Adrax Skrevet 28. juli 2014 Del Skrevet 28. juli 2014 Harry Redknapp mener det ikke er mulig at Loic Remy kunne ha feilet den medisinske testen og sier at han er i topp form. Han besto senest en medisinsk test for Frankrike rett før VM. Hvorfor går Liverpool ut å sier at han feilet den medisinske testen? Greit nok at det kan ha med Borini-situasjonen å gjøre, men hvorfor ikke bare si det som det er? Er det for å skremme andre klubber fra å signere Remy slik at Liverpool kan komme tilbake senere å snappe han opp når de har oppklart Borini-situasjonen..? Synes hele greia virker merkelig.. Synd om han må bli i QPR egentlig. En spiss av hans kaliber fortjener å være i en større klubb. https://audioboo.fm/boos/2356999-harry-redknapp-failed-remy-medical-not-possible Liverpool hadde alle intensjoner om å hente han, pris og personlige betingelser var avtalt, og tror du virkelig Liverpool ville latt vær å kjøpe han for £8.5m bare fordi de ikke har fått solgt Borini enda? Liverpool har heller ikke mye kvalitet i siste ledd nå som Suarez har dratt, så alt tyder på at Remy faktisk feilet medical. Det du indikerer virker bare for far-fetched og ikke sannsynlig imo. Jeg bare lufter ideèn. Han har hatt masse medicals før og rett før VM passerte han medicalen uten problemer. Forstår jo også at Liverpool ikke er et lag som trenger å vente på et evt. Borini-salg for å kjøpe seg en ny spiss da de har nok av midler. Synes bare det er merkelig.. Redknapp er nok glad for en spiller som bøtter inn mål for han. Harry Redknapp mener det ikke er mulig at Loic Remy kunne ha feilet den medisinske testen og sier at han er i topp form. Han besto senest en medisinsk test for Frankrike rett før VM. Hvorfor går Liverpool ut å sier at han feilet den medisinske testen? Greit nok at det kan ha med Borini-situasjonen å gjøre, men hvorfor ikke bare si det som det er? Er det for å skremme andre klubber fra å signere Remy slik at Liverpool kan komme tilbake senere å snappe han opp når de har oppklart Borini-situasjonen..? Synes hele greia virker merkelig.. Synd om han må bli i QPR egentlig. En spiss av hans kaliber fortjener å være i en større klubb. https://audioboo.fm/boos/2356999-harry-redknapp-failed-remy-medical-not-possible Liverpool hadde alle intensjoner om å hente han, pris og personlige betingelser var avtalt, og tror du virkelig Liverpool ville latt vær å kjøpe han for £8.5m bare fordi de ikke har fått solgt Borini enda? Liverpool har heller ikke mye kvalitet i siste ledd nå som Suarez har dratt, så alt tyder på at Remy faktisk feilet medical. Det du indikerer virker bare for far-fetched og ikke sannsynlig imo. Det sies at Remy krevde en latterlig høy signing-on-fee, og derfor Liverpool trakk seg ut. Dere har også spisser på vei inn så det er ikke usannsynlig at det ikke var medicalen han feilet. Har ikke hørt noe om at det var det som var problemet, men det er ikke usannsynlig heller.. Jeg er forresten en gooner, ikke noe liverpool fan Lenke til kommentar
Dapper Chap Skrevet 28. juli 2014 Del Skrevet 28. juli 2014 Jenkinson på vei til Hull for 3m... Skjerp deg. Graeme sa bare de har lagt inn bud. Håper ryktene om at Jenkinson og Gnabry blir utlånt til Soton stemmer. Fantastisk æe til å utvikle spillere pluss at de trenger hjelp. Lenke til kommentar
Corporal Jenkinson Skrevet 28. juli 2014 Del Skrevet 28. juli 2014 Telegraph melder at Jenkinson drar på lån til West Ham. Håper inderlig at det stemmer! 1 Lenke til kommentar
Maefteda Skrevet 28. juli 2014 Del Skrevet 28. juli 2014 Kan aldri være helt sikker på sånne ITK folk, men den fyren her har vært ganske spot on en god stund nå. Jeg hadde vært kjempefornøyd med Jenkinson, men frykter at Big Sam bruker Demel istedenfor. Mulig med opsjon på kjøp her da, ifølge denne fyren her. Han har hatt alt rett så langt i sommer i alle fall. Lenke til kommentar
Corporal Jenkinson Skrevet 28. juli 2014 Del Skrevet 28. juli 2014 https://twitter.com/exwhuemployee/status/490164068347838465 https://twitter.com/ExWHUemployee/status/493861435630694400 Kan aldri være helt sikker på sånne ITK folk, men den fyren her har vært ganske spot on en god stund nå. Jeg hadde vært kjempefornøyd med Jenkinson, men frykter at Big Sam bruker Demel istedenfor. Mulig med opsjon på kjøp her da, ifølge denne fyren her. Han har hatt alt rett så langt i sommer i alle fall. Vi håper alle at dette stemmer. Big Sam liker jo å bruke engelskmenn, så om Jenkinson presterer bra i starten så vil jeg tro han blir førstevalg. Lenke til kommentar
ahpadt Skrevet 29. juli 2014 Del Skrevet 29. juli 2014 Hva skal Arsenal med Casillas? Lenke til kommentar
OhEasy Skrevet 29. juli 2014 Del Skrevet 29. juli 2014 Skal Arsenal noe med Casillas? Lenke til kommentar
Kverulantus Skrevet 29. juli 2014 Del Skrevet 29. juli 2014 Om du ikke har fått med deg alle ryktene, synes jeg det er litt merkelig. Tydeligvis har vi tilbudt Casillas en 5-års kontrakt. Har ikke peiling om det ligger no i det. Ikke bryr jeg meg nevneverdig heller. Lenke til kommentar
Tkse Skrevet 29. juli 2014 Del Skrevet 29. juli 2014 Hva skal vi med han? Viste at han begynner å bli lettere avdanket i VM for Spania. En legende og en av de største målvaktene, men vi har allerede to solide keepere nå. Skal vel ha høy lønn i tillegg. Og en 5-års kontrakt på en så "gammel" spiller? Lukter lite troverdige rykter, lang vei spør du meg... Lenke til kommentar
Kverulantus Skrevet 29. juli 2014 Del Skrevet 29. juli 2014 Det er godt mulig at de er lite troverdige, men de begynte å dukke opp før Ospina-dealen begynte å ta form. Lenke til kommentar
Tkse Skrevet 29. juli 2014 Del Skrevet 29. juli 2014 Har vært slike rykter helt siden Diego López gikk til R.Madrid, når jeg tenker meg om. Ser ikke for meg at vi skal ha 3 topp keepere i stallen. Men tanken er fin da Lenke til kommentar
OhEasy Skrevet 29. juli 2014 Del Skrevet 29. juli 2014 (endret) Har ikke hørt noe om Casillas på leeeenge. Silly rumors bare. Endret 29. juli 2014 av EirikOliver Lenke til kommentar
MartinF Skrevet 30. juli 2014 Del Skrevet 30. juli 2014 Om du ikke har fått med deg alle ryktene, synes jeg det er litt merkelig. Tydeligvis har vi tilbudt Casillas en 5-års kontrakt. Har ikke peiling om det ligger no i det. Ikke bryr jeg meg nevneverdig heller. Du tar ikke hintet da når det ryktet sier _fem_ år? 1 Lenke til kommentar
Jakobsen911 Skrevet 30. juli 2014 Del Skrevet 30. juli 2014 (endret) @GunnersReddit Haha Endret 30. juli 2014 av Jakobsen911 Lenke til kommentar
Tkse Skrevet 30. juli 2014 Del Skrevet 30. juli 2014 (endret) Hadde vært noe det Endret 30. juli 2014 av Tkse Lenke til kommentar
Benbjo Skrevet 30. juli 2014 Del Skrevet 30. juli 2014 Denne du sikta til, J? Snork. Forstår ikke hvorfor folk tweeter ting som åpentbart er piss? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå