Gå til innhold

Overganger og øvrige spekulasjoner - Arsenal


invalid_user

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Gleder meg virkelig til å følge videre med på klubben i mitt hjerte. I Mai 2015 kommer vi til å løfte PL-trofeet, det vet jeg allerede. Men om Cavani kommer og Carvalho kommer løfter vi CL-trofeet også! :D

Som om det ikke var nok, signerer vi Reus også! Rett etter å ha tatt en Double!

 

Men en Double kan være feil, for jeg vet enda ikke om Arsenal kommer til å vinne FA-cupen eller Ligacupen. Hva tenker du om det Mr.B? En ting er sikkert og visst; dette blir en god sesong! (Samme som året før, og før der igjen, and so on...)

  • Liker 4
Lenke til kommentar

Men en Double kan være feil, for jeg vet enda ikke om Arsenal kommer til å vinne FA-cupen eller Ligacupen. Hva tenker du om det Mr.B? En ting er sikkert og visst; dette blir en god sesong! (Samme som året før, og før der igjen, and so on...)

 

FA-cupen er selvfølgelig fullt mulig også. Ligacupen er jeg litt mer skeptisk til ettersom Wenger ikke bryr seg særlig om den og bare gir unge spillere sjansen til vi ryker.

Lenke til kommentar

Gleder meg virkelig til å følge videre med på klubben i mitt hjerte. I Mai 2015 kommer vi til å løfte PL-trofeet, det vet jeg allerede. Men om Cavani kommer og Carvalho kommer løfter vi CL-trofeet også! :D

Som om det ikke var nok, signerer vi Reus også! Rett etter å ha tatt en Double!

 

Men en Double kan være feil, for jeg vet enda ikke om Arsenal kommer til å vinne FA-cupen eller Ligacupen. Hva tenker du om det Mr.B? En ting er sikkert og visst; dette blir en god sesong! (Samme som året før, og før der igjen, and so on...)

bf5bff87c1886978b6f76efd22046551a72d40c0

 

haha lattis ..mr bs: som Valen ville ha sakt "tok du ann?" nei det gjorde du ikke

 

 

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Han er vel et stykke bak i køen(fordi han ikke passer spillestilen), og Di Marzio har nå meldt at Juventus er interessert i Podolski.

 

Blir litt overrasket om Podolski drar til en annen klubb en Køln. Var rimelig sikker på at dette skulle bli hans siste sesong i Arsenal før han avslutter karrieren i Køln. Håper for all del Wenger klarer å overtale han til å bli. Meget god impactspiller!

Lenke til kommentar

Han er vel et stykke bak i køen(fordi han ikke passer spillestilen), og Di Marzio har nå meldt at Juventus er interessert i Podolski.

 

Blir litt overrasket om Podolski drar til en annen klubb en Køln. Var rimelig sikker på at dette skulle bli hans siste sesong i Arsenal før han avslutter karrieren i Køln. Håper for all del Wenger klarer å overtale han til å bli. Meget god impactspiller!

 

Enig, men om han drar for å gjøre plass til f.eks Reus så skal jeg ikke klage ;)

Lenke til kommentar

 

Han er vel et stykke bak i køen(fordi han ikke passer spillestilen), og Di Marzio har nå meldt at Juventus er interessert i Podolski.

 

Blir litt overrasket om Podolski drar til en annen klubb en Køln. Var rimelig sikker på at dette skulle bli hans siste sesong i Arsenal før han avslutter karrieren i Køln. Håper for all del Wenger klarer å overtale han til å bli. Meget god impactspiller!

 

Enig, men om han drar for å gjøre plass til f.eks Reus så skal jeg ikke klage ;)

 

Hvorfor i allverden vil Reus komme til oss? :p Barcelona var veldig interessert i Reus tidligere i sommer, men han ville bli i Dortmund. Før noen nevner at forbilde hans er Rosicky så tror jeg neppe det er grunn nok til å gå til et dårligere lag, når han har bedre alternativ. Det skal sies at det hadde vært en uvirkelig herlig signering. :)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...