Corporal Jenkinson Skrevet 30. august 2014 Del Skrevet 30. august 2014 (endret) Hva er westlondonsport? Aldri hørt om dem... Lokal avis i QPR-regionen. Han her som er kilden: Endret 30. august 2014 av cfthompson Lenke til kommentar
atwater Skrevet 30. august 2014 Del Skrevet 30. august 2014 Litt mer glede Mirror: Arsenal are closing in on a move for Sporting Lisbon target William Carvalho. ESPN report Sporting want in excess of £24million Lenke til kommentar
Tkse Skrevet 30. august 2014 Del Skrevet 30. august 2014 Metro har også meldt om Carvalho Lenke til kommentar
OhEasy Skrevet 30. august 2014 Del Skrevet 30. august 2014 Blir aldri å skje. Hvis det skjer skal jeg løpe naken langs E6. Ingen som vil se det.. 3 Lenke til kommentar
Dapper Chap Skrevet 30. august 2014 Del Skrevet 30. august 2014 Håper Loic Remy skjer. Hadde vært desto deiligere å hente han under nesen på Chelsea. Han skal være passe dum om han velger å sitte på benken bak Costa og til tider Droga, istedet for å være førsteprioritet hos Arsenal i 3 måneder og kan da vise om han fortjener å spille forran Giroud. I tillegg er han gooner. Men man vet jo aldri. Vi vet jo hvor glad Chelsea er i å dele ut penger og kjøpe seg til suksess. Om de gir alt for høy lønn kommer vi ikke til å matche. Lenke til kommentar
Liquidkey Skrevet 30. august 2014 Del Skrevet 30. august 2014 Remy er den mest solide signeringen vi kan gjøre ut ifra de realistiske. Bedre stats enn Giroud foran mål også. Lenke til kommentar
Dapper Chap Skrevet 30. august 2014 Del Skrevet 30. august 2014 Har sagt hele vinduet at vi burde kjøpe Remy. Ville vært strålende. Ikke den mest glamorøse eller det største navnet, men han gir oss en annen form for spillestil enn Giroud. Lenke til kommentar
Corporal Jenkinson Skrevet 30. august 2014 Del Skrevet 30. august 2014 Giroud er en bedre spiller enn Rémy, men Rémy passer bedre inn i vår spillestil. Med Rémy kan vi spille med både han og Giroud samtidig i en variant av 4-4-2. Om ikke vi kjøper Rémy, håper jeg vi kjøper en lignende eksplosiv spiller. Lenke til kommentar
Adrax Skrevet 30. august 2014 Del Skrevet 30. august 2014 Remy passer ikke bedre inn i vår spillestil enn Giroud. Han passer inn i spillestilen til f.eks. Liverpool. Han er kjappere enn Giroud, det er han. Men Giroud kan lese spillet bedre og servere nydelige passninger, det kan ikke Remy. På kontringer er nok Remy bedre siden Giroud må stoppe opp og spille tilbake fordi han er så treg. Remy kunne fungert i en formasjon med to spisser, men ikke alene på topp. Lenke til kommentar
Liquidkey Skrevet 30. august 2014 Del Skrevet 30. august 2014 Fra vgdirekte: Chelsea-trener Jose Mourinho bekrefter at klubben er interessert i å hente QPRs Loic Remy. Til BBC sier han at klubben har siden fredag forsøkt å få i stand en overgang, men at han foreløpig ikke vet hva som skjer. En mulig overgang er avhengig av en medisinsk sjekk - noe som tidligere i sommer forhindret Remy fra å gå til Liverpool. QPR-trener Harry Redknapp hadde Remy i startoppstillingen til lørdagens kamp mot Sunderland, men sier til Skysports at han fikk en telefon klokka 12 om at Remy var på vei til Chelsea. - Jeg så den ikke komme i det hele tatt. Kanskje jeg er naiv, men jeg håpet at han skulle bli hos oss, sa Redknapp. Duket for drakamp. Lenke til kommentar
PrettyBoy Skrevet 30. august 2014 Del Skrevet 30. august 2014 Trodde Remy var klar for oss jeg, hmmm.. Lenke til kommentar
atwater Skrevet 30. august 2014 Del Skrevet 30. august 2014 Mail: Arsenal have made a dramatic last-minute bid to sign Loic Remy in an attempt to scupper Chelseas move for the QPR striker (1/2) (2/2) Chelsea were close to agreeing personal terms with Remy when Wenger activated release clause. Will now try to persuade player Mail: Arsenal have advantage over Chelsea for Remy with player holding out move to there all summer. CFC came in first though Lenke til kommentar
Tkse Skrevet 30. august 2014 Del Skrevet 30. august 2014 Eid. Får se hvem som blir eid, når vinduet er stengt. 3 Lenke til kommentar
Liquidkey Skrevet 30. august 2014 Del Skrevet 30. august 2014 Vi er vel ute det sekundet Chelsea vifter med lønningsslippen. Lenke til kommentar
Adrax Skrevet 30. august 2014 Del Skrevet 30. august 2014 Jeg trekker tilbake det jeg sa om å løpe naken på E6.. Ble så mye rykter på nettet nå at jeg begynner å tro på det... Lenke til kommentar
Dapper Chap Skrevet 30. august 2014 Del Skrevet 30. august 2014 Tviler på at han er på vei til Chelsea før han i det hele tatt har diskutert personlige betingelser med oss. Om vi viste vår interesse først i kveld så kan vi umulig hatt noen langvarig samtale med han. Jeg trekker tilbake det jeg sa om å løpe naken på E6.. Og takk for det. Lenke til kommentar
Benbjo Skrevet 30. august 2014 Del Skrevet 30. august 2014 Ler meg i hjel av Wenger. Mulig å være så tafatt? Venter og venter. Til slutt er alle spillerne borte. Lenke til kommentar
Corporal Jenkinson Skrevet 30. august 2014 Del Skrevet 30. august 2014 Vi burde prøve å kjøpe Bacca fra Sevilla om Rémy velger Chelsea. Klassespiss. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå