MartinF Skrevet 8. juli 2014 Del Skrevet 8. juli 2014 https://vine.co/v/MPHAAw7Orm6 Wenger being... Wenger. Lenke til kommentar
Stefan_B Skrevet 8. juli 2014 Del Skrevet 8. juli 2014 Skal vi da benke Ramsey? De to kan ikke spille sammen. Veldig like i spillestil i grunn. Midtbanen vår kommer til å bli valset over mot god motstand når de spiller sammen. Litt som med Wilshere Khedira kan fint spille mer holdende enn han gjør for Tyskland. Så det er nok ikke noe problem. Og i motsetning til Wilshere så er verken Ramsey eller Khedira fullstendig ræva når det gjelder det defensive. Lenke til kommentar
atwater Skrevet 9. juli 2014 Del Skrevet 9. juli 2014 Alexis har skrevet på facebook at han er Arsenal spiller https://www.facebook.com/AlexisSanchezOk 1 Lenke til kommentar
Simorinho Skrevet 9. juli 2014 Del Skrevet 9. juli 2014 Alexis skal visst ikke ha en offisiell facebookpage. Bare å vente på Arsenal.com Lenke til kommentar
AllFather Skrevet 9. juli 2014 Del Skrevet 9. juli 2014 Fant 300000 fjesboksider, ingen av de hadde det samme på. Samme med Twatter Nå som det er sagt, jeg tror han går til dere. Jeg håper Liverpool bruker pengene på andre steder på banen, vi scorer mer en nok mål uten Suarez. Lenke til kommentar
MartinF Skrevet 9. juli 2014 Del Skrevet 9. juli 2014 Alexis har skrevet på facebook at han er Arsenal spiller https://www.facebook.com/AlexisSanchezOk Og folk biter på... Han har ingen offisiell Facebook-side, men det er ca. en million uoffisielle. Lenke til kommentar
Jakobsen911 Skrevet 9. juli 2014 Del Skrevet 9. juli 2014 Er John Cross troverdig? Isåfall så skal jeg følge ham på twitter, haha Lenke til kommentar
MartinF Skrevet 9. juli 2014 Del Skrevet 9. juli 2014 Nei. Han tror det selv, men han er overhodet ikke troverdig. Lenke til kommentar
Jakobsen911 Skrevet 9. juli 2014 Del Skrevet 9. juli 2014 Nei. Han tror det selv, men han er overhodet ikke troverdig. Den er grei, takk for svar. Lenke til kommentar
Benbjo Skrevet 9. juli 2014 Del Skrevet 9. juli 2014 Vil si han er midt på treet. Han har nok kontakter i Arsenal, men siden de er svært hemmelighetsfulle så kaster han seg på bølger som andre journalister skaper. Er det en journalist du skal følge så er det David Ornstein. Gode kontakter, tar feil han også (Higuain i fjor blant annet), men generelt er det han sier til å stole på. Lenke til kommentar
Jakobsen911 Skrevet 9. juli 2014 Del Skrevet 9. juli 2014 Vil si han er midt på treet. Han har nok kontakter i Arsenal, men siden de er svært hemmelighetsfulle så kaster han seg på bølger som andre journalister skaper. Er det en journalist du skal følge så er det David Ornstein. Gode kontakter, tar feil han også (Higuain i fjor blant annet), men generelt er det han sier til å stole på. Ja, han har jeg begynt og følge for lengst! :-p Sitter forøvrig og oppdaterer arsenal.com hvert 10 minutt nå, haha Lenke til kommentar
Liquidkey Skrevet 9. juli 2014 Del Skrevet 9. juli 2014 (endret) Vil si han er midt på treet. Han har nok kontakter i Arsenal, men siden de er svært hemmelighetsfulle så kaster han seg på bølger som andre journalister skaper. Er det en journalist du skal følge så er det David Ornstein. Gode kontakter, tar feil han også (Higuain i fjor blant annet), men generelt er det han sier til å stole på. Hva tok Ornstein feil av i fjor? Endret 9. juli 2014 av Liquidkey Lenke til kommentar
Kverulantus Skrevet 9. juli 2014 Del Skrevet 9. juli 2014 Vil si han er midt på treet. Han har nok kontakter i Arsenal, men siden de er svært hemmelighetsfulle så kaster han seg på bølger som andre journalister skaper. Er det en journalist du skal følge så er det David Ornstein. Gode kontakter, tar feil han også (Higuain i fjor blant annet), men generelt er det han sier til å stole på. Ja, han har jeg begynt og følge for lengst! :-p Sitter forøvrig og oppdaterer arsenal.com hvert 10 minutt nå, haha Hvorfor? Om noe skal bli annonsert, tviler jeg på at det skjer før i morgen. Lenke til kommentar
Liquidkey Skrevet 9. juli 2014 Del Skrevet 9. juli 2014 (endret) Vil si han er midt på treet. Han har nok kontakter i Arsenal, men siden de er svært hemmelighetsfulle så kaster han seg på bølger som andre journalister skaper. Er det en journalist du skal følge så er det David Ornstein. Gode kontakter, tar feil han også (Higuain i fjor blant annet), men generelt er det han sier til å stole på. Ja, han har jeg begynt og følge for lengst! :-p Sitter forøvrig og oppdaterer arsenal.com hvert 10 minutt nå, haha Hvorfor?Om noe skal bli annonsert, tviler jeg på at det skjer før i morgen. Annonseringen skjer i morgen, men signeringen kan skje i dag. Hvis noe skal oppdateres så er det i så fall twitter, og ikke Arsenal.com Ser for meg en bekreftelse av Ornstein i kveld. Endret 9. juli 2014 av Liquidkey Lenke til kommentar
Jakobsen911 Skrevet 9. juli 2014 Del Skrevet 9. juli 2014 Altså, de må vel si ett eller annet om at de har signert Sanchez. Om det er på twitter eller arsenal.com spiller ingen rolle, bare de sier noe. Lenke til kommentar
Liquidkey Skrevet 9. juli 2014 Del Skrevet 9. juli 2014 Altså, de må vel si ett eller annet om at de har signert Sanchez. Om det er på twitter eller arsenal.com spiller ingen rolle, bare de sier noe. De er ikke avhengig av å publisere noe før de selv ønsker det. Du får ingen bekreftelse på hverken twitter eller nettsiden til Arsenal i dag. Dette er planlagt i tråd med Puma-lanseringen, og er en strategi for å trekke mer publisitet og søkelys mot klubben og de nye spillerne. Dette gavner klubben økonomisk. Følg heller med på Ornstein, og andre troverdige kilder på twitter i dag/kveld. Lenke til kommentar
Jakobsen911 Skrevet 9. juli 2014 Del Skrevet 9. juli 2014 Hvem flere kan jeg følge på twitter? Siden det er så ekstremt mye bullshit på twitter, så synes jeg det er vanskelig å luke ut de man faktisk kan høre på. Lenke til kommentar
Jakobsen911 Skrevet 9. juli 2014 Del Skrevet 9. juli 2014 Altså, de må vel si ett eller annet om at de har signert Sanchez. Om det er på twitter eller arsenal.com spiller ingen rolle, bare de sier noe. De er ikke avhengig av å publisere noe før de selv ønsker det. Du får ingen bekreftelse på hverken twitter eller nettsiden til Arsenal i dag. Dette er planlagt i tråd med Puma-lanseringen, og er en strategi for å trekke mer publisitet og søkelys mot klubben og de nye spillerne. Dette gavner klubben økonomisk. Følg heller med på Ornstein, og andre troverdige kilder på twitter i dag/kveld. Og når i morgen kan vi eventuelt forvente en bekreftelse av Sanchez? Lenke til kommentar
Benbjo Skrevet 9. juli 2014 Del Skrevet 9. juli 2014 Jan Aage Fjortoft @JanAageFjortoft 11m I am told that Arsenal were in the race for Mandzukic, but a deal couldn't be done. Interessant. Betyr det at vi kanskje er ute etter en angriper til? Det betyr kanskje også at Sanchez kommer som kantspiller. Dog, vil heller at vi ser etter en skikkelig midtbanespiller. Lenke til kommentar
Kverulantus Skrevet 9. juli 2014 Del Skrevet 9. juli 2014 Draktlanseringene er satt til midnatt, norsk tid, så rundt der. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå