MartinF Skrevet 1. september 2014 Del Skrevet 1. september 2014 Hahahaha, 16 mill pund for Welbeck? Det HAR tilta for Wenger... Og hvor er DM og midtstopper? At det er mulig å være så forpult handlingslammet.... Lenke til kommentar
Corporal Jenkinson Skrevet 1. september 2014 Del Skrevet 1. september 2014 16m for Welbeck? Jaha, det var voldsomt mye. Minst 4m for mye. Men desperasjon koster. Man U tok Wenger på tur her. Unitedfansen Middelmådig spiller, men sier jo kanskje om ambisjonene våre. Sårt tiltreng bredde da. Lenke til kommentar
Torstein Skrevet 1. september 2014 Del Skrevet 1. september 2014 Bare vent. Om fire år har alle glemt at Welbeck egentlig var spiss før Wenger omskolerte han til midtstopper.. 1 Lenke til kommentar
Torstein Skrevet 1. september 2014 Del Skrevet 1. september 2014 Såså gutta. Ikke svartmal alt her nå. Welbeck underpresterte i fjor, men det gjorde resten av United også. Han ble brukt på kanten i et system som ikke passer han. Under SAF var han til tider klasse. Som midtspiss vil han blomstre i Arsenal. Wenger knows. Han tar "en Sturridge". Og Alexis er bedre enn Falcao uansett. 2 Lenke til kommentar
Dapper Chap Skrevet 1. september 2014 Del Skrevet 1. september 2014 Er Carvalho mulig rent tidsmessig nå? Om vi ikke har hatt noen forhandlinger tidligere tror jeg det blir vanskelig. Har vi alleredde vist interesse og hatt noen samtaler kan det være mulig. Lenke til kommentar
Liquidkey Skrevet 1. september 2014 Del Skrevet 1. september 2014 Prisen er drøy, men forventet for en ung engelsk spiller med stort potensiale. Ikke det jeg ønsket meg, men bedre enn Sanogo. Tror han kan bli svært god for oss, men umiddelbar suksess tror jeg ikke. Her er imidlertid noen fine stats: https://twitter.com/darrenarsenal1/status/506541146382684160 Lenke til kommentar
Benbjo Skrevet 1. september 2014 Del Skrevet 1. september 2014 16m for Welbeck? Jaha, det var voldsomt mye. Minst 4m for mye. Men desperasjon koster. Man U tok Wenger på tur her. Unitedfansen Middelmådig spiller, men sier jo kanskje om ambisjonene våre. Sårt tiltreng bredde da. Tydelig at dette var et panikkjøp. Kostet det samme som Balotelli ffs. Men det er bedre enn ingenting. Han kan sikkert gjøre en jobb. Antagelig det beste som var tilgjengelig for en overkommelig penge. Relativt ung enda og ikke minst home grown. Så får vi se da om han er verdt det. Lenke til kommentar
Dapper Chap Skrevet 1. september 2014 Del Skrevet 1. september 2014 Hahahaha, 16 mill pund for Welbeck? Det HAR tilta for Wenger... Og hvor er DM og midtstopper? At det er mulig å være så forpult handlingslammet.... Å hold nå kjeft. Du klaget over at vi ikke signerte spiss, nå har vi gjort det. Welbeck har potenisalet til å bli veldig god. Er rask og har god arbeidskapasitet, mangler litt på avslutningene. Men han har også blitt misbrukt ved å bli plassert på kant, samtidig som han spilte under en drittmanager ifjor. Uten tvil oppgradering fra Sanogo. Les dette og slutt å undervurdere Welbeck: http://therepublikofmancunia.com/stats-danny-welbeck-compared-to-other-strikers-at-23/ Lenke til kommentar
Jakobk Skrevet 1. september 2014 Del Skrevet 1. september 2014 Snip... Og Alexis er bedre enn Falcao uansett. Som ving? Ja Som spiss? In my ass. Klasseforskjell. falcao skorer sikkert dobbelt så mye. Særiøst Lenke til kommentar
Corporal Jenkinson Skrevet 1. september 2014 Del Skrevet 1. september 2014 16m for Welbeck? Jaha, det var voldsomt mye. Minst 4m for mye. Men desperasjon koster. Man U tok Wenger på tur her. Unitedfansen Middelmådig spiller, men sier jo kanskje om ambisjonene våre. Sårt tiltreng bredde da. Tydelig at dette var et panikkjøp. Kostet det samme som Balotelli ffs. Men det er bedre enn ingenting. Han kan sikkert gjøre en jobb. Antagelig det beste som var tilgjengelig for en overkommelig penge. Relativt ung enda og ikke minst home grown. Så får vi se da om han er verdt det. Hadde jo vært chill med en DM, men vi må nok vente til neste sommer. Lenke til kommentar
Adrax Skrevet 1. september 2014 Del Skrevet 1. september 2014 Hvem F bryr seg om at han kostet £16m? Penger har vi nok å bruke av uansett. Åpenbart at dette var et panikkjøp av Wenger. Dette var antageligvis for å blidgjøre fansen som holdt på å klikke etter 1-1 resultatet mot Leicester. Nå gjenstår det å se om vi får inn en DM til slutt. Lenke til kommentar
Espp Skrevet 1. september 2014 Del Skrevet 1. september 2014 (endret) Og Alexis er bedre enn Falcao uansett. Har bare en ting å si: Hahahaha, 16 mill pund for Welbeck? Det HAR tilta for Wenger... Og hvor er DM og midtstopper? At det er mulig å være så forpult handlingslammet.... Å hold nå kjeft. Du klaget over at vi ikke signerte spiss, nå har vi gjort det. Welbeck har potenisalet til å bli veldig god. Er rask og har god arbeidskapasitet, mangler litt på avslutningene. Men han har også blitt misbrukt ved å bli plassert på kant, samtidig som han spilte under en drittmanager ifjor. Uten tvil oppgradering fra Sanogo. Les dette og slutt å undervurdere Welbeck: http://therepublikofmancunia.com/stats-danny-welbeck-compared-to-other-strikers-at-23/ Tror du er inne på noe nå. Jeg tror dessverre Welbeck kan bli en veldig god signering for dere. Er skuffet og trist over at vi selger han! Blir gøy å se han blomstre, men selvfølgelig med litt bitterhet siden det blir hos dere. Endret 1. september 2014 av Espp Lenke til kommentar
Liquidkey Skrevet 1. september 2014 Del Skrevet 1. september 2014 Alexis er definitivt ikke bedre enn Falcao, men med den pervertere lønnsslippen til Falcao er jeg glad vi ikke ga etter. Lenke til kommentar
Espp Skrevet 1. september 2014 Del Skrevet 1. september 2014 (endret) Alexis er definitivt ikke bedre enn Falcao, men med den pervertere lønnsslippen til Falcao er jeg glad vi ikke ga etter. Njaa, som ving er han bedre - som spiss ikke.. Endret 1. september 2014 av Espp Lenke til kommentar
Corporal Jenkinson Skrevet 1. september 2014 Del Skrevet 1. september 2014 Falcao er bedre enn Alexis, men Falcao har hatt 3 korsbåndsskader, og er en stor risiko. Særlig med treningsmetodene til van Gaal. Lenke til kommentar
Benbjo Skrevet 1. september 2014 Del Skrevet 1. september 2014 Det er jo åpenbart. Lenke til kommentar
Liquidkey Skrevet 1. september 2014 Del Skrevet 1. september 2014 Alexis er definitivt ikke bedre enn Falcao, men med den pervertere lønnsslippen til Falcao er jeg glad vi ikke ga etter. Njaa, som ving er han bedre - som spiss ikke.. Ja, nå tenkte jeg selvsagt på spissplass. Fantastisk spiller når han er skadefri. Lenke til kommentar
Dapper Chap Skrevet 1. september 2014 Del Skrevet 1. september 2014 Hvorfor sammenligner dere Falcao og Alexis? To forskjellige spillere. Alexis er best på kant, Falcao er best som spiss. Sånn er det. Lenke til kommentar
Tkse Skrevet 1. september 2014 Del Skrevet 1. september 2014 Fornøyd med en spiss og Welbeck. Men ikke for den prisen... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå