Gå til innhold

Overganger og øvrige spekulasjoner - Arsenal


invalid_user

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Khedira was a favourite of Mourinho's when he was Real boss and Khedira was also a fan of his - publicly condemning his critics when he left in the summer of 2013.

But now Spanish football expert Guillem Balague has given an update on the situation, highlighting why Mourinho does not want to get involved with his former player. Because he believes, as do Marca, that Khedira already has an arrangement in place with Arsenal:

 

Khedira: Mou reluctant 2 enter an auction 'cause he thinks player has a personal deal with Arsenal. His agent denies it. RM want him to go

 

— Guillem Balague (@GuillemBalague) August 21, 2014

Endret av -lemoncake
Lenke til kommentar

Fordi JM tror Arsenal og Khedira har en muntlig avtale.

 

Trenger ikke Khedira uansett, har Matic, og Mikel som backup. Ramires kan jo spille overalt.

 

Jeg forstår ikke helt dette. Hvordan kan han tro det? Dvs, han kan jo enkelt finne det ut? Høres ut som bullshit i mine ører. Dvs at GB finner på det.

Lenke til kommentar

Balotelli til Liverpool. Om et år kommer vi til å angre for at vi ikke gikk for han. Ender nok opp med å bøtte inn mål for LFC de neste årene.

 

Balotelli passer ikke inn i Arsenals spillestil. Liverpool har en mer offensiv rett fram spillestil og Balotelli kan fungere bedre der. Arsenal er som Barcelona hvor vi er avhengig av å ha gode lagspillere som kan gjøre smarte passninger.

Lenke til kommentar

Glad vi ikke hentet Balotelli. Liverpool henter alt for mange spillere, så lagkjemien deres kommer til å være på bånn. Lurer på hvem som tar fjerdeplassen av United og Liverpool.

 

Vi får se... Men en ting som er ihvertfall sikker, nemlig det at vi TRENGER en spiss til! Sanogo og Giroud er latterlige... Jeg vet ikke om jeg skal le eller gråte når jeg ser dem på banen

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...