Gå til innhold

Overganger og øvrige spekulasjoner - Arsenal


invalid_user

Anbefalte innlegg

Troverdighet var vel feil ord å bruke.

 

Men er alltid noe som lett starter spekulasjoner. Kan jo til stadigheter lese om spillere som blir fjernet fra klubbens hjemmesider, ikke tatt med til kamp av diverse årsaker, får ikke tildelt draktnr. For å nevne noe.

Må ærlig inrømme at jeg aldri har leste eller sett selv slike oppdateringer på Wikipedia angående andre spillere, slik som du nevner skjer hele tiden. Ikke at det har noe å si angående Manolas.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Troverdighet var vel feil ord å bruke.

 

Men er alltid noe som lett starter spekulasjoner. Kan jo til stadigheter lese om spillere som blir fjernet fra klubbens hjemmesider, ikke tatt med til kamp av diverse årsaker, får ikke tildelt draktnr. For å nevne noe.

Må ærlig inrømme at jeg aldri har leste eller sett selv slike oppdateringer på Wikipedia angående andre spillere, slik som du nevner skjer hele tiden. Ikke at det har noe å si angående Manolas.

Jeg så det bla. før Alexis ble presentert. På Wikipedia altså.. Endret av Jakobsen911
Lenke til kommentar

Leste litt om Manolas. Så på Wikipedia og der står det at han er Arsenal spiller

 

attachicon.gifSkjermbilde 2014-08-17 kl. 14.54.07.png

attachicon.gifSkjermbilde 2014-08-17 kl. 15.02.47.png

 

http://en.wikipedia.org/wiki/Kostas_Manolas

 

Vet at hvem som helst kan redigere der, men ganske interessant selvom.

 

Ikke når man ser dette :p

 

"This is an old revision of this page, as edited by Liamgooner02 (talk"

 

Kilde: http://en.wikipedia.org/w/index.php?title=Kostas_Manolas&oldid=621675911

Endret av Prodigy8
Lenke til kommentar

Arsenal are on the brink of signing PSG midfielder Adrien Rabiot.
RMC reports the Gunners have had a bid accepted for 19-year-old Rabiot.

The bid is around £5.5m but there is also thought to be interest in Italy with both Juventus and Roma keen, but Arsenal seem to have stolen a march and will begin discussions with the midfielder at the start of next week.

Gunners boss Arsene Wenger admitted in his pre-match press conference that he was still looking for players, with a central defender thought to be his main target following the sale of club captain Thomas Vermaelen.

 

10482599_695522457163732_445082667090728

Lenke til kommentar

Usannsynlig, men en nødvendighet om vi skal kunne kjempe om en topplassering i PL

 

Sa allerede i 2012 at vi trengte både en ny toppspiss og en midtbanespiller for å hevde oss i toppen av PL og for å ha sjangs i CL. Så nå har det straks gått 2 år siden og Wenger har fortsatt ikke hentet inn spillere av kvalitet i disse posisjonene.

 

Vi har spillere som Ramsey, Özil, Sanchez, Walcott og Cazorla (selv om han har underprestert en stund nå så er han i en sentral rolle en vidunderlig spiller) før vi plutselig hopper til Giroud og Sanogo. En betraktelig stor forskjell i kvalitet for å si det slik. Bakover igjen så har vi Arteta og Flamini. Førstnevnte syntes jeg var et veldig godt kjøp, men mot topplagene hvor spillerene som oftest har litt flere strenger å spille på så faller spanjolen gjennom som oftest. Ofte er dette koblet med at han spiller uke inn og ut. Noe som i hans alder også bidrar til at det er vanskeligere å holde seg på et stabilt høyt nivå. Noe som igjen er veldig merkbart mot topplagene. Når han har fått seg en hvil eller spiller en kamp i uka så syntes jeg ofte at han virker å være adskillig bedre, men når vi ikke har gode nok alternativer i bakhånd så blir det vanskelig å hvile Arteta noe særlig.

 

Er rett og slett vanvittig dårlig av Wenger å være i slutten av august i 2014 og fortsatt ha de samme hullene i laget som vi hadde i 2012.

 

  • Liker 2
Lenke til kommentar

 

Usannsynlig, men en nødvendighet om vi skal kunne kjempe om en topplassering i PL

 

Sa allerede i 2012 at vi trengte både en ny toppspiss og en midtbanespiller for å hevde oss i toppen av PL og for å ha sjangs i CL. Så nå har det straks gått 2 år siden og Wenger har fortsatt ikke hentet inn spillere av kvalitet i disse posisjonene.

 

Vi har spillere som Ramsey, Özil, Sanchez, Walcott og Cazorla (selv om han har underprestert en stund nå så er han i en sentral rolle en vidunderlig spiller) før vi plutselig hopper til Giroud og Sanogo. En betraktelig stor forskjell i kvalitet for å si det slik. Bakover igjen så har vi Arteta og Flamini. Førstnevnte syntes jeg var et veldig godt kjøp, men mot topplagene hvor spillerene som oftest har litt flere strenger å spille på så faller spanjolen gjennom som oftest. Ofte er dette koblet med at han spiller uke inn og ut. Noe som i hans alder også bidrar til at det er vanskeligere å holde seg på et stabilt høyt nivå. Noe som igjen er veldig merkbart mot topplagene. Når han har fått seg en hvil eller spiller en kamp i uka så syntes jeg ofte at han virker å være adskillig bedre, men når vi ikke har gode nok alternativer i bakhånd så blir det vanskelig å hvile Arteta noe særlig.

 

Er rett og slett vanvittig dårlig av Wenger å være i slutten av august i 2014 og fortsatt ha de samme hullene i laget som vi hadde i 2012.

 

I tillegg er vi skadeplaget fra helvette...

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...