MartinF Skrevet 29. august 2014 Del Skrevet 29. august 2014 (endret) Han hadde mulighet til å forsterke stallen i sommer. Han startet bra med å erstatte spillere som dro, men han har faktisk ikke tettet noen av hullene i stallen vår enda.. VI HAR BRUKT OVER £60 MILL OG FORTSATT IKKE FORSTERKET STALLEN! Fy faen Wenger, suck my dick... EDIT: Leif. EDIT 2: Alexis da. Glemte han. Om planen er å spille han på venstre, så er vel det en klar forsterkning der, men spiss og DM som har vært problemområde i mange år er fortsatt uberørt. Endret 29. august 2014 av MartinF Lenke til kommentar
#Kroenkeout Skrevet 29. august 2014 Del Skrevet 29. august 2014 Han hadde mulighet til å forsterke stallen i sommer. Han startet bra med å erstatte spillere som dro, men han har faktisk ikke tettet noen av hullene i stallen vår enda.. VI HAR BRUKT OVER £60 MILL OG FORTSATT IKKE FORSTERKET STALLEN! Fy faen Wenger, suck my dick... EDIT: Leif. Touche Vi lever på gammel glory 1. Vi kan aldri vinne CL med null bredde 2. Vi kan muligens vinne PL, men sannsynligheten er liten 3. Vi henter store navn, men de er muligens på vei ned fra toppen 4. FA for andre sesongen på rad? yay! Lenke til kommentar
Dapper Chap Skrevet 29. august 2014 Del Skrevet 29. august 2014 (endret) EDIT 2: Alexis da. Glemte han. Om planen er å spille han på venstre, så er vel det en klar forsterkning der, men spiss og DM som har vært problemområde i mange år er fortsatt uberørt. Han har tenkt til å bruke Alexis som spiss. Hvor mange ganger må han si det før dere skjønner det? Om han fortsetter slik som han spilte der på onsdag så er jeg helt for at han spiller spiss med Walcott på høyre. Endret 29. august 2014 av Mr. Brightside Lenke til kommentar
#Kroenkeout Skrevet 29. august 2014 Del Skrevet 29. august 2014 (endret) EDIT 2: Alexis da. Glemte han. Om planen er å spille han på venstre, så er vel det en klar forsterkning der, men spiss og DM som har vært problemområde i mange år er fortsatt uberørt. Han har tenkt til å bruke Alexis som spiss. Hvor mange ganger må han si det før dere skjønner det? Om han fortsetter slik som han spilte der på onsdag så er jeg helt for at han spiller spiss med Walcott på høyre. Okei så dette er svaret på våre problemer? Leicester skal vi nok klare å vinne over og det forventes enkli fra alle supporterne, men vi skal også spille mot Chelski, Shitty, Liverpool, United, Tottenham. vi får se om det holder da... Når jeg sier problemer: Mener jeg at vi skaper nada up front. Endret 29. august 2014 av infinety Lenke til kommentar
Dapper Chap Skrevet 29. august 2014 Del Skrevet 29. august 2014 Om vi ikke klarer å skape noe så er ikke spiss problemet. Vi har nok kreativitet til å skape sjanser, og Alexis er god nok til å score de. Vi er 2 kamper ute i sesongen. Når samspillet sitter som smurt så blir det bra. Lenke til kommentar
Corporal Jenkinson Skrevet 29. august 2014 Del Skrevet 29. august 2014 Det er absolutt en nødvendighet at vi signerer minst en stopper før deadline day. Vi har 6-spillere i forsvar i førstelagstroppen. Monreal, Gibbs, Mertesacker, Koscielny, Chambers og Debuchy. + en uprøvd Hector Bellerín. Lenke til kommentar
Dapper Chap Skrevet 29. august 2014 Del Skrevet 29. august 2014 Slapp av. Vi er ikke ferdig på markedet. Da hadde Wenger sagt det istedet for å bygge opp forventninger ved å si vage og lumske sitater. Lenke til kommentar
MartinF Skrevet 29. august 2014 Del Skrevet 29. august 2014 Han har tenkt til å bruke Alexis som spiss. Hvor mange ganger må han si det før dere skjønner det? Om han fortsetter slik som han spilte der på onsdag så er jeg helt for at han spiller spiss med Walcott på høyre. Da mangler vi venstreving og DM. Hvor mange ganger må vi si det før du skjønner det? Jesus Christ. 1 Lenke til kommentar
Dapper Chap Skrevet 29. august 2014 Del Skrevet 29. august 2014 (endret) Du trenger ikke fortelle meg hvor svakhetene våres ligger, fordi det har jeg skjønt for lenge siden. Jeg er tross alt personen på denne delen av forumet med mest peiling på fotball. Kanstpiller har vi ikke behov for. En oppgradering hadde vært greit, men vi har mye viktigere posisjoner å kjøpe i. Det tar også tid å bygge et lag, og man kan ikke forvente styrke alle posisjoner i løpet av et enkelt vindu. Vi har nok dekning på begge kanter. Defensiv midtbanespiller og midstopper trenger vi. Jeg føler meg ganske trygg på at vi henter hvertfall en midtstopper før vinduet stenger. Om Wenger mener at Alexis er god nok til å spille spiss, så stoler jeg på han. Ideelt sett så kunne vi hentet en backup som kunne gjort en jobb mens Giroud var skadet, men jeg gidder ikke å sitte og sutre over at vi ikke henter Cavani eller Falcao. Vi trenger ikke å bli helt Dudleif Dumling, trenger vi vel? Endret 29. august 2014 av Mr. Brightside 1 Lenke til kommentar
MartinF Skrevet 29. august 2014 Del Skrevet 29. august 2014 Styrke alle posisjoner i ett enkelt vindu? Vi har ikke hatt skikkelig DM siden Song (om man kan kalle han skikkelig DM...), og ikke toppspiss siden van Persie. Det er fire, fem overgangsvinduer siden? Hvorfor kan du være så rolig og si at ting tar tid? Han klarer jo ikke fikse de områdene vi faktisk har problemer. 1 Lenke til kommentar
Dapper Chap Skrevet 29. august 2014 Del Skrevet 29. august 2014 (endret) Fordi det er først nå han begynner å bygge (og har pengene til) et tittelvinnende lag. Det tar tid, og kan ikke gjøres på ett vindu. Det begynte med Özil forrige vindu. Vi får styrke DM og midstopper dette, så kanskje oppgradere venstrekanten neste vindu med noen a la Reus. Endret 29. august 2014 av Mr. Brightside 1 Lenke til kommentar
#Kroenkeout Skrevet 29. august 2014 Del Skrevet 29. august 2014 Styrke alle posisjoner i ett enkelt vindu? Vi har ikke hatt skikkelig DM siden Song (om man kan kalle han skikkelig DM...), og ikke toppspiss siden van Persie. Det er fire, fem overgangsvinduer siden? Hvorfor kan du være så rolig og si at ting tar tid? Han klarer jo ikke fikse de områdene vi faktisk har problemer. som hadde typ en god sesong for oss... Fordi det er først nå han begynner å bygge (og har pengene til) et tittelvinnende lag. Det tar tid, og kan ikke gjøres på ett vindu. Det begynte med Özil forrige vindu. Vi får styrke DM og midstopper dette, så kanskje oppgradere venstrekanten neste vindu med noen a la Reus. også drar noen andre? tar et skritt fram og to skritt tilbake? jaja du har peiling skjønner jeg Lenke til kommentar
Tunky Skrevet 29. august 2014 Del Skrevet 29. august 2014 @infinety: MrBS er jo den her inne med mest peiling. Lenke til kommentar
Espp Skrevet 29. august 2014 Del Skrevet 29. august 2014 Wenger han kanskje den vanskeligste oppgaven av alle managere i toppklubber. Ikke bare må han kjøpe spillere for å forsterke, han må tette igjen hull etter at spillere flykter i hvert eneste vindu også. 1 Lenke til kommentar
MartinF Skrevet 29. august 2014 Del Skrevet 29. august 2014 som hadde typ en god sesong for oss... Irrelevant? Er det noen som ikke er enig i at han var ligaens beste spiss når vi ga han bort til United og sikret dem enda et seriegull? Lenke til kommentar
Espp Skrevet 29. august 2014 Del Skrevet 29. august 2014 som hadde typ en god sesong for oss... Irrelevant? Er det noen som ikke er enig i at han var ligaens beste spiss når vi ga han bort til United og sikret dem enda et seriegull? Ja, jeg. Jeg mener at Suarez var ligaens beste spiss også det året. RVP hadde et velfungerende maskineri rundt seg, det hadde IKKE Suarez Lenke til kommentar
MartinF Skrevet 29. august 2014 Del Skrevet 29. august 2014 (endret) Ja, jeg. Jeg mener at Suarez var ligaens beste spiss også det året. RVP hadde et velfungerende maskineri rundt seg, det hadde IKKE Suarez 59 seriemål den siste sesongen i Arsenal og første i United. Endret 29. august 2014 av MartinF Lenke til kommentar
#Kroenkeout Skrevet 29. august 2014 Del Skrevet 29. august 2014 (endret) som hadde typ en god sesong for oss... Irrelevant? Er det noen som ikke er enig i at han var ligaens beste spiss når vi ga han bort til United og sikret dem enda et seriegull? Ja, jeg. Jeg mener at Suarez var ligaens beste spiss også det året. RVP hadde et velfungerende maskineri rundt seg, det hadde IKKE Suarez Suarez > Aguero > Rvp Endret 29. august 2014 av infinety Lenke til kommentar
Adrax Skrevet 29. august 2014 Del Skrevet 29. august 2014 Irriterer meg at Remy gikk til Chelsea.. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå