Benbjo Skrevet 16. juli 2014 Del Skrevet 16. juli 2014 Føler jeg er veldig skeptisk til dette Khedira greiene. Virker som at alt stammer fra Marca-artikkelen. De vanlige folka på twitter som vanligvis vet hva de snakker om sier at de ikke har hørt noe. Så ja, stiller meg tvilende. Lenke til kommentar
archongamer Skrevet 16. juli 2014 Del Skrevet 16. juli 2014 (endret) Nå skal foreløpig Khedira og Arsenal bli enige også, og det snakkes om at han krever 7 mill euro i året (netto) Det vil fort gjøre han til vår best betalte spiller, noe jeg tviler på Wenger går med på. Overgangssummen skal visstnok være 25 mill euro. Endret 16. juli 2014 av archongamer Lenke til kommentar
Benbjo Skrevet 16. juli 2014 Del Skrevet 16. juli 2014 Er det denne artikkelen du sikter til? http://www1.skysports.com/transfer/news/12691/9383446/transfer-news-arsenal-edge-closer-to-deal-for-real-madrids-sami-khedira Står "according to reports in Spain". Aka Marca. De melder ikke noe nytt, dessverre. Lenke til kommentar
archongamer Skrevet 16. juli 2014 Del Skrevet 16. juli 2014 Er det denne artikkelen du sikter til? http://www1.skysports.com/transfer/news/12691/9383446/transfer-news-arsenal-edge-closer-to-deal-for-real-madrids-sami-khedira Står "according to reports in Spain". Aka Marca. De melder ikke noe nytt, dessverre. Jeg leser på Arseblog jeg, og har oppdateringer fra Sky på facebook. Det kommer nok fra samme artikkel ja, men mye nok ild i gresset rundt Khedira om dagen til at det trolig er noe der. Så får tiden vise hva som blir enden på visa. Lenke til kommentar
OhEasy Skrevet 16. juli 2014 Del Skrevet 16. juli 2014 Khedira virker å være altfor interessert i en stor paycheck til at han blir en Gunner, hvis man går utifra disse ryktene. Lenke til kommentar
Benbjo Skrevet 16. juli 2014 Del Skrevet 16. juli 2014 http://www.telegraph.co.uk/sport/football/teams/arsenal/10971831/.html Oi så sjokkerende. Bare oppspinn i følge agenten til Khedira. Han kan lyve selvsagt, men jeg tror ikke det. Ikke en lyd fra Ornstein eller hesten eller andre. Alle bruker artikkelen fra Marca som kilde Lenke til kommentar
OhEasy Skrevet 16. juli 2014 Del Skrevet 16. juli 2014 Klassisk silly season bullshit tenker jeg. Moving on. Lenke til kommentar
Dapper Chap Skrevet 16. juli 2014 Del Skrevet 16. juli 2014 Gå all-in for Schneiderlin. Han er home grown og kan være god for oss i mange år. 1 Lenke til kommentar
Corporal Jenkinson Skrevet 16. juli 2014 Del Skrevet 16. juli 2014 Cadena Ser sier at Sami Khedira til Arsenal er off på grunn av lønnskravet hans er alt for mye. Er vel bra at vi ikke kjøper han. Trenger en ren DM og mtp. lønnskravet er det bra at Wenger ikkekjøper han. Lenke til kommentar
MartinF Skrevet 17. juli 2014 Del Skrevet 17. juli 2014 Veldig random, men jeg er fortsatt keen på Balo... Lenke til kommentar
Benbjo Skrevet 17. juli 2014 Del Skrevet 17. juli 2014 Denne fyren er visstnok agenten til Gibbs (og tidligere Henry). Aner ikke om brukeren er ekte eller troll, så klype salt osv. Jeff Weston @jeffnorthlondonSanchez DONE, Debuchy DONE for #Arsenal - 1 huge 1st team signing still being worked & then it's squad additions #InArseneWeTrust #happy Jeff Weston @jeffnorthlondonI can't say who the huge 1 for #Arsenal is, but its not 1 being worked on, it's 1 that we'll sign #options #choices we're a #bigclub Jeff Weston @jeffnorthlondon“@AFCvTheEnemy: @jeffnorthlondon do you think this other huge one will be done?” Yes Dersom sant antar jeg at "huge 1st team signing" er i midtbaneleddet. Så er det squadplayers: keeper, midtstopper og muligens angriper. Lenke til kommentar
Corporal Jenkinson Skrevet 17. juli 2014 Del Skrevet 17. juli 2014 Var agenten til Gibbs ja. Han har pensjonert seg nå. Lenke til kommentar
OhEasy Skrevet 18. juli 2014 Del Skrevet 18. juli 2014 (endret) https://twitter.com/FourFourTweet/status/490090688243986432 Da kan vi selge han og kjøpe Aurier, så kan Aurier og Debuchy kjempe mot hverandre Endret 18. juli 2014 av TheGooner Lenke til kommentar
MartinF Skrevet 18. juli 2014 Del Skrevet 18. juli 2014 Det kommer aldri til å skje. Lenke til kommentar
Jumper123 Skrevet 18. juli 2014 Del Skrevet 18. juli 2014 Meldes nå i italienske medier at Arsenal er ute etter Claudio Marchisio fra Juventus! Ja takk Lenke til kommentar
Corporal Jenkinson Skrevet 18. juli 2014 Del Skrevet 18. juli 2014 Meldes nå i italienske medier at Arsenal er ute etter Claudio Marchisio fra Juventus! Ja takk Kilde? Lenke til kommentar
laurell Skrevet 18. juli 2014 Del Skrevet 18. juli 2014 (endret) Noen som har sett siste stunt fra Lord Bendter på insta? Edit: Feil tråd da gitt.. Endret 18. juli 2014 av laurell Lenke til kommentar
Big Tone Skrevet 18. juli 2014 Del Skrevet 18. juli 2014 https://twitter.com/FourFourTweet/status/490090688243986432 Da kan vi selge han og kjøpe Aurier, så kan Aurier og Debuchy kjempe mot hverandre Selge Jenkinson? Så tidlig i karrieren? Fyren kommer aldri til og bli en worldbeater, men han er lojal og elsker klubben samt han har faktisk en viss grad potensial. Folk ser alltid ut til og glemme at han enda er veldig fersk. Har vel knapt 50 a-lags kamper totalt eller spilte han mer før han kom til oss en jeg husker? Lenke til kommentar
#Kroenkeout Skrevet 18. juli 2014 Del Skrevet 18. juli 2014 Jenkinson skal visst også være en som øker trivselen i klubben. Lenke til kommentar
Adrax Skrevet 18. juli 2014 Del Skrevet 18. juli 2014 (endret) Jenkinson er jo en liten morroklump. Han og Ox er vel bestbuddies, så kan senke lagmoralen littegrann blant de yngre hvis han blir solgt. Men, thats the game... Endret 18. juli 2014 av Adrax Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå