Gå til innhold

Overganger og øvrige spekulasjoner - Arsenal

invalid_user

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

For gammel. Uansett, hva skal vi med han nå som Chamakh er nesten i boks?

Edit: uffda, han er faktisk 32 år. Skål :-)

Ja, veit at han er for gammel. Uansett, det er en meget bra prestasjon. Var aldri tenkt på som et forslag til ny Arsenal spiss. Bare lurte på om noen hadde sett han i real action.

Lenke til kommentar

Noen som har sett på Antonio Di Natale i Udinese. Desidert den mestscorende i Serie A, og det med et lag som ligger på 15-plass. Det kan jo ikke være noe annet en en utrolig prestasjon? 29 nettkjenninger har gammern på 38 kamper.

Det som er mest imponerende er at han har skåret 29 mål av Udinese's 54 skårede mål, helt sjukt.

Lenke til kommentar
Gjest medlem-140898

Nå er jeg redd. Selv om Fabregas har sagt flere ganger at han elsker Arsenal og vil bli her i flere år, er jeg redd for at Barca kan bruke skitne grep som dette " Nå eller aldri".

Lenke til kommentar

Hvem er Dudu? Chamakh er vel heller ingen stor goalgetter. Bendtner? :whistle:

Er bare Van Persie som kan komme opp mot nivået til Zlatan. Hadde dere hatt et par virkelig gode spisser så hadde dere kjempet om gullet til siste slutt.

Lenke til kommentar

Hvem er Dudu? Chamakh er vel heller ingen stor goalgetter. Bendtner? :whistle:

Er bare Van Persie som kan komme opp mot nivået til Zlatan. Hadde dere hatt et par virkelig gode spisser så hadde dere kjempet om gullet til siste slutt.

Dudu er Eduardo. Chamakh kommer til å score mål når han får spille med spillere i verdensklasse og under en av verdens beste managere. Bendtner reddet oss da han kom tilbake fra skade. Sjekk statistikken hans etter skadens selv. Dessuten er han fortsatt ung, noe mange glemmer.

Hvorfor tror du egentlig at vi skal få Zlatan i bytte når Wenger er så bombesikker på at vi får Chamakh? Tror du ikke han prioriterer andre posisjoner?

Lenke til kommentar

Skal vi bytte med Barca, vil jeg heller ha Yaya Toure enn nok en hoven selvgod skandinav i klubben.

Det danske egoet holder i bøtter og spann, og skulle vel helst sett han bli byttet i en bedre lagspiller også.

(ja jeg vet han klarer å score mål, bare han får ca. ti 100% sjanser først vel og merke)

Har ingen tro lenger på å se Cesc i Arsenal trøye når neste sesong starter opp desverre, den kampen tyder alt på man taper.

Da blir det viktigste å hente inn noen som kan gjøre det savnet så lite som overhodet mulig, men hvem dette er håper jeg Wenger vet best.

Lenke til kommentar

Tror ikke det er så mye fremtid i Arsenal for verken Eduardo eller Bendtner. Eduardo har vært ute av det helt siden den stygge skaden han fikk, og det er nok ikke så mye rom for Bendtner om dere henter inn Chamakh.

Selv om jeg er Barca-supporter håper jeg Fabregas blir i Arsenal. Han skylder Arsenal mye og burde bli et par sesonger og kanskje ta noen titler med Arsenal igjen. Så kan han komme til Barca om 3-4 år når Xavi begynner å dra på åra.

Om Fabregas skulle dra nå derimot, vil jeg si at Yaya og Zlatan andre veien + et godt mellomlegg ville vært en ganske bra deal for Arsenal. Jeg tror Diaby er moden for en enda mer sentral rolle i Arsenal. Song som defensivt anker med Toure Yaya litt foran seg med Diaby i playmaker-rollen vil være en trio som ikke bare er gode pasninger og bra teknikk, men en veldig duellsterk trio i tillegg.

På topp er det litt vanskelig. Van Persie er en klassespiss, men må nok kanskje ut på vingen om Chamakh eller Zlatan skal ha plass frampå der. Walcott har definitivt talent nok til å håndtere en høyrekantrolle og hvis han holder seg unna skader og er i god form kan han også være veldig farlig.

Hva med dette:

------------Green/Hart*---------------

Sagna-Vermaelen-Gallas(?)-Clichy

------------Song-Yaya*----------------

---------------Diaby---------------------

Walcott--------------------Van Persie

---------Chamakh/Zlatan*------------

*Nye spillere

Lenke til kommentar

Jeg skjønner at du vil ha Zlatan bort fra Barcelona, men det betyr ikke at Wenger har lyst på ham! Du sier at Bendtner ikke har plass i Arsenal pga van Persie og Chamakh. Hvem skal da ut om Zlatan blir hentet inn? Bendtner tåler å sitte på benken. Faktisk gjør det bare at han jobber enda hardere for å komme seg inn på førstelaget. Zlatan, van Persie og Chamakh er alle toppspillere som krever førstelagsfotball. Hvis alle de tre skal spille, hva skal vi da gjøre med Nasri, Arshavin, Walcott og Rosicky?

Jeg sier ja takk til Yaya, men Zlatan vil jeg ikke se i Arsenal-drakt. Ikke bare fordi vi ikke har plass, men fordi han er et arrogant menneske som kommer til å ødelegge lagmoralen.

Lenke til kommentar
Jeg sier ja takk til Yaya, men Zlatan vil jeg ikke se i Arsenal-drakt. Ikke bare fordi vi ikke har plass, men fordi han er et arrogant menneske som kommer til å ødelegge lagmoralen.

Indeed. Dessuten tjener han en astronomisk lønn i Barcelona, og det får han neppe i Arsenal. Tror ikke han vil gi fra seg brorparten av lønninga si for å spille for Arsenal.

Lenke til kommentar

Vist Cesc går, så kunne jeg tenkt meg å se Ozil komme inn. Det er en liten risk å hente en smått utestet ung tysker, men jeg føler meg veldig sikker på at han kommer til å bli en av årets snakkiser i VM.

Lenke til kommentar

Jeg skjønner at du vil ha Zlatan bort fra Barcelona, men det betyr ikke at Wenger har lyst på ham!

Er nok litt av grunnen ja :p Jeg liker egentlig Zlatan som spillertype, men han har ikke imponert meg i Barcelona i år. Helst skulle jeg sett at Yaya Toure blir, mens Zlatan drar og vi bare får inn Villa. En deal som jeg også hørte litt spekulasjoner om rundt Fabregas til Barcelona var at Krkic skulle gå motsatt vei, det ville jeg vært mye mindre positiv til.

Lenke til kommentar

Tror ikke på disse ryktene før det er bekreftet på Arsenal.com. Han har fortsatt mange år igjen av kontrakten og vi har ingen grunn til å selge han. Dessuten er det bare en mnd siden Wenger sa dette:

"I believe that this team is on the way up. We don't work for four or five years with young players, stand up for them, let them come through and, when they are ready to perform, sell them. That would be irresponsible. But I cannot stop them from talking in Spain."

"You want to see the length of his contract?" asked the manager. "The players who are at the end of their contract can sign where they want but, with the players under contract, we decide on their future.

"We are not under any financial need, we are well-managed and that gives you one luxury in that you can decide about the future of your players.

"Secondly, we want to be a better team next year than we have been this year and that means we always want to keep our best players."

http://www.arsenal.com/news/news-archive/wenger-the-reasons-why-fabregas-will-stay

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...