Gå til innhold

Overganger og øvrige spekulasjoner - Arsenal

invalid_user

Anbefalte innlegg

Synes synd på Wenger om vi havner på sånn 6-8. plass på slutten av denne sesongen. Fansen kommer til å være nådeløs!..Blir vel å true han til å gå av ettersom alle visste at vi trengte en ny DM/MS dette vinduet mens han nektet for at vi trengte det.

Vel vel..

Det er hans egen skyld om det skjer, så jeg synes ikke synd på ham. Laget kommer til å bli revet sønder og sammen om det skjer også. Mye som står på spill.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Arsenal tar nok topp 4 i år også. United blir neppe godt nok kjent med taktikken tidlig nok, så jeg mistenker 5-6 plass i år. Tottenham har jeg ingen tro på og Everton kan kanskje klare det hvis Martinez holder formen og selvtilliten oppe.

Tror ikke dere skal frykte for plassen i år. :)

Lenke til kommentar

De ler av Sanogo i studio på NBCSN, samtidig som de diskuterer at Chelsea shipper ut Torres i går, og i dag er Remy på plass. Drømmer om en dag at mine klubber kan gjøre det samme. Men neida, vi må gå fem år mens vi leter etter "den riktige spilleren". Brenn i fuckings helvete.

Lenke til kommentar

Joo.. Hvis han ikke tar grep iløpet det neste døgnet, og det ender med at vi havner på midten av tabellen denne sesongen bør fansen kreve hans avgang.

Jeg sitter å sikler på Thomas Müller som ny spiss og Carvalho som ny DM.

Føler meg ganske sikker på at om ikke vi, så blir noen å kjøpe Falcao OG Carvalho iløpet av morgendagen. Falcao er jo sikkert klar for RM allerede, men man vet aldri.. Tviler på han blir i Monaco denne sesongen også. Carvalho har det vært så mye rykter og interesse rundt at jeg tipper en eller annen toppklubb blir å kjøpe han snart.

Det verste som skjer er hvis vi henter Fellaini. Da skriker jeg.

Lenke til kommentar

Viss Javier Hernandez går til Real Madrid, åpner vell det opp for Benzema til oss, eller kanskje Falcao...

Benzema ser jeg på som utelukket. Han har nettopp signert ny kontrakt, han har vel sinnsykt lav skatteprosent i spania også. Hvis Hernandez går til RM blir han backup-spiss. Hvis Falcao går til RM blir Benzema backup-spiss.

Lenke til kommentar

Viss Javier Hernandez går til Real Madrid, åpner vell det opp for Benzema til oss, eller kanskje Falcao...

Benzema ser jeg på som utelukket. Han har nettopp signert ny kontrakt, han har vel sinnsykt lav skatteprosent i spania også. Hvis Hernandez går til RM blir han backup-spiss. Hvis Falcao går til RM blir Benzema backup-spiss.

Skal visst dreie seg om et lån: http://realmadrid.no/artikler/rykter-overganger

Lenke til kommentar

Han fyren har så jævlig rett. Det er Wenger som er problemet, ikke Sanogo. Han har sittet i flere uker å bare ventet på at spillere skal bli kjøpt, og så er planen hans å gå å handle det ingen andre vil ha. Hvis han i det hele tatt har tenkt å handle noen..

Håper Wenger ser den videoen.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...