Stefan_B Skrevet 30. august 2014 Del Skrevet 30. august 2014 Remy spiller både på kanten og som spiss så spilletid i Arsenal ville han nok neppe ha slitt med til og med hvis Giroud var skadefri. Lenke til kommentar
Liquidkey Skrevet 30. august 2014 Del Skrevet 30. august 2014 Komkurranse ja, og da må Remy konkurrere mot Girourd, Sanogo, Campbell og delvis Sanchez og Walcott. Mens i Chelsea er det kun Costa egentlig. Skjønte du poenget mitt nå? Om at han hadde fått nok spilletid? Nei fordi den reelle konkurransen vil være Giroud. Sanogo og Campbell er for urutinerte og mangler både kvalitet og erfaring. Walcott vil gå direkte inn på kant, og Sanchez vil gå tilbake til sin mer naturlige rolle. Lenke til kommentar
PrettyBoy Skrevet 30. august 2014 Del Skrevet 30. august 2014 (endret) Greit, så hadde Remy kommet rett inn i deres 11'er, men han hadde ikke slitt med spilletid hos oss heller, var kun det som var poenget mitt fordi Costa kan ikke spille alle kampene, tillegg til dette så hadde Remy skapet litt konkurranse også. Når det er sagt, så skjønner jeg poenget deres, han hadde kanskje fått mere spilletid hos dere Endret 30. august 2014 av PrettyBoy 1 Lenke til kommentar
Liquidkey Skrevet 30. august 2014 Del Skrevet 30. august 2014 Blir uansett spennende å se hva som skjer. Får vi inn Remy og Carvalho må det jo sies å ha vært en god sommer. Remy Carvalho Debuchy Sanchez Ospina Chambers Klinger fint i mine ører. Lenke til kommentar
OhEasy Skrevet 30. august 2014 Del Skrevet 30. august 2014 Signerer vi Remy og Carvalho skal jeg fri til dama mi. Lenke til kommentar
Muggkaare Skrevet 30. august 2014 Del Skrevet 30. august 2014 Remy er som andre fotballspillere, han vil ha penger. Han går dit han får høyest lønn. 1 Lenke til kommentar
Dapper Chap Skrevet 30. august 2014 Del Skrevet 30. august 2014 (endret) . Endret 30. august 2014 av Mr. Brightside Lenke til kommentar
Big Tone Skrevet 30. august 2014 Del Skrevet 30. august 2014 Remy er som andre fotballspillere, han vil ha penger. Han går dit han får høyest lønn. 100%. Får vi Remy er det pga lønna i denne situasjonen. Ingen grunn til og lure seg selv til og tro det er noe annet det står på. 1 Lenke til kommentar
Jakobk Skrevet 31. august 2014 Del Skrevet 31. august 2014 Viss dere får Carvalho så blir jeg sur. Lenke til kommentar
Jakobsen911 Skrevet 31. august 2014 Del Skrevet 31. august 2014 Blir aldri å skje. Hvis det skjer skal jeg løpe naken langs E6. Ingen som vil se det.. I do Lenke til kommentar
Stefan_B Skrevet 31. august 2014 Del Skrevet 31. august 2014 Viss dere får Carvalho så blir jeg sur. Hvis dere får Carvalho så blir jeg jævlig sur også. Så vi får se hvordan dette ender! Lenke til kommentar
Adrax Skrevet 31. august 2014 Del Skrevet 31. august 2014 Har hatt mareritt inatt.. Drømte at Wenger hentet Fellaini som ny DM. Fy faen 1 Lenke til kommentar
#Kroenkeout Skrevet 31. august 2014 Del Skrevet 31. august 2014 Falcao -> Real madridBenzema -> Arsenalbook it Lenke til kommentar
Adrax Skrevet 31. august 2014 Del Skrevet 31. august 2014 Falcao -> Real madrid Benzema -> Arsenal book it Neppe. Benzema har nettopp signert ny kontrakt med RM til 2019. I tillegg må de ha en backup-spiss siden de kun har Benzema som er ren spiss. Lenke til kommentar
#Kroenkeout Skrevet 31. august 2014 Del Skrevet 31. august 2014 Falcao -> Real madrid Benzema -> Arsenal book it Neppe. Benzema har nettopp signert ny kontrakt med RM til 2019. I tillegg må de ha en backup-spiss siden de kun har Benzema som er ren spiss. Ja desverre. Måtte bare dra opp stemninga litt hehe Lenke til kommentar
Benbjo Skrevet 31. august 2014 Del Skrevet 31. august 2014 Hahaha, Wenger ass. Skulle bare latt være. Nå ser han ut som en idiot. Lenke til kommentar
Tkse Skrevet 31. august 2014 Del Skrevet 31. august 2014 Frykter vi ikke signerer noen faktisk. Kommer til å bli forbanna om det blir tilfellet. Lenke til kommentar
Benbjo Skrevet 31. august 2014 Del Skrevet 31. august 2014 Frykter vi ikke signerer noen faktisk. Kommer til å bli forbanna om det blir tilfellet. Ja, det ser ikke sånn ut akkurat nå. Wenger har driti seg ut big time. Vi kommer til å få en meget vanskelig sesong. Wenger gambler tydeligvis på at alle holder seg skadefrie. Lenke til kommentar
Adrax Skrevet 31. august 2014 Del Skrevet 31. august 2014 Synes synd på Wenger om vi havner på sånn 6-8. plass på slutten av denne sesongen. Fansen kommer til å være nådeløs!..Blir vel å true han til å gå av ettersom alle visste at vi trengte en ny DM/MS dette vinduet mens han nektet for at vi trengte det. Vel vel.. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå