Adrax Skrevet 26. august 2014 Del Skrevet 26. august 2014 Hulk = overvurdert Please. Han skyter bedre enn Giroud og bedre teknikk enn Sanogo...skal dog ikke så mye til i begge tilfellene... Han var allikevel temmelig ræva i VM. Eier ikke høyrefot for fem flate øre heller. Ganske urealistisk også med tanke på lønna han har nå.. Lenke til kommentar
Stefan_B Skrevet 26. august 2014 Del Skrevet 26. august 2014 (endret) Hulk som Quaresma har aldri tatt steget opp. Dominerte i Portugal, men når han spiller på et høyere nivå så faller han gjennom så og si hver gang. Er akkurat det samme jeg mener om Jackson Martinez også forøvrig. Aldri i verden om han er verdt den summen Porto forlanger for han. Endret 26. august 2014 av Stefan_B 1 Lenke til kommentar
Adrax Skrevet 26. august 2014 Del Skrevet 26. august 2014 Hulk som Quaresma har aldri tatt steget opp. Dominerte i Portugal, men når han spiller på et høyere nivå så faller han gjennom så og si hver gang. Er akkurat det samme jeg mener om Jackson Martinez også forøvrig. Aldri i verden om han er verdt den summen Porto forlanger for han. J. Martinez er kanskje ikke verd summen, men jeg ville mye heller ha foretrukket han foran Hulk for å si det sånn. I motsetning til Hulk så hadde faktisk Martinez et godt VM og scorte vel ett par mål i den ene kampen han fikk spille. Lenke til kommentar
PrettyBoy Skrevet 26. august 2014 Del Skrevet 26. august 2014 Gikk jo en del rykter om at dere skulle signere Balo? Hva skjedde? 16M-20M er vel ikke for mye for Wenger? Lenke til kommentar
Benbjo Skrevet 26. august 2014 Del Skrevet 26. august 2014 Håpløst vindu av Wenger dette. Naivt å tro vi har sjanse på topp 4 med Sanogo og Campbell på topp. Giroud er faktisk ganske viktig for angrepsspillet vårt. Vi må legg om spillestilen totalt uten ham. Dette er faktisk ganske krise Lenke til kommentar
Adrax Skrevet 26. august 2014 Del Skrevet 26. august 2014 Går jo veldig mye rykter om Danny Welbeck og Loic Remy nå. Nå som skaden til Giroud er bekreftet langvarig så tror jeg faktisk Wenger er nødt å se seg nødt til å handle inn en spiss. De neste dagene blir virkelig spennende! Lenke til kommentar
Espp Skrevet 26. august 2014 Del Skrevet 26. august 2014 Vi fikk ikke Vermaelen, så jeg håper LVG flirer til Wenger på telefonen hvis han ringer å spør om Welbeck. Enten det eller at han krever £30m + klausuler for han. Lenke til kommentar
Tkse Skrevet 26. august 2014 Del Skrevet 26. august 2014 Heskey>Welbeck any day 2 Lenke til kommentar
Espp Skrevet 26. august 2014 Del Skrevet 26. august 2014 Heskey>Welbeck any day Lykke til! Da rykker dere ned Lenke til kommentar
Dapper Chap Skrevet 26. august 2014 Del Skrevet 26. august 2014 J. Martinez er kanskje ikke verd summen, men jeg ville mye heller ha foretrukket han foran Hulk for å si det sånn. I motsetning til Hulk så hadde faktisk Martinez et godt VM og scorte vel ett par mål i den ene kampen han fikk spille. Om VM prestasjoner hadde vært et tegn på hvor gode noen var så hadde alle spanjoler og brasilianere vært elendig, mens costaricanske spillere hadde vært blant verdens beste. Slik er det ikke. Lenke til kommentar
Adrax Skrevet 26. august 2014 Del Skrevet 26. august 2014 J. Martinez er kanskje ikke verd summen, men jeg ville mye heller ha foretrukket han foran Hulk for å si det sånn. I motsetning til Hulk så hadde faktisk Martinez et godt VM og scorte vel ett par mål i den ene kampen han fikk spille. Om VM prestasjoner hadde vært et tegn på hvor gode noen var så hadde alle spanjoler og brasilianere vært elendig, mens costaricanske spillere hadde vært blant verdens beste. Slik er det ikke. ...og ikke har jeg antydet noe annet heller. Alle spanjoler og brasilianere er ikke elendige, men flere enkeltspillere på de to landslagene var i svært dårlig form. For eksempel var hele bakre firern til Brasil grusom å se på, mens de var gode fremover med Oscar og Neymar blant annet. Så ja, VM-prestasjoner er en god måte å finne ut hvem som er i form og ikke. Lenke til kommentar
atwater Skrevet 26. august 2014 Del Skrevet 26. august 2014 (endret) Arsenal have launched a sensational bid to sign Paris Saint-Germain striker Edinson Cavani. (Source: L'Équipe) Endret 26. august 2014 av -lemoncake Lenke til kommentar
Benbjo Skrevet 26. august 2014 Del Skrevet 26. august 2014 Poldi blir? http://instagram.com/p/sKEKjcOJzy/ Lenke til kommentar
atwater Skrevet 26. august 2014 Del Skrevet 26. august 2014 Men er L'Équipe troverdig? Lenke til kommentar
Jakobk Skrevet 26. august 2014 Del Skrevet 26. august 2014 Håper ikke dere får ham. Da kan dere fort bli deadly Lenke til kommentar
Tkse Skrevet 26. august 2014 Del Skrevet 26. august 2014 Men er L'Équipe troverdig? Tror de regnes som ganske troverdig. Noe annet en Goal.com hvertfall. 2 Lenke til kommentar
atwater Skrevet 26. august 2014 Del Skrevet 26. august 2014 (endret) Ser nå at L'Équipe oppga CaughtOffside som kilde, så da ble det fort ikke så troverdig lenger.. Endret 26. august 2014 av -lemoncake Lenke til kommentar
Liquidkey Skrevet 26. august 2014 Del Skrevet 26. august 2014 Ser nå at L'Équipe oppga CaughtOffside som kilde, så da ble det fort ikke så troverdig lenger..Som igjen sikkert har Neal Collins som kilde. Runddans. Lenke til kommentar
Dapper Chap Skrevet 26. august 2014 Del Skrevet 26. august 2014 Poldi blir? http://instagram.com/p/sKEKjcOJzy/ Poldi og Alexis på topp sammen imorgen? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå