OhEasy Skrevet 27. august 2014 Del Skrevet 27. august 2014 Hadde virkelig vært noe. Bullshit eller ei. Finner meg selv i å gripe tak i alt av rykter nå som DD nærmer seg.. Lenke til kommentar
#Kroenkeout Skrevet 27. august 2014 Del Skrevet 27. august 2014 carvalho for 30 mill og Cavani for 50, lett! Pung ut din gnien jævel! Lenke til kommentar
OhEasy Skrevet 27. august 2014 Del Skrevet 27. august 2014 Hva med Higuain, igjen? Napoli ble jo rævkjørt ut av CL nå. Lenke til kommentar
Dapper Chap Skrevet 27. august 2014 Del Skrevet 27. august 2014 (endret) carvalho for 30 mill og Cavani for 50, lett! Pung ut din gnien jævel! Hehe, ja!! Sleng ut 100 millioner pund for Messi i samme slengen! Gniene jævel, slutt å tviholde på pengene dine, Wenger! Endret 27. august 2014 av Mr. Brightside 1 Lenke til kommentar
Benbjo Skrevet 27. august 2014 Del Skrevet 27. august 2014 Jeg tar en backup spiss ala Remy. Cerci som vi er linket til hadde kanskje funket. Ikke sett så mye av ham. Statsene er ikke imponerende. Så må vi ha en stopper. Samme hvilken egentlig så lenge han er passe god for 4 valg. Tar gjerne også en midtbanespiller, men rent mengdemessig kan det vente til neste sommer. Hadde vi vært ute etter et førstevalg hadde vi hatt det nå Lenke til kommentar
Big Tone Skrevet 27. august 2014 Del Skrevet 27. august 2014 Hva med Higuain, igjen? Napoli ble jo rævkjørt ut av CL nå. Tror faen det skal godt gjøres og lure Napoli og selge nå, og da blir det ikke billig. Greit nok vi trenger en spiss, men en kaster ikke vekk £30mill+++ på Higuain. Lenke til kommentar
Adrax Skrevet 27. august 2014 Del Skrevet 27. august 2014 Problemet med Wenger er at han har for lave ambisjoner. Det eneste han ønsker er å havne blant topp 4. Han sikter seg ikke inn på å vinne PL, og det er problemet med han. Selv når pengesekken står klar til å brukes vil han ikke bruke penger, fordi han mener at man kan få like gode spillere til £5m som til £50m. 2 Lenke til kommentar
Dapper Chap Skrevet 27. august 2014 Del Skrevet 27. august 2014 Rabiot ville vært en strålende etterkommer for Arteta 1 Lenke til kommentar
Big Tone Skrevet 27. august 2014 Del Skrevet 27. august 2014 Blir veldig glad om Rabiot kommer. så lenge han ikke er alene inn portene. 1 Lenke til kommentar
OhEasy Skrevet 27. august 2014 Del Skrevet 27. august 2014 Kommer hånd i hånd med Cavani Lenke til kommentar
Big Tone Skrevet 27. august 2014 Del Skrevet 27. august 2014 Nei. Om det skulle blitt en av de to, så blir det Falcao. PSG has closed shop up. Lenke til kommentar
Big Tone Skrevet 27. august 2014 Del Skrevet 27. august 2014 Jeg har akkurat starta karrieren min som telefonselger, er ikke i særlig spøkefult humør. 2 Lenke til kommentar
Liquidkey Skrevet 27. august 2014 Del Skrevet 27. august 2014 (endret) Blir kanskje det mest spennende transfervinduet på lang lang tid. Alt kan skje. Sanchez-signeringen er forresten en perle. Etter en trå start var jeg usikker på når han skulle vise kvalitetene sine, men det han viste i andreomgangen i dag fortjener stående applaus. Kombinasjonen arbeidsinnsats, teknikk og styrke har vært en sårt savnet dimensjon i angrepet vårt. Tydelig at han trenger mer tid for å komme helt opp der han skal være (avslutninger og stamina), men det betyr mer i vente. Får vi Özil i form nå i en 10'er rolle er jeg sikker på at han serverer Alexis gang på gang. En naturlig kant, ja, men får vi inn en spiss så har vi også mulighet til å rullere etter motstander. Premium spiller. Endret 27. august 2014 av Liquidkey Lenke til kommentar
OhEasy Skrevet 27. august 2014 Del Skrevet 27. august 2014 Jeg har akkurat starta karrieren min som telefonselger, er ikke i særlig spøkefult humør. Nice Lenke til kommentar
Dapper Chap Skrevet 27. august 2014 Del Skrevet 27. august 2014 Di Marzio melder også at Arsenal er interessert i Rabiot. Ser ut som dette kan skje. http://gianlucadimarzio.com/en/calciomercato/roma-and-inter-attempt-to-buy-rabiot-but-arsenal-are-in-the-lead-the-latest/ Lenke til kommentar
MartinF Skrevet 27. august 2014 Del Skrevet 27. august 2014 Remy, Cerci, Rabiot. Ikke verdensklasse med andre ord... Lenke til kommentar
Corporal Jenkinson Skrevet 27. august 2014 Del Skrevet 27. august 2014 Ville elsket Cerci. Genial spiller. Med tanke på forutsetningene hadde jeg også satt ja til Rémy, men kun på et lån eventuelt med kort kontrakt. Lenke til kommentar
MartinF Skrevet 27. august 2014 Del Skrevet 27. august 2014 Har null tro på at Cerci vil gjøre det godt i Premier League... Middelmådig Serie A-spiller. Lenke til kommentar
Corporal Jenkinson Skrevet 27. august 2014 Del Skrevet 27. august 2014 Middelmådig? Gjorde det knall ifjor som CF for Torino. 13 mål og 11 assist i Serie A i fjor. Flest assist i ligaen. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå