Gå til innhold

Overganger og øvrige spekulasjoner - Arsenal


invalid_user

Anbefalte innlegg

 

 

Han er vel et stykke bak i køen(fordi han ikke passer spillestilen), og Di Marzio har nå meldt at Juventus er interessert i Podolski.

 

Blir litt overrasket om Podolski drar til en annen klubb en Køln. Var rimelig sikker på at dette skulle bli hans siste sesong i Arsenal før han avslutter karrieren i Køln. Håper for all del Wenger klarer å overtale han til å bli. Meget god impactspiller!

 

Enig, men om han drar for å gjøre plass til f.eks Reus så skal jeg ikke klage ;)

 

Hvorfor i allverden vil Reus komme til oss? :p Barcelona var veldig interessert i Reus tidligere i sommer, men han ville bli i Dortmund. Før noen nevner at forbilde hans er Rosicky så tror jeg neppe det er grunn nok til å gå til et dårligere lag, når han har bedre alternativ. Det skal sies at det hadde vært en uvirkelig herlig signering. :)

 

 

Jaja, jeg har 0 tro på at han kommer. Poenget var bare at hvis vi selger Poldi for å gi plass til en vesentlig bedre spiller så er det helt greit

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Cavani-ryktet var bare oppspinn..? Ble plutselig tyst fra Neal Collins på twitter.

Ja det er etter alt å dømme oppspinn. Julien Laurens (fransk journalist bosatt i London) avkreftet dette i dag. Det var uansett drømmetenking at best, kanskje Silly Seasons mest urealistiske. Neal Collins fortsetter imidlertid å stå for utsagnet, men med en litt lavere profil enn tidligere. Ikke en fyr jeg kommer til å følge videre for å si det slik.

 

Wenger skryter i tillegg uhemmet av dybden i angrepet vårt (han har dog ikke nevnt Podolski, så han kommer nok til å forsvinne i løpet av uken) Så noen ny spiss kommer ikke til å skje. Jeg tror vi kan vente oss en CB inn før vinduet stenger, men det er nok alt. Synd, ettersom vi trenger forsterkning på CB, DM og spissplass i tillegg til signeringene vi har gjort for å kjempe om PL- og CL-tittel. Jeg tror en av cupene er vår beste sjanse i år også.

Lenke til kommentar

Det var vel aldri helt realistisk med tanke på lønnen til Cavani, men vi alle håpte jo det var sant.

 

Jeg er ikke så sikker på at vi kan regne med noen cup engang i år. Konkurransen er tøffere i år og flere av topplagene har kjøpt inn gode forsterkninger. Slik vi spiller nå for tiden så er det vondt å se på. Det er flere ledd i laget som ikke spiller optimalt, i tillegg fortsetter skademarerittet.. Det eneste vi kan håpe på er at Giroud blir mirakel-spissen vår og pøser inn med mål hele sesongen og at Walcott kommer tilbake sterkere enn han noen gang har vært.

Men for å se lyst på det, så har vi masse kvalitet i laget vårt, problemet er bare at mange er i elendig form. Så snart de finner formen så kan vi faktisk vinne mot de beste lagene.

Formmessig suger Cazorla og Mertesacker blant annet. Cazorla har vært dårlig i en stund nå og jeg begynner å lure på om det er påtide å la spanjolen gå. Hadde flere stygge tabber i forrige kamp som kunne endt med mål. Så har man Alexis som enda ikke har funnet seg til rette..

 

Tror Wenger fikk seg et skremmeskudd i forrige kamp. Det blir nok hentet inn en ny midtstopper/DM, men som du sier så er det antageligvis alt. Han har jo flere ganger den siste tiden sagt at vi blir å hente max 1-2 spillere til og at det blir for å forsterke bakover. Så noen ny spiss er vel bare å glemme.

Lenke til kommentar

Dersom Podolski går kan jeg ikke forstå annet enn at han erstattes. Vi har tynnere tropp enn i fjor og så skal vi selge en spiller som garanterer 10+ mål? Galskap.

 

Podolski har jo en svært høy lønn til å være benkesliter mesteparten av året. Økonomisk sett ville det sikkert lønnet seg å solgt/lånt han ut. Vi har jo en del alternativer som kan spille på vingene så er ikke sikkert Wenger mener vi trenger å erstatte Podolski. Han sier jo støtt og stadig at vi har nok spillere i den posisjonen..

Lenke til kommentar

 

Dersom Podolski går kan jeg ikke forstå annet enn at han erstattes. Vi har tynnere tropp enn i fjor og så skal vi selge en spiller som garanterer 10+ mål? Galskap.

 

Podolski har jo en svært høy lønn til å være benkesliter mesteparten av året. Økonomisk sett ville det sikkert lønnet seg å solgt/lånt han ut. Vi har jo en del alternativer som kan spille på vingene så er ikke sikkert Wenger mener vi trenger å erstatte Podolski. Han sier jo støtt og stadig at vi har nok spillere i den posisjonen..

 

 

Han puttet 12 mål for oss i fjor og hadde en del assists. Hvem skal liksom ta over? Sanogo?

 

Vi har et problem på venstresiden. Angreper vårt går hele tiden fra høyre og blir da lett å forsvare seg mot. Cazorla er ingen ving.

 

Kanskje Ozil skal flyttes over på kant for å gi plass til Wilshere i midten?

 

Veldig rart om Wenger mener Poldi ikke trenger å erstattes. Spilte en del kamper for oss, scoret og hadde assists. Ja, kanskje han ikke holder nivået mot den meste motstanden, men han er en god impactplayer. Å låne ham ut er dødfødt.

Lenke til kommentar

Mistet Bendtner, Park, Jenkinson i tillegg. De to første er kanskje ikke et stort tap, men Bendtner scoret jo et par viktige mål. Campbell er vel kanskje deres erstatter når jeg tenker meg om.

 

Men ja, det føles veldig ut som at vi er på stedet hvil. Vi hadde tynn stall i fjor og vi har tynn stall nå.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...