JRL Skrevet 20. april 2010 Del Skrevet 20. april 2010 real har vel ikke så mange spillere å kvitte seg med lenger. men kanskje et par vist di tenker å kjøpe nye. vil tro benzema er på tur ut. guti slutter vel etter denne sesongen i real. van der vaart vil jeg tro kan kjøpes. Lenke til kommentar
Xanman Skrevet 20. april 2010 Del Skrevet 20. april 2010 En fantastisk video av mannen som forhåpentligvis skal skyte oss til ligagull neste sesong: http://www.youtube.com/watch?v=OMisa5SBo6I Tror Chamakh kan utrette store ting i Arsenal-trøyen. Lenke til kommentar
wûst Skrevet 20. april 2010 Del Skrevet 20. april 2010 Om han bytter ut gullskinnende Nike Vapor-sko, barberer hodet og legger på seg muskler skal jeg vurdere han på en av draktene jeg handler før seriestart. Lenke til kommentar
Stefan_B Skrevet 20. april 2010 Del Skrevet 20. april 2010 Om han bytter ut gullskinnende Nike Vapor-sko, barberer hodet og legger på seg muskler skal jeg vurdere han på en av draktene jeg handler før seriestart. Chamakh er vanvittig sterk i kroppen, så tror ikke det er en nødvendighet. Lenke til kommentar
Big Tone Skrevet 21. april 2010 Del Skrevet 21. april 2010 1:08 ut i filmen, å herregud for et kunststykke av et mål. Lenke til kommentar
Xanman Skrevet 28. april 2010 Del Skrevet 28. april 2010 "I have definite transfer targets and I have been talking to people but I will not tell you to who," he told the Arsenal Matchday Programme. The Frenchman then revealed there was a desire to bring in players ahead the summer tournament. He went on: "I believe the earlier you settle your team the better it is and the less anxiety you have." Wenger added that he would not sign a player on their strength of their performance in South Africa "unless there is an exception there that nobody knew before. Also post-World Cup the prices are always artificial. "Overall I feel it is very dangerous to buy on [the strength of] the tournament because sometimes there are players who are fresh and have not played the whole season. Everyone can have three weeks of glory as a football player. Ten years is a bit different." Lenke til kommentar
Giallorossi Skrevet 28. april 2010 Del Skrevet 28. april 2010 Ser at Doni blir linket, eller ihvertfall hintet til Arsenal. Lenke til kommentar
Benbjo Skrevet 28. april 2010 Del Skrevet 28. april 2010 (endret) Dette sier han jo foran hver eneste turnering. Noen som husker for to år siden foran EM? Wenger sa at ingen skulle forsvinne fra klubben og han skulle hente inn forsterkninger før EM slik at laget var klart. Hva skjedde? Jo ut forsvant: Lehman, Gilberto, Flamini, Hleb og Senderos. Hvem fikk vi inn? Nasri og Silvestre. Silvestre kom siste dagen i vinduet og Nasri kom vel etter EM? Jeg har sluttet å høre på hva Wenger sier foran et vindu, fordi det blir aldri realitet. Det ender alltid med "We tried to sign" etc. Beklager at jeg er pessimistisk, men jeg ser bare på hva som har skjedd de siste sesongene. Jeg er også ganske sikker på at vi mister en eller flere spillere fra første laget. Det skjer hvert år og jeg ser ikke hvorfor det samme ikke skal skje nå. Blir positivt overrasket om ingen andre enn Gallas forsvinner. Senderos og Silvestre teller ikke. Senderos har allerede vært borte i to sesonger og Silvestre kunne jeg betalt for å se dra. Forøverig er det ikke lenge siden Wenger sa at han ikke er i markedet: http://www.arsenal.com/news/news-archive/wenger-transfer-rumours-are-all-wrong- Det er 5 dager siden. Begge utsagnene kan ikke være sanne. Tviler på at så mye har skjedd så raskt bare på et par dager. Endret 28. april 2010 av Benbjo 1 Lenke til kommentar
invalid_user Skrevet 28. april 2010 Forfatter Del Skrevet 28. april 2010 (endret) Nasri kom vel etter EM? Forhandlingene startet før EM. Husker overgangen ble til en lang saga, men det var fordi EM startet og både Nasri og Wenger ble for opptatte til å fullføre overgangen. Jeg tror dog at vi henter minst Chamakh og en stopper. Vi KAN ikke starte sesongen med kun Vermaelen, Djourou, (Gallas)/Sol/Silvestre og juniorer. Det går bare ikke. Håper bare at vi beholder alle, unntatt Silvestre. Gråter heller ikke om Almunia pakker sakene sine. De jeg tror har en sjanse for å forsvinne i sommer (bortsett fra de helt åpenbare) er Arshavin, Eduardo, Vela og Traoré. De to siste pga. manglende muligheter. Endret 28. april 2010 av iRoman Lenke til kommentar
Benbjo Skrevet 28. april 2010 Del Skrevet 28. april 2010 Nasri kom vel etter EM? Forhandlingene startet før EM. Husker overgangen ble til en lang saga, men det var fordi EM startet og både Nasri og Wenger ble for opptatte til å fullføre overgangen. Jeg tror dog at vi henter minst Chamakh og en stopper. Vi KAN ikke starte sesongen med kun Vermaelen, Djourou, (Gallas)/Sol/Silvestre og juniorer. Det går bare ikke. Håper bare at vi beholder alle, unntatt Silvestre. Gråter heller ikke om Almunia pakker sakene sine. De jeg tror har en sjanse for å forsvinne i sommer (bortsett fra de helt åpenbare) er Arshavin, Eduardo, Vela og Traoré. De to siste pga. manglende muligheter. Enig i at vi trenger en stopper. Vermaelen er egentlig den eneste stopperen som er god nok for topp 4 lag i England dersom Gallas forsvinner. Djourou er jeg på som et usikkert kort siden han har vært skadet så lenge. Sol ser jeg gjerne at blir. Hans erfaring kan komme godt med + at han er en meget habil backup. Silvestre kan dra. Hva tror du om Senderos? Av de du nevner kunne jeg tenkte meg at Eduardo forsvinner. To grunner til dette: Han har vært elendig denne sesongen og Vela har et større potensiale. Han trenger bare litt tillit. Traore er jeg ambivalent til. Han kan vel sendes på et sesonglangt lån til et lag i bunn av PL / toppen av CH. Lenke til kommentar
invalid_user Skrevet 28. april 2010 Forfatter Del Skrevet 28. april 2010 Vet ikke helt hva jeg skal synes om Senderos. Om vi er veldig desperate og han ikke har noe i mot en backup-rolle (som du sa i en annen tråd), så kan han gjerne få en kontrakt. Han er jo ganske integral i å hjelpe nye spillere å bli vant til England og Arsenal og en ganske god venn av Cesc. Om vi henter en som kan gå rett inn i førstelaget så er jeg fornøyd med Vermaelen, stopper X, Djourou, Campbell, Senderos -> juniorer. Lenke til kommentar
Benbjo Skrevet 28. april 2010 Del Skrevet 28. april 2010 Vet ikke helt hva jeg skal synes om Senderos. Om vi er veldig desperate og han ikke har noe i mot en backup-rolle (som du sa i en annen tråd), så kan han gjerne få en kontrakt. Han er jo ganske integral i å hjelpe nye spillere å bli vant til England og Arsenal og en ganske god venn av Cesc. Om vi henter en som kan gå rett inn i førstelaget så er jeg fornøyd med Vermaelen, stopper X, Djourou, Campbell, Senderos -> juniorer. Nettopp. Sett at Gallas forsvinner altså. Dog tror jeg Wenger og Senderos selv var ganske klare på at det ikke vil bli gitt ny kontrakt, men man vet jo aldri. Senderos er bedre enn Silvestre anyhow. Lenke til kommentar
invalid_user Skrevet 28. april 2010 Forfatter Del Skrevet 28. april 2010 Tottenham lead Richards chase - Arsenal, Liverpool and Aston Villa understood to be interested. Hva tenker dere om Micah Richards i Arsenal da? Lenke til kommentar
Torstein Skrevet 28. april 2010 Del Skrevet 28. april 2010 Hvorfor ikke? Han er ung, god og engelsk. Ja takk Lenke til kommentar
invalid_user Skrevet 28. april 2010 Forfatter Del Skrevet 28. april 2010 Han spiller vel hovedsakelig høyreback, gjør han ikke? Kan ikke si at vi trenger ny høyreback akkurat, i hvert fall ikke for en sum som City sannsynligvis kommer til å kreve (£15m+). Har ikke sett mange kamper med han som stopper, men jeg føler at han har stagnert litt i forhold til potensialet han viste for et par sesonger siden. Noen som følger mye med på City som kan si om han hadde passet inn i Arsenal? Kunne jo vært et spennende alternativ som erstatter for Gallas, om han ikke er for katastrofe som stopper. Lenke til kommentar
Torstein Skrevet 28. april 2010 Del Skrevet 28. april 2010 Han har vel spilt midtstopper alle sesongene før denne sesongen her? Eller er jeg helt på bærtur nå? Lenke til kommentar
wûst Skrevet 28. april 2010 Del Skrevet 28. april 2010 Det hadde vært deilig om Micah ble hentet for å spille stopper med Vermaelen. Lenke til kommentar
Latias Skrevet 28. april 2010 Del Skrevet 28. april 2010 Richards er syk som midtstopper. Eneste grunnen til at han har blitt flyttet over til høyre denne sesongen, er at City har skaffet seg Lescott og Toure. Lenke til kommentar
Giallorossi Skrevet 28. april 2010 Del Skrevet 28. april 2010 Han har vel også sagt at Arsenal er det eneste laget han kunne tenkt seg til pga at Ian Wright var hans store forbilde når han var ung. Tror det er mer opp til han enn City hvis en overgang skal være ønskelig. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå