Jakobsen911 Skrevet 25. juli 2014 Del Skrevet 25. juli 2014 Hva er dette med at Vidal foretrekker Arsenal fremfor United? Hvor er kilden? 1 Lenke til kommentar
MartinF Skrevet 25. juli 2014 Del Skrevet 25. juli 2014 Sikkert fra samme gjengen som mente at Messi vurderte Arsenal før han signerte ny kontrakt... Bare piss hele greia. Lenke til kommentar
GrandMa Skrevet 25. juli 2014 Del Skrevet 25. juli 2014 Har ingen kilde, men kunne jo tenkes at han foretrekker Arsenal fordi han da kan få være i samme klubb som Sanchez. Vet ikke hva slags forhold de har. Lenke til kommentar
Jakobsen911 Skrevet 25. juli 2014 Del Skrevet 25. juli 2014 Pogba er forøvrig i NYC haha Lenke til kommentar
OhEasy Skrevet 25. juli 2014 Del Skrevet 25. juli 2014 Klart det. AC Milan er jo på pre season tur. Lenke til kommentar
Jakobsen911 Skrevet 25. juli 2014 Del Skrevet 25. juli 2014 Klart det. AC Milan er jo på pre season tur. AC Milan? Tror jeg må opplyse deg litt. Pogba spiller i Juventus. 3 Lenke til kommentar
OhEasy Skrevet 25. juli 2014 Del Skrevet 25. juli 2014 Tenkte på Balotelli Kunne vært brødre haha. Lenke til kommentar
Jakobsen911 Skrevet 25. juli 2014 Del Skrevet 25. juli 2014 Tenkte på Balotelli Kunne vært brødre haha. Det kunne de faktisk ikke. De ligner jo ikke i det hele tatt! :-p Lenke til kommentar
Muggkaare Skrevet 25. juli 2014 Del Skrevet 25. juli 2014 Joda. Jeg vet om flere brødre jeg som ikke ligner stort på hverandre. 1 Lenke til kommentar
Stefan_B Skrevet 25. juli 2014 Del Skrevet 25. juli 2014 Joda. Jeg vet om flere brødre jeg som ikke ligner stort på hverandre. Jeg og broren min får ofte høre at vi ikke ligner på hverandre i det hele tatt. Så dette kan jeg bekrefte! Lenke til kommentar
Jotun Skrevet 25. juli 2014 Del Skrevet 25. juli 2014 Joda. Jeg vet om flere brødre jeg som ikke ligner stort på hverandre. Jeg og broren min får ofte høre at vi ikke ligner på hverandre i det hele tatt. Så dette kan jeg bekrefte! Ja, halvbrødre kalles det. Faren din er forresten postmann.... 1 Lenke til kommentar
Benbjo Skrevet 25. juli 2014 Del Skrevet 25. juli 2014 Joda. Jeg vet om flere brødre jeg som ikke ligner stort på hverandre. Jeg og broren min får ofte høre at vi ikke ligner på hverandre i det hele tatt. Så dette kan jeg bekrefte! Ja, halvbrødre kalles det. Faren din er forresten postmann.... Hvorfor er det alltid postmannen egentlig? Har alltid tenkt det er mer naturlig med feieren... Lenke til kommentar
Stefan_B Skrevet 25. juli 2014 Del Skrevet 25. juli 2014 Joda. Jeg vet om flere brødre jeg som ikke ligner stort på hverandre. Jeg og broren min får ofte høre at vi ikke ligner på hverandre i det hele tatt. Så dette kan jeg bekrefte! Ja, halvbrødre kalles det. Faren din er forresten postmann.... Nope. Jeg ligner på mamma sin side av familien, mens broren min ligner på faren min sin side av familien. Lenke til kommentar
Jakobsen911 Skrevet 25. juli 2014 Del Skrevet 25. juli 2014 Joda. Jeg vet om flere brødre jeg som ikke ligner stort på hverandre. Jeg og broren min får ofte høre at vi ikke ligner på hverandre i det hele tatt. Så dette kan jeg bekrefte! Ja, halvbrødre kalles det. Faren din er forresten postmann.... Nope. Jeg ligner på mamma sin side av familien, mens broren min ligner på faren min sin side av familien. Skjønte du det ikke? :-p Lenke til kommentar
Jotun Skrevet 25. juli 2014 Del Skrevet 25. juli 2014 Joda. Jeg vet om flere brødre jeg som ikke ligner stort på hverandre. Jeg og broren min får ofte høre at vi ikke ligner på hverandre i det hele tatt. Så dette kan jeg bekrefte! Ja, halvbrødre kalles det. Faren din er forresten postmann.... Hvorfor er det alltid postmannen egentlig? Har alltid tenkt det er mer naturlig med feieren... Fordi postmannen kommer hver dag.............................................. Lenke til kommentar
Stefan_B Skrevet 25. juli 2014 Del Skrevet 25. juli 2014 Joda. Jeg vet om flere brødre jeg som ikke ligner stort på hverandre. Jeg og broren min får ofte høre at vi ikke ligner på hverandre i det hele tatt. Så dette kan jeg bekrefte! Ja, halvbrødre kalles det. Faren din er forresten postmann.... Nope. Jeg ligner på mamma sin side av familien, mens broren min ligner på faren min sin side av familien. Skjønte du det ikke? :-p Hva var det ikke å skjønne? Syntes bare ikke det var noe moro. Faren min er død forøvrig så er sikkert derfor jeg er en party pooper på det området der. Lenke til kommentar
Jotun Skrevet 25. juli 2014 Del Skrevet 25. juli 2014 Hvem leverer posten hos dere nå da???? Neida huff, det var ikke noe kjekt å høre. Men siden vi andre ikke kunne vite det håper eg ingen ble såret over at faren din ble nevnt. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå