Gå til innhold

Overganger og øvrige spekulasjoner - Arsenal

invalid_user

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Småkeen på Welbeck egentlig. Wenger har hatt stor suksess med lignende overganger tidligere.

United rejects tenker du på?

Nei. Unge angrepsspillere som har stagnert. Unge talenter som har stagnert generelt sett. Selvsagt ikke noen garanti for suksess, men Welbeck kunne blitt jævla god hos oss.

Lenke til kommentar

Welbeck er søppel. Do not want.

Når han spilte på topp for United i fjor når Rooney og van Persie var ute så scoret han 7 mål på 9 kamper mener jeg å huske.

Personlig tror jeg Welbeck ville vært en signering som fort kunne blitt som Sturridge for Liverpool. Var som Sturridge meget god når han var på utlån (Sturridge for Bolton og Welbeck for Sunderland), men ingen av de tok steget opp i "hovedklubben" sin i etterkant. Mye pga. at de begge to ble tvunget ut på kant når de var mer naturlige spisser.

Hadde glatt tatt Welbeck jeg, men han er selvsagt ingen Balotelli for å si det sånn.

Lenke til kommentar

Ingenting er umulig selv om det ikke er rykter rundt noen. Vi kan fortsette hente store navn. Når vi er inne på Atletico Madrid-spillere... Hva med Miranda? Mener han var linket til Chelsea men det ble aldri noe utav det? Godín?

Husk at Özil sa dette kun 3 dager før vinduet stengte ifjor:

"I have a contract with Real Madrid and I am staying here. I want to be successful. A lot has been written in the media about other teams but I have the coach's confidence and I feel very good. Also, I have a contract until 2016. I have a very good understanding with all my team-mates and it is a pleasure and an honour to play for Real Madrid."

Lenke til kommentar

Undervurdert vet jeg ikke, tror alle vet at han er veldig god. Han var jo svært viktig brikke for Atletico med mange avgjørende mål for dem. Han er rett og slett syk på headinger og hodedueller generelt.

Endret av Adrax
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...