Gå til innhold

Overganger og øvrige spekulasjoner - Arsenal


invalid_user

Anbefalte innlegg

Jeg vet Wenger er reaktiv ofte, men i det siste så har han i det minste hentet relativt dyre og store navn når det har skjedd så det er jo lov og håpe på en Falcao nå som Giroud er ute. Cavani blir det ikke uansett.

 

Anser Falcao som mer urealistisk enn Cavani, men nå ser jeg ikke på noen av de som realistiske akkurat. Er meget usikker på hvem vi skal hente inn nå dog. Er ikke mange gode spisser tilgjengelige der ute. Immobile gikk tidlig til Dortmund blant annet.

 

Står for at vi burde ha hentet Balotelli eller Jovetic i fjor.

 

Blir nok Lacazette fra Lyon tenker jeg.

 

Lacazette som spiss i PL er dog noe jeg er skeptisk til. Ganske lav (1,75), men som Sanchez er han godt bygd, men allikevel så mister man mye ved å ha en så lav midtspiss.

 

Ville dog vært et spennende kjøp, men er ytterst sjeldent man får kjøpt Lyon sine spillere billig så..

 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Da håper jeg vi bare starter med Sanogo istedenfor. Egentlig så har jeg litt lyst til at vi skal gjøre det uansett. Heller hente Carvalho og en erstatter for Poldi og gå med Sanogo. Det hadde vært jævla moro egentlig.

 

Om Sanogo skal være "løsningen" de neste 3-4 månedene så skal vi slite med å ta topp 4.

Heller Campbell som midtspiss i mine øyne. Han har i det minste basisteknikken inne.

 

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Huff nei ikke remy... hele spiss rekka vår er shampis fransker

 

Jepp. Henry sugde også. Disse sjampis franskmennene altså!

 

Remy jobber ganske hardt og er en god spiller, men som sagt ikke min favoritt. Koster dog 1/3 av prisen som det Jackson Martinez vil koste og har spilt på et høyere nivå i flere år enn det Martinez har + at han allerede spiller i England noe som vil føre til kortere tilvenningstid. At han også er året yngre og har høyere fart + bedre teknikk er heller ikke dumt.

Lenke til kommentar

 

 

Da håper jeg vi bare starter med Sanogo istedenfor. Egentlig så har jeg litt lyst til at vi skal gjøre det uansett. Heller hente Carvalho og en erstatter for Poldi og gå med Sanogo. Det hadde vært jævla moro egentlig.

Om Sanogo skal være "løsningen" de neste 3-4 månedene så skal vi slite med å ta topp 4.

Heller Campbell som midtspiss i mine øyne. Han har i det minste basisteknikken inne.

Sant, men hverken Campbell eller Sanogo vil kunne gi oss en topp 4-plassering. Lite PL- og kamperfaring mot de største, i tillegg til et enormt press fra absolutt alle kanter. "Spennende" holder ikke når vi skal møte røff europeisk og engelsk motstand med verdighet. At det er en uke igjen av vinduet med denne situasjonen sier sitt om problemet.

 

Hvis Wenger ikke ønsker å legge mye penger på bordet støtter jeg Mr Brightside i Remy. Ikke en spiller jeg i utgangspunktet vil ha, men han kan erstatte Giroud. Faktisk en liten oppgradering.

Endret av Liquidkey
Lenke til kommentar

 

Huff nei ikke remy... hele spiss rekka vår er shampis fransker

 

Jepp. Henry sugde også. Disse sjampis franskmennene altså!

 

Remy jobber ganske hardt og er en god spiller, men som sagt ikke min favoritt. Koster dog 1/3 av prisen som det Jackson Martinez vil koste og har spilt på et høyere nivå i flere år enn det Martinez har + at han allerede spiller i England noe som vil føre til kortere tilvenningstid. At han også er året yngre og har høyere fart + bedre teknikk er heller ikke dumt.

 

 

 

Huff nei ikke remy... hele spiss rekka vår er shampis fransker

 

Jepp. Henry sugde også. Disse sjampis franskmennene altså!

 

Remy jobber ganske hardt og er en god spiller, men som sagt ikke min favoritt. Koster dog 1/3 av prisen som det Jackson Martinez vil koste og har spilt på et høyere nivå i flere år enn det Martinez har + at han allerede spiller i England noe som vil føre til kortere tilvenningstid. At han også er året yngre og har høyere fart + bedre teknikk er heller ikke dumt.

 

var sarkastisk, men nei dette lukter det ikke svidd av akkurat...

 

 

Lenke til kommentar

Jackson Martínez signerte ny kontrakt i slutten av juli, så den er ganske tvilsom. Samme med Benzema, og Falcao og Cavani skal ha helt enorme lønninger.

 

Daniel Sturridge hadde jo vært den perfekte løsningen, men han vil nok selv ikke forlate Liverpool og han blir nok i det dyreste laget.

 

Få klassespillere til salgs i Europa. Så og si alle har nytt lag/kontrakt. Suárez, Lewandowski og Diego Costa for eksempel.

 

Alternativer jeg ser for meg er mest sannsynlig: Llorente, Rémy, Lacazette, Raffael(Borussia Mönchengladbach), Bacca og Bony.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...