Muggkaare Skrevet 8. juli 2014 Del Skrevet 8. juli 2014 Hadde vært morsomt om historien var om Debuchy. Lenke til kommentar
Dapper Chap Skrevet 8. juli 2014 Del Skrevet 8. juli 2014 Så stream av nyhetsendigen. De sier at Debuchy kommer til å signere innen 48 timer for 10m pund. De sa også at Sanchez har fortalt agentene sine at de skal fullføre avtalen med Arsenal og at Arsenal er ekstremt sikre på at de kommer til å signere han. Lenke til kommentar
MartinF Skrevet 8. juli 2014 Del Skrevet 8. juli 2014 (endret) Det er vel både Debuchy og Sanchez. EDIT: Det BØR være begge. Ellers kommer dette til å bli en klein uke... Endret 8. juli 2014 av MartinF Lenke til kommentar
Liquidkey Skrevet 8. juli 2014 Del Skrevet 8. juli 2014 Nå er vi i den fasen der spilleren blir "bekreftet" gang på gang de kommende dagene. Lenke til kommentar
MartinF Skrevet 8. juli 2014 Del Skrevet 8. juli 2014 (endret) Vi er også i den fasen hvor slike bilder dukker opp: https://twitter.com/4rsenaI/status/486560718691794945/ EDIT: Hvis du googler bildet, så får man ingen andre resultatet. Det kan bety at det enten er legit, eller at noen har et bilde av han som ikke lastet opp på nettet tidligere. Uansett så er det spennende ^^ Endret 8. juli 2014 av MartinF 1 Lenke til kommentar
Liquidkey Skrevet 8. juli 2014 Del Skrevet 8. juli 2014 Vi er også i den fasen hvor slike bilder dukker opp: https://twitter.com/4rsenaI/status/486560718691794945/ EDIT: Hvis du googler bildet, så får man ingen andre resultatet. Det kan bety at det enten er legit, eller at noen har et bilde av han som ikke lastet opp på nettet tidligere. Uansett så er det spennende ^^ Kan jo strengt tatt være hvor som helst. Men vi holder spenningen oppe! Lenke til kommentar
MartinF Skrevet 8. juli 2014 Del Skrevet 8. juli 2014 Kan jo strengt tatt være hvor som helst. Men vi holder spenningen oppe! Absolutt. Og jeg tar ikke bilder fra en Twitter-bruker med navn "4rsenal" mer seriøst enn hvilken som helst annen random bruker. Jeg tror vi holdes på pinebenken til torsdag. Lenke til kommentar
#Kroenkeout Skrevet 8. juli 2014 Del Skrevet 8. juli 2014 Det der er photoshopa så vet dere det Lenke til kommentar
Liquidkey Skrevet 8. juli 2014 Del Skrevet 8. juli 2014 Ryktene på twitter sier at Wenger selv har bekreftet dette. Finner ingen førstehåndskilde på dette, men nå er denne dealen i boks! Lenke til kommentar
atwater Skrevet 8. juli 2014 Del Skrevet 8. juli 2014 Transfer News Live @DeadlineDayLive Arsène Wenger has confirmed to Stan Collymore at the Estádio Mineirão that Alexis Sánchez is joining Arsenal. (Source: talkSPORT) Lenke til kommentar
Benbjo Skrevet 8. juli 2014 Del Skrevet 8. juli 2014 Tror ikke Collymore finner på ting i grunn. Mange kilder nå som sier dealen mer eller mindre er i boks Lenke til kommentar
Corporal Jenkinson Skrevet 8. juli 2014 Del Skrevet 8. juli 2014 Kjøp flere tyskere. Lenke til kommentar
Dapper Chap Skrevet 8. juli 2014 Del Skrevet 8. juli 2014 Må inrømme at jeg fikk veldig lyst på Khedira etter kampen idag 1 Lenke til kommentar
Corporal Jenkinson Skrevet 8. juli 2014 Del Skrevet 8. juli 2014 Må inrømme at jeg fikk veldig lyst på Khedira etter kampen idag Vi trenger en defensiv midtbanespiller, ikke en box-til-box. Hadde vært en strålende signering, men er så og si Ramsey v2. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-PJ426FqLv6 Skrevet 8. juli 2014 Del Skrevet 8. juli 2014 (endret) HAHA! Faen så jeg lo! @martin Endret 8. juli 2014 av Slettet-PJ426FqLv6 Lenke til kommentar
Benbjo Skrevet 8. juli 2014 Del Skrevet 8. juli 2014 Må inrømme at jeg fikk veldig lyst på Khedira etter kampen idag Skal vi da benke Ramsey? De to kan ikke spille sammen. Veldig like i spillestil i grunn. Midtbanen vår kommer til å bli valset over mot god motstand når de spiller sammen. Litt som med Wilshere 1 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå