Benbjo Skrevet 1. mai 2010 Del Skrevet 1. mai 2010 (endret) Og alt dette med Arshavin...det er jo lite trolig at Barca vil ha han. Ja, nå er det plutselig RvP de vil ha... Så langt denne "sommeren" har de blitt linket til Clichy, Fabregas, RvP og Arshavin. Sier seg selv at minst 3/4 er oppspinn. Endret 1. mai 2010 av Benbjo 1 Lenke til kommentar
Xanman Skrevet 2. mai 2010 Del Skrevet 2. mai 2010 CHELSEA STAR JOE COLE IS ON ARSENE WENGER'S WISH-LIST ARSENAL manager Arsene Wenger has put Chelsea star Joe Cole on his summer wish-list. Cole, 28 has yet to sign a new deal with Chelsea, making him a free agent soon. The canny Frenchman said: “Joe Cole is an interesting target but do I have enough players in those positions? We shall see.” En gratis Joe Cole hadde ikke gjort meg noe som helst, selv om vi egentlig har nok av spillere i hans posisjon. Lenke til kommentar
invalid_user Skrevet 3. mai 2010 Forfatter Del Skrevet 3. mai 2010 Joe Cole? Nei takk. Det er ingen tvil om at mannen er en fantastisk fotballspiller, men når han ikke klarer å komme til enighet med Chelsea om lønn, hva er sannsynligheten for at han får det han vil hos Arsenal? Dessuten har han vel vært skadet en del denne sesongen, og vi har nok av kjekser på laget vårt. Ser heller at Wilshere kommer tilbake og får en del spilletid. Den offensive delen av midtbanen er uansett ikke der vi trenger forsterkninger. Wenger har vært ute og rost N'Zonzi og bekreftet at han er ute etter Phil Jones, så vi får se. Gary Cahill fra Bolton hadde ikke vært å forakte faktisk. Coyle har jo sagt at han ikke vil stå i veien dersom en storklubb kommer etter Cahill. Thomas Vermaelen Gary Cahill (£10-15m?) Johan Djourou Sol Campbell Phil Jones (£6m?) Så har vi god dekning på stopperplassen. Dog kan det bli litt dyrt om vi skal pøse ut £6m for Jones som kun blir en backupspiller. Lenke til kommentar
Gjest medlem-140898 Skrevet 3. mai 2010 Del Skrevet 3. mai 2010 Men Phil Jones er jo en kommende stjerne, så tror neppe Wenger bedrakter han som en dyr spiller da. Dessverre tror jeg Gallas forlater oss, så det godt å høre at Wenger vil forsterke den plassen. Lenke til kommentar
invalid_user Skrevet 3. mai 2010 Forfatter Del Skrevet 3. mai 2010 Wenger var jo villig å gi opp mot £10m for Chris Smalling. Han vet godt at britiske spillere er overpriset. Men det er en tvilsom overgang, det er jeg enig i. Lenke til kommentar
Xanman Skrevet 4. mai 2010 Del Skrevet 4. mai 2010 Buffon open to summer Prem switch Kjøper vi Buffon kommer jeg til å jizze meg tom. Lenke til kommentar
Big Tone Skrevet 4. mai 2010 Del Skrevet 4. mai 2010 Skjer ikke. Juve har nok penger, de trenger ikke å selge Buffon for å få råd til å handle i sommer, om ikke de har planer om å bruke £200-£300 mill that is. Dessuten har ikke Arsenal råd til å kjøpe Buffon for £30-£40 mill uten å ofre resten av vinduet. Lenke til kommentar
Xanman Skrevet 4. mai 2010 Del Skrevet 4. mai 2010 Selvsagt skjer det ikke, men det er lov å drømme Lenke til kommentar
wûst Skrevet 4. mai 2010 Del Skrevet 4. mai 2010 Haha, akkurat det er vel så lite sannsynlig som man får det. Lenke til kommentar
Urmaker Skrevet 5. mai 2010 Del Skrevet 5. mai 2010 Føler gunners trenger noe helt nytt på sidene. Ønsketenkning: Clichy og Sagna erstattes? (Ikke av Traore / Eboue). Lenke til kommentar
Xanman Skrevet 5. mai 2010 Del Skrevet 5. mai 2010 Tull og tøys. Vi finner ikke stort bedre backer enn Clichy og Sagna. Vi har da andre posisjoner som er mye viktigere å forsterke. Chamakh er forresten så godt som klar. Lenke til kommentar
-Lasse Skrevet 5. mai 2010 Del Skrevet 5. mai 2010 Tull og tøys. Vi finner ikke stort bedre backer enn Clichy og Sagna. Vi har da andre posisjoner som er mye viktigere å forsterke. Chamakh er forresten så godt som klar. Enig. Clichy var en komedie rett etter at han kom tilbake fra skade, men har vært en av de bedre de siste kampene. Sagna spiller jevnt over bra. Vi finner nok bedre backer en disse to, men det er helt klart større forbedringspotensiale på midtsopperplassene, deler av midten og angrep. Lenke til kommentar
invalid_user Skrevet 5. mai 2010 Forfatter Del Skrevet 5. mai 2010 Phil Jones har signert kontrakt til 2015. Jaja, aldri sett noe av han uansett. In other newz: Arsenal boss Arsene Wenger has reportedly agreed a deal to stay on as Gunners boss until 2013. The earlier-than-anticipated verbal agreement is a huge boost to the club's hopes of hanging on to marquee players such as striker Robin van Persie and particularly midfielder Cesc Fabregas. (0930 BST) Lenke til kommentar
Liberalistiske Samebror Skrevet 5. mai 2010 Del Skrevet 5. mai 2010 PHIL JONES VS CHELSKI Lenke til kommentar
Xanman Skrevet 5. mai 2010 Del Skrevet 5. mai 2010 Ingen krise, Phil Jones er bare 1,80 høy. Vil heller ha inn et beist som kan rundjule Drogba & co. Dessuten er han ikke god nok for førstelaget enda, og jeg tror ikke Kyle Barley og Håvard Nordtveit er veldig mye dårligere enn ham. Hvis Wenger-ryktet stemmer er det fantastisk Har du link? Lenke til kommentar
wûst Skrevet 5. mai 2010 Del Skrevet 5. mai 2010 Vet ikke om Håvard har vokst (fysisk) i Tyskland, men sist jeg så han var han en av de som hadde blitt voldtatt av Drogba. Lenke til kommentar
invalid_user Skrevet 5. mai 2010 Forfatter Del Skrevet 5. mai 2010 Read the full story at Goal.com Lenke til kommentar
Xanman Skrevet 5. mai 2010 Del Skrevet 5. mai 2010 Vet ikke om Håvard har vokst (fysisk) i Tyskland, men sist jeg så han var han en av de som hadde blitt voldtatt av Drogba. Hehe, han er fortsatt litt pinglete, men han er fortsatt ung så jeg tror han kan forbedre seg på det området. Men jeg ser helst at vi handler inn et rutinert beist som kan stå og være litt murvegg i forsaveret vårt, sli som Campbell har vært i år. Lenke til kommentar
Nevvis Skrevet 5. mai 2010 Del Skrevet 5. mai 2010 Ehm.. hvor mange blir ikke voldtatt av Drogba? Lenke til kommentar
Xanman Skrevet 6. mai 2010 Del Skrevet 6. mai 2010 Hehe, det blir nok ikke lett å handle inn en midtstopper som kan hamle opp med Drogba, men du forstår poenget mitt. Per dags dato er Vermaelen og Gallas førstevalgene, og ingen av dem er høyere enn 1.83. Det blir for lavt. Vi trenger et svært monster som kan fylle ut Vermaelen. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå