Dapper Chap Skrevet 1. september 2014 Del Skrevet 1. september 2014 Okei, i det minste er jeg glad for at vi har ganske sunt lønnssystem. Det er viktigere enn man tror. Gir man én spiller høy lønn så vil plutselig alle andre ha høyere lønn, og det kan skape misnøye. Lenke til kommentar
Stefan_B Skrevet 1. september 2014 Del Skrevet 1. september 2014 David Ornstein @bbcsport_david 26s #AFC have agreement with #MUFC for permanent Welbeck signing. Fee in region of £16m, no issues expected with medical & terms #bbcdeadlineday Ser ut til at vi har sikret oss Welbeck da. Lenke til kommentar
Dapper Chap Skrevet 1. september 2014 Del Skrevet 1. september 2014 (endret) Flott signering. Har på følelsen at han kan bli våres "Sturridge". Om Wenger er villig til å betale 16 millioner pund må han ha troen på han. Endret 1. september 2014 av Dapper Chap Lenke til kommentar
archongamer Skrevet 1. september 2014 Del Skrevet 1. september 2014 Welbeck er spennende signering som kan gå begge veier. Jeg tror at med fast spilletid og kreative spillere rundt seg kan han vise seg å være verdt de pengene. Lenke til kommentar
Adrax Skrevet 1. september 2014 Del Skrevet 1. september 2014 Så fuckings deilig hvis det er sant. Er mange som melder om Welbeck. Han er faktisk en utrolig god spiss, problemet er at han har blitt stilt i skyggen bak Rooney og RvP. Får han sjansen til å spille oftere tror jeg han kan bli sinnsykt viktig for oss. Lenke til kommentar
fox Skrevet 1. september 2014 Del Skrevet 1. september 2014 Joda, jeg blir ganske glad dersom han kommer. Men jeg synes at en DM er viktigere, som f.eks. Carvalho! Lenke til kommentar
OhEasy Skrevet 1. september 2014 Del Skrevet 1. september 2014 Welbeck bør brukes regelmessig. 16 mill sier meg at Wenger vil bruke han som nr. 1 på spissplass foran Sanogo. Kan ikke skjønne annet. Lenke til kommentar
archongamer Skrevet 1. september 2014 Del Skrevet 1. september 2014 Miquel er solgt til Norwich. Lenke til kommentar
Dapper Chap Skrevet 1. september 2014 Del Skrevet 1. september 2014 Fortsatt tid til å hente Carvalho/Kondogbia. Kjør på Wenger! Gjør dette til et bra vindu i siste liten. Lenke til kommentar
Adrax Skrevet 1. september 2014 Del Skrevet 1. september 2014 ...Og Ryo Miyaichi er lånt til Twente. Får håpe Wenger går all in på en DM nå. Lenke til kommentar
Liquidkey Skrevet 1. september 2014 Del Skrevet 1. september 2014 Welbeck bør brukes regelmessig. 16 mill sier meg at Wenger vil bruke han som nr. 1 på spissplass foran Sanogo. Kan ikke skjønne annet.Helt klart. Sanogo trenger langt mer tid før han kan bære den tyngden. Burde vært lånt ut i år for å få jevn spilletid. Nå kom jo Giroud-skaden svært uheldig på, men spissplass burde uansett forsterkes. Lenke til kommentar
Stefan_B Skrevet 1. september 2014 Del Skrevet 1. september 2014 En av Carvalho, Schneiderlin, Kondogbia eller Rabiot + Welbeck og forhåpentligvis en midtstopper så hadde jeg vært jævlig fornøyd. Føler vi må ha en ny midtbanespiller for å kunne kjempe mot de beste klubbene i England og Europa. Lenke til kommentar
Corporal Jenkinson Skrevet 1. september 2014 Del Skrevet 1. september 2014 Send Sanogo på lån og få Akpom opp i a-stallen. Lenke til kommentar
Liquidkey Skrevet 1. september 2014 Del Skrevet 1. september 2014 Er Carvalho mulig rent tidsmessig nå? Lenke til kommentar
OhEasy Skrevet 1. september 2014 Del Skrevet 1. september 2014 (endret) Welbeck bør brukes regelmessig. 16 mill sier meg at Wenger vil bruke han som nr. 1 på spissplass foran Sanogo. Kan ikke skjønne annet.Helt klart. Sanogo trenger langt mer tid før han kan bære den tyngden. Burde vært lånt ut i år for å få jevn spilletid. Nå kom jo Giroud-skaden svært uheldig på, men spissplass burde uansett forsterkes.Glad for at vi forsterker den plassen. For det trengs, i tillegg til DM og midtstopper. Håper ikke dette blir eneste signeringa i kveld. Må ha noe defensivt også. Endret 1. september 2014 av EirikOliver Lenke til kommentar
fox Skrevet 1. september 2014 Del Skrevet 1. september 2014 Er Carvalho mulig rent tidsmessig nå? Tvilsomt Lenke til kommentar
archongamer Skrevet 1. september 2014 Del Skrevet 1. september 2014 Alt er mulig. Lenke til kommentar
Stefan_B Skrevet 1. september 2014 Del Skrevet 1. september 2014 Er Carvalho mulig rent tidsmessig nå? Tviler.. såfremt det ikke allerede er "in the works". Lenke til kommentar
Kleivis Skrevet 1. september 2014 Del Skrevet 1. september 2014 Vinduet i Portugal er stengt sa da kan ikke de hente inn erstatning hvertfall. Det er jo visse klubber som bryr seg om akkurat dette. Lenke til kommentar
Benbjo Skrevet 1. september 2014 Del Skrevet 1. september 2014 (endret) 16m for Welbeck? Jaha, det var voldsomt mye. Minst 4m for mye. Men desperasjon koster. Man U tok Wenger på tur her. United fansen ler av oss. Men men. Han er grei, men altså vår 3 dyreste signering gjennom historien. Smak på den. For Welbeck Endret 1. september 2014 av Benbjo Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå