OhEasy Skrevet 1. september 2014 Del Skrevet 1. september 2014 (endret) Sky sier at Falcao faila på medical. Kan bety helomvending ang. Welbeck? Edit: Nevermind. Ser ut til at brukeren er fake(Twitter) Endret 1. september 2014 av EirikOliver Lenke til kommentar
Corporal Jenkinson Skrevet 1. september 2014 Del Skrevet 1. september 2014 TV2 snakker om at Arsenal prøver seg på Nastasić fra City. Kom visst fra redaktøren i Goal... Hadde jo vært noe, men tror ikke på det før jeg ser noen mer pålitelig enn Wayne Veysey. Lenke til kommentar
archongamer Skrevet 1. september 2014 Del Skrevet 1. september 2014 (endret) TV2 snakker om at Arsenal prøver seg på Nastasić fra City. Kom visst fra redaktøren i Goal... Hadde jo vært noe, men tror ikke på det før jeg ser noen mer pålitelig enn Wayne Veysey. Dårlig kilde, og merkelig at ingen melder om det samme om det var noe på gang så sent.. Men hadde vært en bra signering ja. Endret 1. september 2014 av archongamer Lenke til kommentar
Corporal Jenkinson Skrevet 1. september 2014 Del Skrevet 1. september 2014 30 min. Lenke til kommentar
Stefan_B Skrevet 1. september 2014 Del Skrevet 1. september 2014 Ikke godt nok dessverre. Skulle og burde hatt en defensiv midtbanespiller. Ditto det samme med midtstopperplassen hvor vi bare har 3 midtstoppere og den ene allerede har slitt ved et par anledninger så langt denne høsten. Lenke til kommentar
Dapper Chap Skrevet 1. september 2014 Del Skrevet 1. september 2014 Jeg tar Welbeck any day fremfor Remy som begynner å bli gammel i tillegg til hjerteproblemet hans. Welbeck er fremtiden vår. Jepp. Remy var den spissen jeg ønsket meg mest, fordi jeg trodde aldri for eksempel Welbeck var tilgjengelig. Vil mye heller ha han. Lenke til kommentar
Tkse Skrevet 1. september 2014 Del Skrevet 1. september 2014 Ønsker og se en bekreftelse ganske snarlig nå. Begynner å bite negler nå snart Lenke til kommentar
Liquidkey Skrevet 1. september 2014 Del Skrevet 1. september 2014 (endret) https://twitter.com/thearsenalhorse/status/50656065995461017 Endret 1. september 2014 av Liquidkey Lenke til kommentar
archongamer Skrevet 1. september 2014 Del Skrevet 1. september 2014 Arsenal har søkt om forlengelse på fristen i Welbeck saken. Håper ikke United drar en Mourinho på oss. Lenke til kommentar
Kleivis Skrevet 1. september 2014 Del Skrevet 1. september 2014 Har en dårlig følelse nå.. Kom igjen og bli ferdig.. -.- Lenke til kommentar
Kleivis Skrevet 1. september 2014 Del Skrevet 1. september 2014 David Ornstein @bbcsport_david 19s Arsenal have dealsheet in with PL outlining commitment of #AFC, #MUFC & Welbeck to do deal. Couple of hrs to send documents #bbcdeadlineday Lenke til kommentar
OhEasy Skrevet 1. september 2014 Del Skrevet 1. september 2014 Litt merkelig at det er så stille rundt Falcao. Lenke til kommentar
archongamer Skrevet 1. september 2014 Del Skrevet 1. september 2014 Mye skal vel gå galt når begge lag har valgt å sende inn skjema og fått ekstra tid til å fullføre papirarbeidet. Virker som at Welbeck dealen er så godt som i boks. Hvorfor United ikke vil offentliggjøre Falcao er uansett merkelig ja. Lenke til kommentar
Dapper Chap Skrevet 1. september 2014 Del Skrevet 1. september 2014 Irriterende at det tar så tid. Skal opp klokken halv syv og Arsenal sin frist for å fullføre Welbeck overgangen er klokken 2. Klarer ikke legge meg før det er bekreftet. Lenke til kommentar
Kleivis Skrevet 2. september 2014 Del Skrevet 2. september 2014 Welbeck offisielt klar. God natt. Lenke til kommentar
OhEasy Skrevet 2. september 2014 Del Skrevet 2. september 2014 Welbeck is a gooner. Blir en god natts søvn nå. Lenke til kommentar
OhEasy Skrevet 2. september 2014 Del Skrevet 2. september 2014 5 års kontrakt sies det. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå