Dapper Chap Skrevet 1. september 2014 Del Skrevet 1. september 2014 Til de som fortsatt tror at hesten, geoff og dean eller noen andre bullshit ITK faktisk har noe informasjon fra innsiden: http://www.reddit.com/r/Gunners/comments/2f5w1s/hopefully_this_kills_a_few_itks/ Lenke til kommentar
MartinF Skrevet 1. september 2014 Del Skrevet 1. september 2014 Våknet nå klokken ni amerikansk tid for så se om noe hadde skjedd. Såklart hadde det ikke det. Wenger kan brenne i helvete. At det er mulig å være så jævlig forbanna sta, skjønner jeg faen ikke. 1 Lenke til kommentar
Jakobk Skrevet 1. september 2014 Del Skrevet 1. september 2014 Syntes oppriktig synd i dere mtp Wengers sin gjerrighet.... Viss dere ikke får inn en spiss så sliter dere! Lenke til kommentar
OhEasy Skrevet 1. september 2014 Del Skrevet 1. september 2014 Syntes oppriktig synd i dere mtp Wengers sin gjerrighet.... Viss dere ikke får inn en spiss så sliter dere! Trøst meg litt a... Lenke til kommentar
Dapper Chap Skrevet 1. september 2014 Del Skrevet 1. september 2014 Våknet nå klokken ni amerikansk tid for så se om noe hadde skjedd. Såklart hadde det ikke det. Wenger kan brenne i helvete. At det er mulig å være så jævlig forbanna sta, skjønner jeg faen ikke. Opp med humøret. Fotball er ikke alt. Lenke til kommentar
Christiαno Skrevet 1. september 2014 Del Skrevet 1. september 2014 Nå er det nesten så jeg håper vi blir knust 0-10 hjemme på Emirates mot City slik at Wenger får seg en reality check. Men da er det dessverre for seint uansett. Lenke til kommentar
Dapper Chap Skrevet 1. september 2014 Del Skrevet 1. september 2014 Nå er det nesten så jeg håper vi blir knust 0-10 hjemme på Emirates mot City slik at Wenger får seg en reality check. Men da er det dessverre for seint uansett. Alltid like latterlig når folk sier slik. Det kommer ikke til å hjelpe på noen som helst måte med noe. 1 Lenke til kommentar
Liquidkey Skrevet 1. september 2014 Del Skrevet 1. september 2014 Våknet nå klokken ni amerikansk tid for så se om noe hadde skjedd. Såklart hadde det ikke det. Wenger kan brenne i helvete. At det er mulig å være så jævlig forbanna sta, skjønner jeg faen ikke. Opp med humøret. Fotball er ikke alt. Jøss, har du kapitulert? 1 Lenke til kommentar
OhEasy Skrevet 1. september 2014 Del Skrevet 1. september 2014 Først klager man på alt "drittet" Dapper sier, og når han sier noe som folk flest er enig i er det fortsatt klaging. Makes sense. Lenke til kommentar
Liquidkey Skrevet 1. september 2014 Del Skrevet 1. september 2014 Finn klaging i posten jeg postet. Dagens utfordring. Jeg er genuint nysgjerrig på hva han mener nå etter at han var så skråsikker på ligagull. Å gå fra å dømme Chelsea og City vekk fra førsteplassen, for så å "garantere" Arsenal-gull til "fotball er ikke alt" er jo et lite sprang. Da er det helt legitimt å spørre hvor han står nå. 3 Lenke til kommentar
OhEasy Skrevet 1. september 2014 Del Skrevet 1. september 2014 (endret) Finn klaging i posten jeg postet. Dagens utfordring. Jeg er genuint nysgjerrig på hva han mener nå etter at han var så skråsikker på ligagull. Å gå fra å dømme Chelsea og City vekk fra førsteplassen, for så å "garantere" Arsenal-gull til "fotball er ikke alt" er jo et lite sprang. Da er det helt legitimt å spørre hvor han står nå. Snakker generelt. Endret 1. september 2014 av EirikOliver Lenke til kommentar
Dapper Chap Skrevet 1. september 2014 Del Skrevet 1. september 2014 (endret) Finn klaging i posten jeg postet. Dagens utfordring. Jeg er genuint nysgjerrig på hva han mener nå etter at han var så skråsikker på ligagull. Å gå fra å dømme Chelsea og City vekk fra førsteplassen, for så å "garantere" Arsenal-gull til "fotball er ikke alt" er jo et lite sprang. Da er det helt legitimt å spørre hvor han står nå. Jeg tror fremdeles vi vinner PL om vi har litt hell med oss, i form av at vi unngår skader på sentrale spillere. Det er selvfølgelig mye å håpe på når vi snakker om Arsenal, men jeg tror Shad kan gjøre en forskjell. Det jeg dog synes er dumt er at Wenger, ved å ikke handle idag, gjør alt mye vanskeligere enn det trenger å være. Endret 1. september 2014 av Dapper Chap Lenke til kommentar
OhEasy Skrevet 1. september 2014 Del Skrevet 1. september 2014 Fordi England trener der kanskje? Come on, Olley. Lenke til kommentar
Dapper Chap Skrevet 1. september 2014 Del Skrevet 1. september 2014 Er det rart vi ikke kjøper han? Se bare hvor vanvittig den lønnen der. Helt hinsides overbetalt. Fyren gikk der han får mest penger. Samme om de spiller i CL eller ikke. Lenke til kommentar
OhEasy Skrevet 1. september 2014 Del Skrevet 1. september 2014 https://twitter.com/gunnerblog/status/506488111829114880 Lenke til kommentar
Jakobk Skrevet 1. september 2014 Del Skrevet 1. september 2014 Bedre med en dyr spiller enn ingen spiller Lenke til kommentar
archongamer Skrevet 1. september 2014 Del Skrevet 1. september 2014 Bedre med en dyr spiller enn ingen spiller Lykke til med harmonien i troppen til United om denne lønnen stemmer. Kan fort komme tilbake å bite dere i ræva utover sesongen og ikke nødvendigvis være en genistrek. Lenke til kommentar
Dapper Chap Skrevet 1. september 2014 Del Skrevet 1. september 2014 Sky Sport melder at Welbeck har medical hos oss. Ville vært flott signering imo. Ikke den beste spissen, men Wenger kan få det beste ut av han. Han er også fortsatt ung. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå