Gå til innhold

Overganger og øvrige spekulasjoner - Arsenal


invalid_user

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Det ser ut som Arsenal har gjort alt riktig i denne overgangen. En handel til Manchester United var uaktuell så lenge vi ikke fikk en spiller i retur. Nå selges han til en overraskende stor sum til en annen liga. Helt Perfekt. Også fint for Vermaelen, som har oppført seg veldig bra under perioden han har vært benket. Ønsker han alt godt.

 

Da gjenstår det å fylle hullene han etterlater seg i troppen.

Lenke til kommentar

Cavani's agent: "He is not interested in money and fame; just want to be happy playing football." Arsenal it is! #afc

Arsenal boss Arsene Wenger is ready to launch a move for Liverpool's unsettled defender Daniel Agger. (Source: Express)

 

Litt vage rykter.. Men jeg tror både Agger og Cavani er usannsynlige overganger til Arsenal.

Endret av -lemoncake
Lenke til kommentar

 

Cavani's agent: "He is not interested in money and fame; just want to be happy playing football." Arsenal it is! #afc

Arsenal boss Arsene Wenger is ready to launch a move for Liverpool's unsettled defender Daniel Agger. (Source: Express)

 

Litt vage rykter.. Men jeg tror både Agger og Cavani er usannsynlige overganger til Arsenal.

 

 

Sier meg enig, det er like realistisk som pokemon

Lenke til kommentar

Cavani blir aldri å skje. Tror PSG har større planer for Cavani i fremtiden. Zlatan blir å pensjonere seg en eller annen gang snart, og da må de ha en klassespiss tilgjengelig.

 

 

Hvis vi skal satse på ung midtstopper er Kostas Manolas et godt alternativ. Så har man jo Nastasic fra City. Begge har blitt linket til Arsenal i sommer.

 

Toprak fra Leverkusen er et litt eldre alternativ men en veldig god midtstopper.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...