Gå til innhold

Overganger og øvrige spekulasjoner - Arsenal

invalid_user

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Jeg tror det er Podolski som drar men håper det er Cazorla. Han har vært linket til Atletico Madrid.. Cazorla er snart 30 og for å være ærlig så tror jeg vi har sett det beste fra han. Podolski er en sånn type spiller som kan komme inn og forandre hele kampbildet.. Den venstreslegga kan gjøre fantastiske ting.

Lenke til kommentar

Enrique Cerezo (presidenten i Atletico Madrid):

"Many names have been mentioned, but none of those players, neither Cazorla, Callejon, Torres nor Chicharito (Hernandez) are on our agenda. If we sign another player, it won't be any of them."

Så da er tydeligvis Atletico Madrid utelukket for Cazorla.

Lenke til kommentar

Hva skal vi med Quintero? Grunnen til at vi ikke hentet Cesc var at "vi hadde nok spillere i hans posisjon" og så henter vi denne spilleren i stedet? I say piss, men tok feil ift Chambers. Ville vært veeeeldig rart om Quintero kommer spør du meg.

Lenke til kommentar

Hva skal vi med Quintero? Grunnen til at vi ikke hentet Cesc var at "vi hadde nok spillere i hans posisjon" og så henter vi denne spilleren i stedet? I say piss, men tok feil ift Chambers. Ville vært veeeeldig rart om Quintero kommer spør du meg.

Kan være ting vi ikke vet om. Som at kanskje Fabregas VILLE til Chelsea. Det tok visstnok bare 20 minutt for Mou å overtale Cesc... Ifølge Mou selv. Om det er sant er jo en annen sak.

Kanskje Wenger mente han ikke var verdt prisen, eller at det var gnister mellom dem.. Who knows.

Det er godt mulig at Podolski eller Cazorla er på vei ut porten. Podolski har vel rundt £107.000 i uka mens Cazorla ligger på rundt £80.000. Podolski spiller nesten ikke heller. Jeg har ingenting imot at Quintero kommer, for han ser helt rå ut og har et fantastisk potensiale.

Endret av Adrax
Lenke til kommentar

Quintero må da være nok et bullshit-rykte. Vi har overhodet ikke bruk for han...

Har vi overhodet ikke bruk for et vanvittig stort talent som har både fart og teknikk?

Rosicky er straks 34. Cazorla blir 30. Wilshere (ifølge Wenger) skal bli brukt i en dypere rolle. Quintaro ville i mine øyne vært et ekstremt spennende kjøp. Ikke at jeg har ønsket han til Arsenal tidligere eller noe slikt, men at vi "overhodet" ikke har bruk for han syntes jeg blir litt i drøyeste laget.

Lenke til kommentar

Nei, vi har ikke bruk for han. For det første er han AMC, den posisjonen vi har flest talenter i akademiet, og best dekning på a-laget. For det andre er det alt for mye penger å bruke i en posisjon vi er meeeeer enn godt nok besatt. Og for det tredje; Om ikke den neste spilleren inn er en CDM (eller en WC spiss) så vil det være noe vi ikke har brk for, pdd.

EDIT: Kall meg gjerne korttenkt, men sannheten er at en AMC til vil ikke hjelpe oss nærmere et seriegull. Det vil derimot en skikkelig defensiv midtbanespiller...

Endret av MartinF
  • Liker 1
Lenke til kommentar

Nei, vi har ikke bruk for han. For det første er han AMC, den posisjonen vi har flest talenter i akademiet, og best dekning på a-laget. For det andre er det alt for mye penger å bruke i en posisjon vi er meeeeer enn godt nok besatt. Og for det tredje; Om ikke den neste spilleren inn er en CDM (eller en WC spiss) så vil det være noe vi ikke har brk for, pdd.

EDIT: Kall meg gjerne korttenkt, men sannheten er at en AMC til vil ikke hjelpe oss nærmere et seriegull. Det vil derimot en skikkelig defensiv midtbanespiller...

Det kan nok godt tenkes at Wenger trekker i flere tråder samtidig. Det kan godt være at vi både får Quintero og Khedira eller en annen DM. Dessuten er jeg uenig med deg at vi ikke trenger en spiller som Quintero. Ingen på hele laget har like mye potensiale som Quintero tør jeg påstå, og han kan definitivt utfordre Cazorla. Jeg er rimelig sikker på at Wenger blir å signere en defensiv midtbanespiller iløpet av den neste måneden så slapp av, og det sies jo at vi er nær å signere Khedira så snart de blir enige om lønn. HVIS Quintero skulle blitt hentet til uka, så tror jeg fremdeles vi henter en ny DM uansett.

Wenger har allerede overrasket stort. Selv jeg trodde ikke at vi ble å sitte med 4 nye spillere allerede, men det gjør vi.

Nå sier jeg ikke Quintero er sannsynlig, for han kommer til å være jævlig dyr...

Lenke til kommentar

Det er derfor jeg har mistet tro på Wenger, det er stadig og støtt noe med AMC. Jeg er møkkalei! Vi vinner ikke med kun AMC spillere, det bør enhver vite.

Men på annen siden, det er nok bare en rykte. Men uansett det er hva Wenger sliter med til det vanlige, når har han kjøpt en DM siden Gilberto? Si meg?

• Liker 1
Lenke til kommentar

Det er derfor jeg har mistet tro på Wenger, det er stadig og støtt noe med AMC.

Dette var en liten grunn til å miste troen. Kun dette altså?

At han rett og slett elsker AMC spillere, inte noe annet?

At han aldri har andre planer enn plan A hvor der AMC spillere skal spille tik-tak fotball

At AMC spillere skal spille som kant, selv om det ikke funker

At DM er godt å si lite viktig?

At aggressiv ikke er viktig, kun at de vil leke fotball?

Kan ramse opp flere punkter. Men det handler først og fremst om AMC, det er alltid noe med AMC.

Endret av Fox
Lenke til kommentar

"I'm very happy because I did what I wanted, and I am still open to do more," said the Arsenal manager.

Nå leser jeg mellom linjene her men de ordene der høres ikke akkurat spesielt lovende ut med tanke på at vi mangler en ny DM. Han sier basicly at han har gjort det han ville og at han ikke blir å handle noe mer hvis det ikke trengs. (Ny midtstopper hvis Vermaelen drar...)

La oss for guds skyld håpe jeg tar feil slik at vi slipper å se Arteta i hver eneste start-lineup neste sesong..

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...