Gå til innhold

Overganger og øvrige spekulasjoner - Arsenal


invalid_user

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

En for fremtiden om han hentes. Stort potensiale, har spilt en del for PSG. Har ganske gode defensive stats mener jeg å ha lest, men er mer b2b.

 

Arteta er snart pensjonist, prosjekt Wilshere er i ferd med å havarere, Diaby er en vandrene skade, Flamini begynner å bli gammel, Rosicky er gammel.

 

Vi har egentlig bare Ramsey som holder nivå på midten. Sier takk til Rabiot så får vi hente en ersatter for Arteta neste sommer.

Lenke til kommentar

En for fremtiden om han hentes. Stort potensiale, har spilt en del for PSG. Har ganske gode defensive stats mener jeg å ha lest, men er mer b2b.

 

Arteta er snart pensjonist, prosjekt Wilshere er i ferd med å havarere, Diaby er en vandrene skade, Flamini begynner å bli gammel, Rosicky er gammel.

 

Vi har egentlig bare Ramsey som holder nivå på midten. Sier takk til Rabiot så får vi hente en ersatter for Arteta neste sommer.

 

Når han spilte for Toulouse på lån så spilte han defensiv midtbane og "excelled" for å si det fint. Hadde litt dårlige pasningsstats, men det er ikke så rart når han spilte for en klubb som ikke var så mye å skryte av. De defensive statstistikkene hans dog var vanvittig gode. Noe som tyder på at han er meget brukbar defensivt og anvendbar i henhold til at han også er ganske så god offensivt. Rabiot er også en meget habil playmaker og i motsetning til Arteta så evner han faktisk å spille ballen fremover. Personlig tror jeg at han allerede nå kunne gjort en meget god jobb for oss. Mangler dog litt på fysikken. Er 1,88 høy, men veldig spinkel. Har dog en ro og spilleforståelse som en langt eldre spiller.

 

Personlig ønsker jeg at vi henter enten Khedira eller William Carvalho. Carvalho er min favoritt, men mtp. at han er ganske uprøvd han også så må jeg si at hvis vi hadde fått Rabiot for rundt £10m så er jeg bombesikker på at Wenger går for franskmannen istedet. Og det ville vært ganske forståelig i mine øyne. :p

 

Lenke til kommentar

Cavani er så fantastisk mye bedre enn Giroud at det ville vært en sinnsyk oppgradering. Er som å gå fra en rusten Volvo 240 med oljelekkasje til en splitter ny Lamborghini Aventador.

 

Men, det kommer ikke til å skje uansett. Fyren der virker ikke akkurat mye troverdig.

 

Endret av Stefan_B
Lenke til kommentar

Cavani er så fantastisk mye bedre enn Giroud at det ville vært en sinnsyk oppgradering. Er som å gå fra en rusten Volvo 240 med oljelekkasje til en splitter ny Lamborghini Aventador.

 

Selvfølgelig vil det være en helt fantatisk oppdatering, men Cavani til oss. En spiller som ham? Vel, jeg har min tvil om det. Jeg er 99,99% sikker på at han vil ikke komme til oss. Er det for godt til å være sant, da er det som regel det.

Lenke til kommentar

 

Cavani er så fantastisk mye bedre enn Giroud at det ville vært en sinnsyk oppgradering. Er som å gå fra en rusten Volvo 240 med oljelekkasje til en splitter ny Lamborghini Aventador.

 

Selvfølgelig vil det være en helt fantatisk oppdatering, men Cavani til oss. En spiller som ham? Vel, jeg har min tvil om det. Jeg er 99,99% sikker på at han vil ikke komme til oss. Er det for godt til å være sant, da er det som regel det.

 

Aye. Er bombesikker på at dette ikke kommer til å skje selv. Cavani ligger vel på en rimelig drøy ukeslønn vil jeg påstå. Samtidig som PSG trolig vil ha et lass med penger for han.

 

At Wenger er en fan av Cavani er rimelig opplagt. Gikk jo også rykter om at han prøvde å hente han fra Napoli i januar 2013, men at budet ble avslått, men jeg vil påstå at løpet er kjørt etter overgangen til PSG.

 

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...