Gå til innhold

Overganger og øvrige spekulasjoner - Arsenal


invalid_user

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

 

Hvorfor har du laget ny bruker, Adrax?

 

 

 

Han var aldri realistisk uansett.

Selvfølgelig var han realistisk. Mesut Özil var ikke akkurat et realistisk mål for oss forrige sommer han heller.

 

 

Men Özil var til salgs fordi de kjøpte Bale. Hvorfor skulle Bayern solgt Martinez? Det ville hvertfall vært for en helt enorm sum som det ikke ville vært verdt.

Lenke til kommentar

Fordi forrige sesong var han ikke i nærheten av å være førstevalg, var inbytter i store deler av sesongen. Det lå litt i kortene at han kanskje kunne forsvinne i sommer. Med Toni Kroos til Real derimot, så gir det større muligheter for spille til for Martinez.

 

Martinez var den spilleren jeg ønsket meg mest i sommer. Hadde vært perfekt i Arsenal, og kan også spille midtstopper. Hadde glatt gitt 30-45 millioner pund for han, for i en alder av 25 kunne han vært vår bauta på midten i 7-8 sesonger, minst.

Lenke til kommentar

Fordi forrige sesong var han ikke i nærheten av å være førstevalg, var inbytter i store deler av sesongen. Det lå litt i kortene at han kanskje kunne forsvinne i sommer. Med Toni Kroos til Real derimot, så gir det større muligheter for spille til for Martinez.

 

 

Men Bayern er en toppklubb som har råd til å ha enormt talent på benken slik som Real Madrid og Barcelona. De trenger bare å selge dersom de har lyst til å kjøpe. Slik som Barcelona solgte Fabregas og Sanchez for å kjøpe Suarez og RM solgte Ozil for å kjøpe Bale. Om vi skulle kjøpte han denne sommeren, nå som han sikkert kommer til å spille mer siden Kroos er borte (slik som du sier, men nå er jo han skadet uansett) så ville vi nok måtte gått opp i 40-50 millioner pund.

Lenke til kommentar

 

Ain't gonna happen. Hvertfall ikke dette vinduet.

Reus er faktisk det mest sannsynlige utav alle de tre akkurat nå, men fortsatt usannsynlig..

 

Hva får deg til å mene det?

 

 

Khedira er allerede utelukket pga. lønnskrav og Cavani blir 100% garantert i PSG.

Kom tilbake når vinduet er stengt og sitèr meg for å se om jeg fikk rett.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...