Tkse Skrevet 30. juli 2014 Del Skrevet 30. juli 2014 Da får de kanskje litt oppmerksomhet Lenke til kommentar
OhEasy Skrevet 30. juli 2014 Del Skrevet 30. juli 2014 https://twitter.com/GunnersReddit/status/494516039325978625 Denne du sikta til, J? Snork. Forstår ikke hvorfor folk tweeter ting som åpentbart er piss? Pr kåte, får følgere osv. Mange idioter der ute. Lenke til kommentar
MartinF Skrevet 30. juli 2014 Del Skrevet 30. juli 2014 Ingen av dere som engang sjekket linken? Det var et troll som postet saken med Fabregas til Chelsea... Lenke til kommentar
fox Skrevet 30. juli 2014 Del Skrevet 30. juli 2014 Det hadde vært drøm, men han er bedre enn de fleste i stallen vår. Men jeg kan ikkr se hvorfor vi skal ha en offensiv midtbanespiller som ham. Så nei, er bare et bullshit rykte. Men kommer det ikke noen rykter om DM? Lenke til kommentar
Adrax Skrevet 30. juli 2014 Del Skrevet 30. juli 2014 (endret) Det hadde vært drøm, men han er bedre enn de fleste i stallen vår. Men jeg kan ikkr se hvorfor vi skal ha en offensiv midtbanespiller som ham. Så nei, er bare et bullshit rykte. Men kommer det ikke noen rykter om DM? Neh.. Vi har jo Diaby Klarer oss med han! Endret 30. juli 2014 av Adrax Lenke til kommentar
Benbjo Skrevet 30. juli 2014 Del Skrevet 30. juli 2014 Det hadde vært drøm, men han er bedre enn de fleste i stallen vår. Men jeg kan ikkr se hvorfor vi skal ha en offensiv midtbanespiller som ham. Så nei, er bare et bullshit rykte. Men kommer det ikke noen rykter om DM? Siste ryktene er at det står mellom 3 spiller. Etter alt å dømme er det Morgan S, Khedira og Carvalho det står mellom. Om det stemmer eller ikke vet jeg ikke. Vi venter visstnok ut situasjonen. Lenke til kommentar
fox Skrevet 30. juli 2014 Del Skrevet 30. juli 2014 Siste ryktene er at det står mellom 3 spiller. Etter alt å dømme er det Morgan S, Khedira og Carvalho det står mellom. Om det stemmer eller ikke vet jeg ikke. Vi venter visstnok ut situasjonen. Morgan S er det uaktuelt for han å dele plassen med andre, han vil ha fastplass. Ergo han går nok til Tottenham Khedira vil ha høy lønn, det går vi ikke på (godt er det) Carvalho kanskje, men jeg vet ikke mye om ham. Er han god? Lenke til kommentar
Benbjo Skrevet 30. juli 2014 Del Skrevet 30. juli 2014 Tottenham har flere midtbanespillere i den posisjonen enn det vi har, ergo større konkurranse. Khedira har vi visstnok gitt opp. Carvalho har gjort det bra i portugisisk serie, men den serien er jo ikke den beste akkurat. Anses som et stort talent og er bare 22 år. Problemet er at Porto krever 34m euro for ham, mens i følge ryktene så vil vi bare gi 24. Dersom vi virkelig er interesserte så tror jeg nok at denne overgangen kan gå i orden. Per nå så anser jeg den som den mest sannsynlige. Lenke til kommentar
Espp Skrevet 30. juli 2014 Del Skrevet 30. juli 2014 Carvalho er meget god og har presentert veldig godt i Portugisisk serie. Om han vil utvikle seg mer i England er alltid et spørsmål. Han spiller ikke i Porto, men i Sporting. Grunnen til at vi ikke gikk for han virker å være at Sporting ville ha utkjøpsklausulen utløst, noe som vistnok skal være på 37.5m Pund, ikke Euro. Lenke til kommentar
Stefan_B Skrevet 30. juli 2014 Del Skrevet 30. juli 2014 William Carvalho ville jeg sagt meg strålende fornøyd med hvertfall, men utifra hva jeg hører så er han ikke vårt førstevalg, men mer en plan B hvis plan A ikke går gjennom. Litt som det går rykter om at Sanchez var for Reus. Hvorvidt det stemmer eller ikke er selvsagt vanskelig å si. Lenke til kommentar
-Lasse Skrevet 30. juli 2014 Del Skrevet 30. juli 2014 (endret) Stan Collymore fra talksports melder at arsenal fortsatt jobber med en overgang for Khedira. Har dog ingen erfaringer med denne Stan og dette rykta kan være en bløff for alt jeg veit. Kan dog være noe i det siden D82 retwitrer det. (med tanke på at han er litt mer av den seriøse typen) Endret 30. juli 2014 av -Lasse Lenke til kommentar
Stefan_B Skrevet 30. juli 2014 Del Skrevet 30. juli 2014 Collymore var også ekstremt tidlig ute med Alexis Sanchez og han var veldig bombesikker med både han og vår interesse i Khedira. Han er vel heller ikke typen som ofte slenger ut rykte på rykte mener jeg? Lenke til kommentar
Dapper Chap Skrevet 30. juli 2014 Del Skrevet 30. juli 2014 Sa ikke Ornstein at vi ikke lenger var interessert i Khedira for noen dager siden? Lenke til kommentar
Jakobsen911 Skrevet 30. juli 2014 Del Skrevet 30. juli 2014 Sa ikke Ornstein at vi ikke lenger var interessert i Khedira for noen dager siden? Ja. Lenke til kommentar
Stefan_B Skrevet 30. juli 2014 Del Skrevet 30. juli 2014 Sa ikke Ornstein at vi ikke lenger var interessert i Khedira for noen dager siden? Ornstein sa også at van Persie hadde bestemt seg for å bli i klubben 2 dager før han ble klar for United. Sa også at Arsenal ikke var interessert i Arteta på deadlineday i 2011. Poenget er at Ornstein bommer han også. Han er veldig troverdig selvsagt på tross av dette. Lenke til kommentar
Liquidkey Skrevet 30. juli 2014 Del Skrevet 30. juli 2014 (endret) Stoler vel mer på Ornstein her, med mindre noe har skjedd de siste ni dagene, eller om Collymore besitter informasjon som ikke Ornstein har. Svært lite sansynlig, men han virker da sikker i sin sak. Endret 30. juli 2014 av Liquidkey Lenke til kommentar
Adrax Skrevet 31. juli 2014 Del Skrevet 31. juli 2014 Går rykter om at vi skal/skulle selge Cazorla og hente inn Reus før sistnevnte skadet seg i VM. Går også rykter om at vi er ute etter 21-årige Juan Fernando Quintero fra FC Porto for £16m.. Nå er dette bare rykter og troverdigheten er så som så, spesielt Daily Star.... men hadde vært en ganske heftig oppgradering om Reus hadde kommet til oss. Lenke til kommentar
atwater Skrevet 31. juli 2014 Del Skrevet 31. juli 2014 (endret) Arsenal are clear to sign Portuguese midfielder William Carvalho after his club Sporting Lisbon put him up for sale. (Source: Metro) Vet Metro ikke er den mest pålitlige kilden, men hey det er silly season! Endret 31. juli 2014 av -lemoncake Lenke til kommentar
Adrax Skrevet 31. juli 2014 Del Skrevet 31. juli 2014 (endret) "More now on tonight's reports from Colombia that Arsenal could be about to sign midfielder Juan Quintero from Porto. The 21-year-old, who came off the bench to score the winning goal against the Ivory Coast in World Cup Group C, is said to be preparing to fly to London and would cost in the region of £15.8million." - SkySports Ser ut som det kanskje er litt hold i ryktene siden Skysports faktisk melder dette. Men skjønner ikke hva vi skal med enda en offensiv midtbane-spiller.. Kanskje Cazorla er på vei ut eller noe. Hvis dere søker Quintero opp på youtube ser dere at han er jævlig god og en skikkelig lagspiller. Virker faktisk litt som en spiller Wenger kunne signert. Endret 31. juli 2014 av Adrax Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå