Gå til innhold

Overganger og øvrige spekulasjoner - Arsenal

invalid_user

Anbefalte innlegg

Balotelli passer ikke inn i Arsenals spillestil.

Tull.

--

16 millioner. 16 MILLIONER. Helt utrolig at han ikke er Arsenal-spiller allerede. Fuck alt. Elsker Giroud, men at vi kan si nei til Balo til den prisen er fuckings beyond me.

til den prisen burde vi såklart gått for det, det nekter jeg ikke for. Men Balotelli er likevell ingen lagspiller, noe alle vet. Han er god individuelt med ballen.

er ganske sikker på at Wenger ikke blir å hente noen spiss eller forsterkninger fremme.

Dette er andre eller tredje gangen han sier dette på noen få uker:

"At the moment, we are not in an emergency case. We have the players we want but we are open as well to any opportunity until the end of the transfer window to strengthen our defensive department in quality and number."

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Vi kommer ikke til å hente en spiss, det er jeg klar over. Han burde vært her for en mnd siden. Vi kommer til å hente en midtstopper, og that’s it. Dette overgangsvinduet startet bra, men ender med nok en sesong hvor vi ikke fyller alle hullene i stallen vår.

Lenke til kommentar

VG feeden skriver at vi er interessert å gi psg Giroud og penger for Cavani..ehh ja takk! Han er den jeg har mest lyst på.

Tviler at Blanc er like naiv som Wenger og vil ha Giroud. Ei vil Wenger selge hans kjæledyr heller.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...