atwater Skrevet 25. august 2014 Del Skrevet 25. august 2014 Kan en byttehandel være på gang? Lenke til kommentar
Tkse Skrevet 25. august 2014 Del Skrevet 25. august 2014 Har jo vært mange rykter som kobler oss til Douglas Costa. Reus og har blitt linket, men angåend Reus tviler jeg sterkt. Begge kan uansett være potensielle erstattere. Lenke til kommentar
Benbjo Skrevet 25. august 2014 Del Skrevet 25. august 2014 Sam @samuelJayC 33mPodolski has agreed a 3-year deal with Wolfsburg, report @lequipe. Fee €12m (£9.6m). #AFC 1 Lenke til kommentar
fox Skrevet 25. august 2014 Del Skrevet 25. august 2014 Sam @samuelJayC 33mPodolski has agreed a 3-year deal with Wolfsburg, report @lequipe. Fee €12m (£9.6m). #AFC HVORFOR?!?!? Lenke til kommentar
Dapper Chap Skrevet 25. august 2014 Del Skrevet 25. august 2014 Han vil ha spilletid. 7 av 53 kamper har han spilt i 90 minutter eller noe slikt. Passet egentlig aldri inn i systemet våres, men det er synd at han går fordi han var til tider en god spiller å få på fra benken. Lenke til kommentar
archongamer Skrevet 25. august 2014 Del Skrevet 25. august 2014 Podolski gå til en annen klubb i Tyskland enn Køln? Og en fransk avis er første til å melde dette? Noen som har sett noen mer troverdig kilder på at det er hold i dette? Lenke til kommentar
Corporal Jenkinson Skrevet 25. august 2014 Del Skrevet 25. august 2014 Virker som om Poldi er på vei vekk ja... Håper vi erstatter han, men tviler. Lenke til kommentar
Benbjo Skrevet 25. august 2014 Del Skrevet 25. august 2014 https://twitter.com/hughwizzy/status/503914301330305024 Er skaden bekreftet? Ryktes 3 mnd, men har ikke sett noe fra Wenger enda. Hører vel noe i morgen Lenke til kommentar
Adrax Skrevet 25. august 2014 Del Skrevet 25. august 2014 Podolski til Wolfsburg? Kanskje Gustavo er lovet oss i retur..? Håper det. Lenke til kommentar
Corporal Jenkinson Skrevet 25. august 2014 Del Skrevet 25. august 2014 Podolski til Wolfsburg med Luis Gustavo til oss er jeg storfornøyd med. Har flere string å spille med på kant enn på midtbanen. Tviler på at Wolfsburg vil selge Gustavo men. Lenke til kommentar
Tkse Skrevet 25. august 2014 Del Skrevet 25. august 2014 3 mnd på Giroud er jo bare konge. Lenke til kommentar
fox Skrevet 25. august 2014 Del Skrevet 25. august 2014 3 mnd på Giroud er jo bare konge. Nei? Jeg vil ikke ha ham som førstevalg, men som andrevalg er han faktisk ganske god. Lenke til kommentar
OhEasy Skrevet 25. august 2014 Del Skrevet 25. august 2014 (endret) 3 mnd på Giroud er jo bare konge. Nei? Jeg vil ikke ha ham som førstevalg, men som andrevalg er han faktisk ganske god. Sarkasme Endret 25. august 2014 av EirikOliver Lenke til kommentar
Tkse Skrevet 25. august 2014 Del Skrevet 25. august 2014 3 mnd på Giroud er jo bare konge. Nei? Jeg vil ikke ha ham som førstevalg, men som andrevalg er han faktisk ganske god. Sarkasme Merkelig at bare et fåtall her inne skjønner seg på sarkasme... Lenke til kommentar
OhEasy Skrevet 25. august 2014 Del Skrevet 25. august 2014 (endret) Finner ikke noe om det på hjemmesiden deres(Sky) dog. Endret 25. august 2014 av EirikOliver Lenke til kommentar
Liquidkey Skrevet 25. august 2014 Del Skrevet 25. august 2014 Veldig kjedelig å miste Podolski. Han har hatt noen viktige og pene mål for oss til tross for lite spilletid. En spiller som ser ut til å løfte humøret i blant spillergruppen også. Synd han aldri var jevn i prestasjonene og lite egnet til å starte kamper for oss. Men per dags dato hadde jeg heller spilt Podolski enn Sanogo på topp når Giroud er skadet. Her er de 28 målene han scorte for oss over to sesonger: http://youtu.be/9e9UW2_hjJo Lenke til kommentar
#Kroenkeout Skrevet 25. august 2014 Del Skrevet 25. august 2014 Ta det med ro. Wenger har alltid en plan Lenke til kommentar
fox Skrevet 25. august 2014 Del Skrevet 25. august 2014 Merkelig at bare et fåtall her inne skjønner seg på sarkasme... Ikke alltid lett å lukte sarksame på nett, spes når det er mange som hater Giroud. Lenke til kommentar
Big Tone Skrevet 25. august 2014 Del Skrevet 25. august 2014 Veldig kjedelig å miste Podolski. Han har hatt noen viktige og pene mål for oss til tross for lite spilletid. En spiller som ser ut til å løfte humøret i blant spillergruppen også. Synd han aldri var jevn i prestasjonene og lite egnet til å starte kamper for oss. Men per dags dato hadde jeg heller spilt Podolski enn Sanogo på topp når Giroud er skadet. Her er de 28 målene han scorte for oss over to sesonger: http://youtu.be/9e9UW2_hjJo Sanogo > Podolski som spydspiss ca hver gang. Herregud, har vi noensinne slått en bra pasning i løpet av 90 minutt når Poldi har prøvd seg på topp? Har aldri funket, og kommer aldri til og gjøre det med vår spillestil. Sanogo er frustrerende og alt det, men han fungerer i det minste på topp. 2 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå