PrettyBoy Skrevet 30. august 2014 Del Skrevet 30. august 2014 (endret) Vi er vel ute det sekundet Chelsea vifter med lønningsslippen.Kjempe om 1 plassen i PL, kjempe om CL trofeet..eller krige om 4plassen i PL og bli slått ut i CL etter første utslagsrunde..hmm.. Endret 30. august 2014 av PrettyBoy Lenke til kommentar
Dapper Chap Skrevet 30. august 2014 Del Skrevet 30. august 2014 (endret) Hvordan kan han kjempe fra benken? Skal han bli Mourinho's personlige lakei og klager på fjerdedommer? Endret 30. august 2014 av Mr. Brightside 1 Lenke til kommentar
Tkse Skrevet 30. august 2014 Del Skrevet 30. august 2014 Om Remy kommer tar vi "the treble"! Lenke til kommentar
Liquidkey Skrevet 30. august 2014 Del Skrevet 30. august 2014 Ler meg i hjel av Wenger. Mulig å være så tafatt? Venter og venter. Til slutt er alle spillerne borte.Ender med Lord Bendtner tilbake på lån. 1 Lenke til kommentar
Benbjo Skrevet 30. august 2014 Del Skrevet 30. august 2014 Vi er vel ute det sekundet Chelsea vifter med lønningsslippen.Kjempe om 1 plassen i PL, kjempe om CL trofeet..eller krige om 4plassen i PL og bli slått ut i CL etter første utslagsrunde..hmm.. Ja vi har ikke så mye å stille opp med desverre. Eneste er eventuelt love spilletid. Det kan ikke dere Ler meg i hjel av Wenger. Mulig å være så tafatt? Venter og venter. Til slutt er alle spillerne borte.Ender med Lord Bendtner tilbake på lån. Det hadde vært episk! Lenke til kommentar
PrettyBoy Skrevet 30. august 2014 Del Skrevet 30. august 2014 Hvordan kan han kjempe fra benken? Skal han bli Mourinho's personlige lakei og klager på fjerdedommer?Ikke min feil at Costa er så jævla god at han må sitte på benken. Men skjønner at han er første pri hos dere foran Girourd og Sanchez Lenke til kommentar
Adrax Skrevet 30. august 2014 Del Skrevet 30. august 2014 Hvordan kan han kjempe fra benken? Skal han bli Mourinho's personlige lakei og klager på fjerdedommer?Ikke min feil at Costa er så jævla god at han må sitte på benken. Men skjønner at han er første pri hos dere foran Girourd og Sanchez Klapp igjen. Du er i feil tråd. 2 Lenke til kommentar
Corporal Jenkinson Skrevet 30. august 2014 Del Skrevet 30. august 2014 Rémy-budet virker legit. DiMarzio tweetet nettopp at vi har lagt inn bud, men Chelsea er favoritter til å signere han. Lenke til kommentar
Liquidkey Skrevet 30. august 2014 Del Skrevet 30. august 2014 Vi er vel ute det sekundet Chelsea vifter med lønningsslippen.Kjempe om 1 plassen i PL, kjempe om CL trofeet..eller krige om 4plassen i PL og bli slått ut i CL etter første utslagsrunde..hmm..Som nevnt her; spilletid. I tillegg er Wenger svært attraktiv for spillere som ønsker å få ut potensialet. At han er fransktalende i tillegg er jo et pluss. Men ja, dere stiller sterkere på de andre punktene. Men jeg nekter å tro at Remy vil se på Chelsea spille fra benken, med mindre lønnen "rettferdiggjør" det. Lenke til kommentar
Dapper Chap Skrevet 30. august 2014 Del Skrevet 30. august 2014 Hvordan kan han kjempe fra benken? Skal han bli Mourinho's personlige lakei og klager på fjerdedommer?Ikke min feil at Costa er så jævla god at han må sitte på benken. Men skjønner at han er første pri hos dere foran Girourd og Sanchez Vel Giroud er skadet så det har kanskje en ting eller to med saken å gjøre. Lenke til kommentar
MartinF Skrevet 30. august 2014 Del Skrevet 30. august 2014 Ler meg i hjel av Wenger. Mulig å være så tafatt? Venter og venter. Til slutt er alle spillerne borte. Kan jo hende det dukker opp noe... Lenke til kommentar
Adrax Skrevet 30. august 2014 Del Skrevet 30. august 2014 (endret) "Arsenal are the club I want to join. I won't deny they are my priority," said Remy, who has been advised to link up with Wenger by Thierry Henry. "Arsenal are a young, ambitious side and I love to watch them play." "It is the ideal place for me. I spoke with Thierry about them and asked him lots of questions about life there." "That is because I have been an Arsenal fan since I was little. I was not disappointed with what he told me." Remy i 2010 om Arsenal-transfer. Endret 30. august 2014 av Adrax Lenke til kommentar
PrettyBoy Skrevet 30. august 2014 Del Skrevet 30. august 2014 Tror nok Remy velger dere, pga Wenger, Debu, Kos får vært med landsmenna sine. Men dere nevner spilletid, tror dere ikke Remy kommer foran en 36/37 år gammel Drogba? Costa skal ikke spille alle kamper, så ser ikke helt problemet med spilletid. Lenke til kommentar
Liquidkey Skrevet 30. august 2014 Del Skrevet 30. august 2014 Tror nok Remy velger dere, pga Wenger, Debu, Kos får vært med landsmenna sine. Men dere nevner spilletid, tror dere ikke Remy kommer foran en 36/37 år gammel Drogba? Costa skal ikke spille alle kamper, så ser ikke helt problemet med spilletid. Remy vil spille fast førstelagsfotball. Ikke en 70. min sub. Lenke til kommentar
Dapper Chap Skrevet 30. august 2014 Del Skrevet 30. august 2014 Ler meg i hjel av Wenger. Mulig å være så tafatt? Venter og venter. Til slutt er alle spillerne borte. Kan jo hende det dukker opp noe... Eller kanskje, bare kanskje, han ikke har vært interessert i spiss før nå fordi han ikke følte det var nødvendig før Giroud ble skadet? Lenke til kommentar
OhEasy Skrevet 30. august 2014 Del Skrevet 30. august 2014 Chelsea er nok i førersete. Mulig Remy føler seg oversett ettersom han tydelig har vist at han ville til Arsenal i sommer, men ingenting skjedde. Lenke til kommentar
PrettyBoy Skrevet 30. august 2014 Del Skrevet 30. august 2014 Tror nok Remy velger dere, pga Wenger, Debu, Kos får vært med landsmenna sine. Men dere nevner spilletid, tror dere ikke Remy kommer foran en 36/37 år gammel Drogba? Costa skal ikke spille alle kamper, så ser ikke helt problemet med spilletid. Remy vil spille fast førstelagsfotball. Ikke en 70. min sub.Trodde dere skule bruke Sanchez som spiss? Girourd kommer jo tilbake fra skade, hvem skal sitte på benken da? Lenke til kommentar
Liquidkey Skrevet 30. august 2014 Del Skrevet 30. august 2014 (endret) Tror nok Remy velger dere, pga Wenger, Debu, Kos får vært med landsmenna sine. Men dere nevner spilletid, tror dere ikke Remy kommer foran en 36/37 år gammel Drogba? Costa skal ikke spille alle kamper, så ser ikke helt problemet med spilletid. Remy vil spille fast førstelagsfotball. Ikke en 70. min sub.Trodde dere skule bruke Sanchez som spiss? Girourd kommer jo tilbake fra skade, hvem skal sitte på benken da?Sanchez er en naturlig kant. Når Giroud er tilbake får vi den konkurransen om spissplass vi ikke har hatt, i tillegg til muligheten å rullere mer. Men Sanchez kler spissrollen etter min mening, og jeg er positiv til han som toppspiss. Men slik vi spiller nå er Sanchez på kant og Remy på topp et mer naturlig alternativ. Endret 30. august 2014 av Liquidkey Lenke til kommentar
PrettyBoy Skrevet 30. august 2014 Del Skrevet 30. august 2014 (endret) Komkurranse ja, og da må Remy konkurrere mot Girourd, Sanogo, Campbell og delvis Sanchez og Walcott. Mens i Chelsea er det kun Costa egentlig. Skjønte du poenget mitt nå? Om at han hadde fått nok spilletid? Endret 30. august 2014 av PrettyBoy Lenke til kommentar
Dapper Chap Skrevet 30. august 2014 Del Skrevet 30. august 2014 I Arsenal vil han få 3 måneder som førstevalg mens Giroud er ute til å vise at han fortjener å fortsette å starte. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå