Gå til innhold

Overganger og øvrige spekulasjoner - Arsenal


invalid_user

Anbefalte innlegg

 

 

Ain't gonna happen. Hvertfall ikke dette vinduet.

Reus er faktisk det mest sannsynlige utav alle de tre akkurat nå, men fortsatt usannsynlig..

 

Hva får deg til å mene det?

 

 

Khedira er allerede utelukket pga. lønnskrav og Cavani blir 100% garantert i PSG.

Kom tilbake når vinduet er stengt og sitèr meg for å se om jeg fikk rett.

 

 

Siterer deg nå, jeg. Du har feil :)

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

 

 

 

Ain't gonna happen. Hvertfall ikke dette vinduet.

Reus er faktisk det mest sannsynlige utav alle de tre akkurat nå, men fortsatt usannsynlig..

 

Hva får deg til å mene det?

 

 

Khedira er allerede utelukket pga. lønnskrav og Cavani blir 100% garantert i PSG.

Kom tilbake når vinduet er stengt og sitèr meg for å se om jeg fikk rett.

 

 

Siterer deg nå, jeg. Du har feil :)

 

 

Han kan jo faktisk ikke har feil i dette tilfellet. Han sier det er mest sannsynlig at Reus kommer. Om han kommer så har han rett, men hvis ingen av de kommer har han også rett. Han kan bare ta feil om Khedira eller Cavani kommer. Og sannsynligheten for enten eller vil jeg si er tilnærmet 0. Wenger utelukket jo Khedira. Cavani kommer ikke, for han krever visstnok 300k. Aldri om Wenger betaler det, og godt er det.

Endret av Benbjo
  • Liker 1
Lenke til kommentar

Det virker jo helt rart. Han hadde vært ferdig i mai om han hadde tapt, garantert. Så starter han vinduet bra, men han henter ikke den viktigste brikken vi trenger, ankeret på midten. Det var der vi hadde de største problemene forrige sesong... Jeg klarer ikke skjønne hvorfor han ikke gjør det. "God dekning", Arteta, Diaby like a new signing og Wilshere som mulig DM er ikke gode argumenter.

Lenke til kommentar

Håper Wenger tok dagens kamp som et skremmeskudd. Få inn en ny kjapp spiss/bruke Alexis som spiss, sterk og høy DM og en midtstopper.

Hvis Gibbs er langtidsskadet burde vi få inn en ny offensiv VB før vinduet stenges. Monreal duger bare ikke og er for defensiv.

 

Sanogo er klønete, treg og klarer ikke samle de lange bena sine. Han har ingenting i startelleveren vår å gjøre, heller ikke Giroud som også er treg som faen. Cazorla var god for 2 år siden og må enten benkes eller selges.

 

Hver gang man får inn Ox eller Campbell på banen blir hele laget mye kjappere. Vi må satse på hurtighet, men Wenger insisterer på å putte sammen et tregt lag hele tiden. Skulle tro han aldri tar lærdom.

Lenke til kommentar

Tkse..... Ærlig talt. Tror du noen som har noe som helst med en overgang går inn og redigerer på Wikipedia før noe er bekreftet? Eller etterpå?

 

Hehehe.... Fantastisk. Dette skjer jo HVER gang det er rykter om en overgang.

 

Flott det. Som jeg sa: "Vet at hvem som helst kan redigere der, men ganske interessant selvom.". Sa det ikke uten grunn ettersom jeg var ganske sikker på at noen skulle nevne dette. Har egentlig aldri hatt behov for å lese om spillere som er i "vinden", var med en ren tilfeldighet at jeg kom over det.

 

Ryktetråden mente jeg var ganske relevant å poste dette i, selvom Goal.com kan være mer troverdig...

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...