Gå til innhold

Overganger og øvrige spekulasjoner - Arsenal

invalid_user

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Det har enda ikke gått opp for meg at vi faktisk har fått Sanchez! Det var tidligere snakk om Griezmann og Vela, hadde derfor ikke store forhåpninger til at vi ble å gjøre en storsignering. Sanchez, en av verdens beste høyrevinger.

21 mål og 17 assist på 54 kamper sist sesong. Det vil si at han bidro til mål i 38 av 54 kamper (Eller 70,3%)! :D

• Liker 1
Lenke til kommentar

Ja, for slike ting blir ikke postet i hytt og pine på Twitter. Photoshoooop ;) Uansett ser det ut til at Sanchez blir klar snart. Bra for dere :)

Det der er jo selvfølgelig ikke photoshop!

Men er ganske enig med deg da, det er veldig bra for oss! :)

Endret av Jakobsen911
Lenke til kommentar

Ja, for slike ting blir ikke postet i hytt og pine på Twitter. Photoshoooop ;) Uansett ser det ut til at Sanchez blir klar snart. Bra for dere :)

Frisørsalongen la det ut på sin facebook-side. Men for all del. Kan være Sanchez ikke klipper seg der og at frisørsalongen har photoshoppa det.

Lenke til kommentar

Frisørsalongen la det ut på sin facebook-side. Men for all del. Kan være Sanchez ikke klipper seg der og at frisørsalongen har photoshoppa det.

Hva prater du om? Jeg mente "screenshotet" av Barcelonas nettside jeg. Det er jo latterlig lett å lage et slikt bilde, og det florerer jo av slike bilder hver eneste dag, men svært få bilder blir plukket opp som ekte vare.

Lenke til kommentar

Hva prater du om? Jeg mente "screenshotet" av Barcelonas nettside jeg. Det er jo latterlig lett å lage et slikt bilde, og det florerer jo av slike bilder hver eneste dag, men svært få bilder blir plukket opp som ekte vare.

Tar tre sekunder å fikse sånt om man har Chrome:

vznOzLu.png

And just to prove my point... Alexis signs for Arsenal? :p

a3c326338033011.jpg

Endret av MartinF
  • Liker 1
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...