Tkse Skrevet 21. august 2014 Del Skrevet 21. august 2014 Hvorfor skal vi selge Giroud da? Han er jo topp! 3 Lenke til kommentar
Liquidkey Skrevet 21. august 2014 Del Skrevet 21. august 2014 I tillegg ser det ut som at ryktet har oppstått fra en fake SkySports konto. Nei ryktet er fra fyren som BS linket til. Den falske SkySports kontoen retweetet det bare. Denne tweeten er postet før Neal Collins gjorde det: https://twitter.com/skysportsnewshp/status/502538562089537537 Lenke til kommentar
Corporal Jenkinson Skrevet 21. august 2014 Del Skrevet 21. august 2014 Jeg forstår ikke hvorfor Wenger ikke gjør noe med spissplassen. Giroud og Sanogo. Helt sykt. Lenke til kommentar
Liquidkey Skrevet 21. august 2014 Del Skrevet 21. august 2014 Jamie Sanderson favoriserte akkurat Neal Collins tweeten. Silly Season altså... Lenke til kommentar
OhEasy Skrevet 21. august 2014 Del Skrevet 21. august 2014 Tanken var moro da, haha.Tanken på Giroud på topp resten av sesongen er derimot sørgelig. Den er faen meg trist, ja. Lenke til kommentar
Corporal Jenkinson Skrevet 21. august 2014 Del Skrevet 21. august 2014 Jamie Sanderson favoriserte akkurat Neal Collins tweeten. Silly Season altså... Han var jo bunnsolid for typ 3 år siden. Hva skjedde lurer jeg på? Lenke til kommentar
Liquidkey Skrevet 21. august 2014 Del Skrevet 21. august 2014 (endret) SzczesnyDebuchy - Koscielny - Mertesacker - Gibbs Khedira/Carvalho - Ramsey Walcott - Özil - Sanchez Cavani Dette er en Champions League-ellever. Den er selvsagt totalt urealistisk, men morsomt å leke med tanken. Endret 21. august 2014 av Liquidkey Lenke til kommentar
Dapper Chap Skrevet 21. august 2014 Del Skrevet 21. august 2014 Vi har alt PL i boks. Signerer vi Cavani og Carvalho har vi CL i boks også. Lenke til kommentar
Tkse Skrevet 21. august 2014 Del Skrevet 21. august 2014 Gleder meg virkelig til å følge videre med på klubben i mitt hjerte. I Mai 2015 kommer vi til å løfte PL-trofeet, det vet jeg allerede. Men om Cavani kommer og Carvalho kommer løfter vi CL-trofeet også! Som om det ikke var nok, signerer vi Reus også! Rett etter å ha tatt en Double! Men en Double kan være feil, for jeg vet enda ikke om Arsenal kommer til å vinne FA-cupen eller Ligacupen. Hva tenker du om det Mr.B? En ting er sikkert og visst; dette blir en god sesong! (Samme som året før, og før der igjen, and so on...) 4 Lenke til kommentar
Dapper Chap Skrevet 21. august 2014 Del Skrevet 21. august 2014 Men en Double kan være feil, for jeg vet enda ikke om Arsenal kommer til å vinne FA-cupen eller Ligacupen. Hva tenker du om det Mr.B? En ting er sikkert og visst; dette blir en god sesong! (Samme som året før, og før der igjen, and so on...) FA-cupen er selvfølgelig fullt mulig også. Ligacupen er jeg litt mer skeptisk til ettersom Wenger ikke bryr seg særlig om den og bare gir unge spillere sjansen til vi ryker. Lenke til kommentar
Big Tone Skrevet 21. august 2014 Del Skrevet 21. august 2014 Jesus, dere er fjernere enn Snoop. 4 Lenke til kommentar
#Kroenkeout Skrevet 21. august 2014 Del Skrevet 21. august 2014 Gleder meg virkelig til å følge videre med på klubben i mitt hjerte. I Mai 2015 kommer vi til å løfte PL-trofeet, det vet jeg allerede. Men om Cavani kommer og Carvalho kommer løfter vi CL-trofeet også! Som om det ikke var nok, signerer vi Reus også! Rett etter å ha tatt en Double! Men en Double kan være feil, for jeg vet enda ikke om Arsenal kommer til å vinne FA-cupen eller Ligacupen. Hva tenker du om det Mr.B? En ting er sikkert og visst; dette blir en god sesong! (Samme som året før, og før der igjen, and so on...) haha lattis ..mr bs: som Valen ville ha sakt "tok du ann?" nei det gjorde du ikke 1 Lenke til kommentar
MartinF Skrevet 22. august 2014 Del Skrevet 22. august 2014 Bull. Hele det ryktet har stammet fra caughtoffisde, som er de verste av de verste når det gjelder overgangsrykter. Sier han som opgir Bild.de som kilde for at Reus kommer... (Men ja, Caughtoffside er søppel) 2 Lenke til kommentar
Dapper Chap Skrevet 22. august 2014 Del Skrevet 22. august 2014 Bild har hvertfall kontakter i tyske klubber Lenke til kommentar
MartinF Skrevet 22. august 2014 Del Skrevet 22. august 2014 Nei. Bild er like lite troverdig som El Metro. Lenke til kommentar
Benbjo Skrevet 22. august 2014 Del Skrevet 22. august 2014 Kan kan si hva man vil om ham, men er det noen som har kontakter i tysk fotball er det Fjøra! Lenke til kommentar
Jakobsen911 Skrevet 22. august 2014 Del Skrevet 22. august 2014 Skjer med alle ryktene om Podolski ut? Lenke til kommentar
Corporal Jenkinson Skrevet 22. august 2014 Del Skrevet 22. august 2014 Han er vel et stykke bak i køen(fordi han ikke passer spillestilen), og Di Marzio har nå meldt at Juventus er interessert i Podolski. Blir litt overrasket om Podolski drar til en annen klubb en Køln. Var rimelig sikker på at dette skulle bli hans siste sesong i Arsenal før han avslutter karrieren i Køln. Håper for all del Wenger klarer å overtale han til å bli. Meget god impactspiller! Lenke til kommentar
Benbjo Skrevet 22. august 2014 Del Skrevet 22. august 2014 Han er vel et stykke bak i køen(fordi han ikke passer spillestilen), og Di Marzio har nå meldt at Juventus er interessert i Podolski. Blir litt overrasket om Podolski drar til en annen klubb en Køln. Var rimelig sikker på at dette skulle bli hans siste sesong i Arsenal før han avslutter karrieren i Køln. Håper for all del Wenger klarer å overtale han til å bli. Meget god impactspiller! Enig, men om han drar for å gjøre plass til f.eks Reus så skal jeg ikke klage Lenke til kommentar
Corporal Jenkinson Skrevet 22. august 2014 Del Skrevet 22. august 2014 Han er vel et stykke bak i køen(fordi han ikke passer spillestilen), og Di Marzio har nå meldt at Juventus er interessert i Podolski. Blir litt overrasket om Podolski drar til en annen klubb en Køln. Var rimelig sikker på at dette skulle bli hans siste sesong i Arsenal før han avslutter karrieren i Køln. Håper for all del Wenger klarer å overtale han til å bli. Meget god impactspiller! Enig, men om han drar for å gjøre plass til f.eks Reus så skal jeg ikke klage Hvorfor i allverden vil Reus komme til oss? Barcelona var veldig interessert i Reus tidligere i sommer, men han ville bli i Dortmund. Før noen nevner at forbilde hans er Rosicky så tror jeg neppe det er grunn nok til å gå til et dårligere lag, når han har bedre alternativ. Det skal sies at det hadde vært en uvirkelig herlig signering. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå