er helt uaktuell på grunn av for mye skader ser jeg i hvertfall ikke helt.Men selvsagt, finner man en spiller som har samme nivå og som ikke er skadet så løp og kjøp. Lenke til kommentar
OhEasy Skrevet 20. november 2014 Del Skrevet 20. november 2014 Pluss at skadene skjer oftere og varer lengre i Arsenal. Lenke til kommentar
G27 Skrevet 20. november 2014 Del Skrevet 20. november 2014 ... og i Manchester United. Nå er ikke Khedira så skadeutsatt som folk vil ha det til, men men. Lenke til kommentar
Espp Skrevet 20. november 2014 Del Skrevet 20. november 2014 Langtidsskaden han nettopp har hatt er på nivå med Falcaos skade. Alle snakker om at han er skadeutsatt. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå