Gå til innhold

Overganger og øvrige spekulasjoner - Arsenal


invalid_user

Anbefalte innlegg

også drar noen andre? tar et skritt fram og to skritt tilbake? jaja du har peiling skjønner jeg

 

 

Og? Det er vanlig at spillere drar fra klubber. Det drar spillere fra Chelsea, spillere fra Barcelona, spillere fra Untied, spillere fra Real Madrid. Alle klubber som kjemper om titler selger også spillere. Dette vinduet har to gått, den ene gratis og den andre solgt, fordi de vil ha spilletid og en spiller til har gått gratis pga. penger. Det har ikke noe med ambisjoner å gjøre og alle, utenom Vermaelen (til nå), har blitt mer enn godt nok erstattet.

Endret av Mr. Brightside
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

 

også drar noen andre? tar et skritt fram og to skritt tilbake? jaja du har peiling skjønner jeg

 

 

Og? Det er vanlig at spillere drar fra klubber. Det drar spillere fra Chelsea, spillere fra Barcelona, spillere fra Untied, spillere fra Real Madrid. Alle klubber som kjemper om titler selger også spillere. Dette vinduet har to gått, den ene gratis og den andre solgt, fordi de vil ha spilletid og en spiller til har gått gratis pga. penger. Det har ikke noe med ambisjoner å gjøre og alle, utenom Vermaelen (til nå), har blitt mer enn godt nok erstattet.

 

De klubbene du sikter til har solgt spillere for å hente inn forsterkninger (..av topp topp kvalitet).

De har også en helt vil bredde, og vi kan ikke sammenlignes med de i det hele tatt, skjønner du?

 

Vi har få topp spillere, og liten bredde i stallen. Vi har klart å hentet inn spillere som kan spille i posisjoner der spillere har forlatt, men ikke av samme kaliber.

 

Vi er ingen topp klubb lengre så alt henger vel sammen.

Lenke til kommentar

Negredo er muligens til salgs. Kunne vært noe?

Vermaelen, Fabianski, Sagna, Jenkinson.
Sanchez, Chambers, Debuchy, Ospina, Campbell.

Eneste jeg mener er gjort galt i dette vinduet, er å la Jenks gå på lån mtp. hvor god Chambers er som stopper. Jenks + en stopper til inn dette vinduet og vi hadde vært meget godt dekket gjennom hele forsvarsrekka. Ellers kan jeg ikke skjønne de som mener vi ikke har styrket laget kvalitetsmessig.

 

Edit; http://news.arseblog.com/2014/08/joel-campbells-agent-in-lisbon-to-discuss-benfica-move/

Campbell ut? Det kan jo ikke bety annet enn en spiss inn. Wenger har sagt vi har for mange spisser for å hente en til, så kanskje vi selger Campbell for å få plass?

Endret av jlf
Lenke til kommentar

Jeg mener vi har styrket ving og forsvaret (Alexis og Chambers), men vi mangler fortsatt en spiss som bøtter inn mål og en god DM.

 

Herregud, igjen! Wenger har tenkt å bruke Alexis som spiss med det samme Walcott er tilbake. Så nei, vi har ikke stryket kanten, vi har styrket spissplassen. Vi har ikke styrket forsvaret siden vi mistet Vermaelen. Vi trenger en midtstopper og en DM. Det er det vi trenger. Jeg vet at en av dere kommer til å si igjen snart at vi har styrket kant og at vi trenger en spiss. Jeg gidder ikke forklare enda en gang at Wenger har tenkt til å bruke Alexis som spiss, så dette blir siste, så får dere heller bare leve i uvitenheten.

Endret av Mr. Brightside
Lenke til kommentar

 

Jeg mener vi har styrket ving og forsvaret (Alexis og Chambers), men vi mangler fortsatt en spiss som bøtter inn mål og en god DM.

Hvorfor i allverden mener du det? Chambers og Debuchy > Jenkinson, Sagna & Vermaelen??????

 

Jeg mener at Chambers har vært fitte god i hver kamp siden vi hentet ham. Mtp bredde har vi en man for lite? misforstår vi hverandre eller?

Lenke til kommentar

 

 

Jeg mener vi har styrket ving og forsvaret (Alexis og Chambers), men vi mangler fortsatt en spiss som bøtter inn mål og en god DM.

Hvorfor i allverden mener du det? Chambers og Debuchy > Jenkinson, Sagna & Vermaelen??????

 

Jeg mener at Chambers har vært fitte god i hver kamp siden vi hentet ham. Mtp bredde har vi en man for lite? misforstår vi hverandre eller?

 

Ja, Chambers har vært jævla god. Men forsvaret som helhet har blitt svekket. Med vår skadehistorikk er 6 forsvarspiller alt for lite. Får vi inn en stopper til, så har vi absolutt styrket forsvaret.

Lenke til kommentar

 

 

 

Jeg mener vi har styrket ving og forsvaret (Alexis og Chambers), men vi mangler fortsatt en spiss som bøtter inn mål og en god DM.

Hvorfor i allverden mener du det? Chambers og Debuchy > Jenkinson, Sagna & Vermaelen??????

 

Jeg mener at Chambers har vært fitte god i hver kamp siden vi hentet ham. Mtp bredde har vi en man for lite? misforstår vi hverandre eller?

 

Ja, Chambers har vært jævla god. Men forsvaret som helhet har blitt svekket. Med vår skadehistorikk er 6 forsvarspiller alt for lite. Får vi inn en stopper til, så har vi absolutt styrket forsvaret.

 

yesyes! Enig!

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...