Gå til innhold

Overganger og øvrige spekulasjoner - Arsenal

invalid_user

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Jeg tar en backup spiss ala Remy. Cerci som vi er linket til hadde kanskje funket. Ikke sett så mye av ham. Statsene er ikke imponerende.

Så må vi ha en stopper. Samme hvilken egentlig så lenge han er passe god for 4 valg.

Tar gjerne også en midtbanespiller, men rent mengdemessig kan det vente til neste sommer. Hadde vi vært ute etter et førstevalg hadde vi hatt det nå

Lenke til kommentar

Problemet med Wenger er at han har for lave ambisjoner. Det eneste han ønsker er å havne blant topp 4. Han sikter seg ikke inn på å vinne PL, og det er problemet med han. Selv når pengesekken står klar til å brukes vil han ikke bruke penger, fordi han mener at man kan få like gode spillere til £5m som til £50m.

• Liker 2
Lenke til kommentar

Blir kanskje det mest spennende transfervinduet på lang lang tid. Alt kan skje.

Sanchez-signeringen er forresten en perle. Etter en trå start var jeg usikker på når han skulle vise kvalitetene sine, men det han viste i andreomgangen i dag fortjener stående applaus. Kombinasjonen arbeidsinnsats, teknikk og styrke har vært en sårt savnet dimensjon i angrepet vårt. Tydelig at han trenger mer tid for å komme helt opp der han skal være (avslutninger og stamina), men det betyr mer i vente. Får vi Özil i form nå i en 10'er rolle er jeg sikker på at han serverer Alexis gang på gang.

En naturlig kant, ja, men får vi inn en spiss så har vi også mulighet til å rullere etter motstander.

Premium spiller.

Endret av Liquidkey
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...