Gå til innhold

Overganger og øvrige spekulasjoner - Arsenal


invalid_user

Anbefalte innlegg

 

Hulk = overvurdert

Please. Han skyter bedre enn Giroud og bedre teknikk enn Sanogo...skal dog ikke så mye til i begge tilfellene...

 

 

Han var allikevel temmelig ræva i VM. Eier ikke høyrefot for fem flate øre heller. Ganske urealistisk også med tanke på lønna han har nå..

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Hulk som Quaresma har aldri tatt steget opp. Dominerte i Portugal, men når han spiller på et høyere nivå så faller han gjennom så og si hver gang. Er akkurat det samme jeg mener om Jackson Martinez også forøvrig. Aldri i verden om han er verdt den summen Porto forlanger for han.

 

Endret av Stefan_B
  • Liker 1
Lenke til kommentar

Hulk som Quaresma har aldri tatt steget opp. Dominerte i Portugal, men når han spiller på et høyere nivå så faller han gjennom så og si hver gang. Er akkurat det samme jeg mener om Jackson Martinez også forøvrig. Aldri i verden om han er verdt den summen Porto forlanger for han.

 

J. Martinez er kanskje ikke verd summen, men jeg ville mye heller ha foretrukket han foran Hulk for å si det sånn. I motsetning til Hulk så hadde faktisk Martinez et godt VM og scorte vel ett par mål i den ene kampen han fikk spille.

Lenke til kommentar

J. Martinez er kanskje ikke verd summen, men jeg ville mye heller ha foretrukket han foran Hulk for å si det sånn. I motsetning til Hulk så hadde faktisk Martinez et godt VM og scorte vel ett par mål i den ene kampen han fikk spille.

 

 

Om VM prestasjoner hadde vært et tegn på hvor gode noen var så hadde alle spanjoler og brasilianere vært elendig, mens costaricanske spillere hadde vært blant verdens beste. Slik er det ikke.

Lenke til kommentar

 

J. Martinez er kanskje ikke verd summen, men jeg ville mye heller ha foretrukket han foran Hulk for å si det sånn. I motsetning til Hulk så hadde faktisk Martinez et godt VM og scorte vel ett par mål i den ene kampen han fikk spille.

 

 

Om VM prestasjoner hadde vært et tegn på hvor gode noen var så hadde alle spanjoler og brasilianere vært elendig, mens costaricanske spillere hadde vært blant verdens beste. Slik er det ikke.

 

 

...og ikke har jeg antydet noe annet heller. Alle spanjoler og brasilianere er ikke elendige, men flere enkeltspillere på de to landslagene var i svært dårlig form. For eksempel var hele bakre firern til Brasil grusom å se på, mens de var gode fremover med Oscar og Neymar blant annet. Så ja, VM-prestasjoner er en god måte å finne ut hvem som er i form og ikke.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...