-Lasse Skrevet 8. august 2014 Del Skrevet 8. august 2014 (endret) Cavani-agent bekrefter Arsenal og Liverpool-interesse - Jeg kan bekrefte at Cavani har fått tilbud fra både Liverpool og Arsenal. Han har sagt at han ville elske å spille i England, men han har ikke tatt noen endelig avgjørelse, sier PSG-spillerens agent Claudi Anelluci ifølge Liverpool Echo. Endret 8. august 2014 av -Lasse Lenke til kommentar
Dapper Chap Skrevet 8. august 2014 Del Skrevet 8. august 2014 Meget, meget god business. 15 milloner pund, og ikke til en rival. Herlig! 3 Lenke til kommentar
-Lasse Skrevet 8. august 2014 Del Skrevet 8. august 2014 Det ser ut som Arsenal har gjort alt riktig i denne overgangen. En handel til Manchester United var uaktuell så lenge vi ikke fikk en spiller i retur. Nå selges han til en overraskende stor sum til en annen liga. Helt Perfekt. Også fint for Vermaelen, som har oppført seg veldig bra under perioden han har vært benket. Ønsker han alt godt. Da gjenstår det å fylle hullene han etterlater seg i troppen. Lenke til kommentar
-Lasse Skrevet 8. august 2014 Del Skrevet 8. august 2014 https://twitter.com/bbcsport_david/status/497684632352346112 Får vi inn to respektable spillere i de posisjonene, så skal jeg si meg fornøyd med overgangvinduet denne sommeren. Bare en god spiss unna perfekt. Lenke til kommentar
Dapper Chap Skrevet 8. august 2014 Del Skrevet 8. august 2014 Hvem har folk lyst på som erstatter? Jeg kunne tenkt meg Vlaar, og kanskje et ungt talent i tillegg. Lenke til kommentar
Benbjo Skrevet 8. august 2014 Del Skrevet 8. august 2014 Jeremy Wilson @JWTelegraph 5mArsenal transfer priority now is centre-back rather than midfielder. Prob only one more in unless Podolski sold or a good deal comes up Lenke til kommentar
Dapper Chap Skrevet 8. august 2014 Del Skrevet 8. august 2014 Stoler langt mer på Ornstein enn JW. Lenke til kommentar
Benbjo Skrevet 8. august 2014 Del Skrevet 8. august 2014 Stoler langt mer på Ornstein enn JW. De sier jo essensielt det samme. Lenke til kommentar
Simorinho Skrevet 8. august 2014 Del Skrevet 8. august 2014 https://twitter.com/bbcsport_david/status/497684632352346112 Kanskje vi har en ørliten sjans for å hente Javi Martinez da Vet mange her er keen på han og han bekler begge rollene veldig bra. Men sjansene er vel små Lenke til kommentar
MartinF Skrevet 8. august 2014 Del Skrevet 8. august 2014 https://twitter.com/bbcsport_david/status/497684632352346112 Javi Martinez Lenke til kommentar
Dapper Chap Skrevet 8. august 2014 Del Skrevet 8. august 2014 Carvalho er nok mest sannsynlig. Han spiller begge. Lenke til kommentar
atwater Skrevet 11. august 2014 Del Skrevet 11. august 2014 (endret) Cavani's agent: "He is not interested in money and fame; just want to be happy playing football." Arsenal it is! #afc Arsenal boss Arsene Wenger is ready to launch a move for Liverpool's unsettled defender Daniel Agger. (Source: Express) Litt vage rykter.. Men jeg tror både Agger og Cavani er usannsynlige overganger til Arsenal. Endret 11. august 2014 av -lemoncake Lenke til kommentar
fox Skrevet 11. august 2014 Del Skrevet 11. august 2014 Cavani's agent: "He is not interested in money and fame; just want to be happy playing football." Arsenal it is! #afc Arsenal boss Arsene Wenger is ready to launch a move for Liverpool's unsettled defender Daniel Agger. (Source: Express) Litt vage rykter.. Men jeg tror både Agger og Cavani er usannsynlige overganger til Arsenal. Sier meg enig, det er like realistisk som pokemon Lenke til kommentar
atwater Skrevet 13. august 2014 Del Skrevet 13. august 2014 (endret) If PSG sign Ángel di María then they will let striker Edinson Cavani join Arsenal. [@Kike_Marin_ ] Arsenal have edged ahead of Chelsea, Liverpool and Manchester United in the race to sign Paris Saint-Germain striker Edinson Cavani. (Star) Endret 13. august 2014 av -lemoncake Lenke til kommentar
Dapper Chap Skrevet 13. august 2014 Del Skrevet 13. august 2014 Skjer det blir jeg veldig, veldig overrasket. Lenke til kommentar
Benbjo Skrevet 13. august 2014 Del Skrevet 13. august 2014 Trodde PSG hadde gitt opp ADM? Siste var jo at han nærmest er klar for United? Lenke til kommentar
G27 Skrevet 13. august 2014 Del Skrevet 13. august 2014 di Maria kommer aldri til United. Alt for dyr. Ikke prioritert. Tror han blir i Real Madrid jeg, selv om det kanskje er mot hans vilje. De krever rett og slett for mye, selv om han kanskje er verdt det for de som er desperate. Lenke til kommentar
Rogue Skrevet 13. august 2014 Del Skrevet 13. august 2014 Cavani blir aldri å skje. Tror PSG har større planer for Cavani i fremtiden. Zlatan blir å pensjonere seg en eller annen gang snart, og da må de ha en klassespiss tilgjengelig. Hvis vi skal satse på ung midtstopper er Kostas Manolas et godt alternativ. Så har man jo Nastasic fra City. Begge har blitt linket til Arsenal i sommer. Toprak fra Leverkusen er et litt eldre alternativ men en veldig god midtstopper. Lenke til kommentar
MartinF Skrevet 13. august 2014 Del Skrevet 13. august 2014 DM >>>>> Spiss Cavani kommer aldri til å skje. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå