Tkse Skrevet 6. juli 2014 Del Skrevet 6. juli 2014 Goal er bare noe tull. Helt på jordet Lenke til kommentar
MartinF Skrevet 6. juli 2014 Del Skrevet 6. juli 2014 Goal er ikke og har aldri vært troverdig. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 6. juli 2014 Del Skrevet 6. juli 2014 De fleste søndagsblekker er somregel tull og tøv. Lenke til kommentar
-Lasse Skrevet 6. juli 2014 Del Skrevet 6. juli 2014 Jeg veit at goal er upålitelig, derfor jeg skrev at det er lov å håpe Synes dog at tiden for å få bekreftet nye signeringer bør bær bekreftes innen den nærmeste fremtid. Vil ikke ha de sene signeringene i år. Dette sommervinduet har alt ligget til rette for at vi skal kunne konkurrere på lik linje med de andre storklubbene i PL. Det bør også vise seg. Lenke til kommentar
Corporal Jenkinson Skrevet 6. juli 2014 Del Skrevet 6. juli 2014 (endret) http://news.arseblog.com/2014/07/why-wenger-has-changed-targets-from-aurier-to-debuchy-by-the-numbers/ Denne fra 7amkickoff bør leses. Mange gode poenger angående Aurier vs Debuchy. Endret 6. juli 2014 av cfthompson 3 Lenke til kommentar
MartinF Skrevet 6. juli 2014 Del Skrevet 6. juli 2014 http://news.arseblog.com/2014/07/why-wenger-has-changed-targets-from-aurier-to-debuchy-by-the-numbers/ Denne fra 7amkickoff bør leses. Mange gode poenger angående Aurier vs Debuchy. Hadde fortsatt valgt Aurier. Lenke til kommentar
Adrax Skrevet 6. juli 2014 Del Skrevet 6. juli 2014 Hvem er han? Han ser ut som hundeviskeren. 4 Lenke til kommentar
Jakobsen911 Skrevet 6. juli 2014 Del Skrevet 6. juli 2014 Hvordan kan han vite dette da? Hvem er han? Han ser ut som hundeviskeren. Haha, jeg trodde det var han, derfor jeg spurte :-p Lenke til kommentar
Dapper Chap Skrevet 6. juli 2014 Del Skrevet 6. juli 2014 Fant ut like etter jeg postet den at han er en skuespiller/artist. Han vet sikkert ikke noe mer enn oss. Ble litt glad da jeg så det blå merket ved siden av navnet. Lenke til kommentar
Jakobsen911 Skrevet 6. juli 2014 Del Skrevet 6. juli 2014 Håper faktisk unge Zelalem får et par innhopp kommende sesong! Lenke til kommentar
AllFather Skrevet 6. juli 2014 Del Skrevet 6. juli 2014 41 millioner? Da kan dere bare "få" han, håper dere får en god sesong Lenke til kommentar
Dapper Chap Skrevet 6. juli 2014 Del Skrevet 6. juli 2014 (endret) 41 millioner Euro. Det er ca. 32 millioner pund som er ca. 7 mil mer enn dere betalte for Lallana. Godt kjøp om det stemmer. Endret 6. juli 2014 av Mr. Brightside Lenke til kommentar
AllFather Skrevet 6. juli 2014 Del Skrevet 6. juli 2014 Men for vår del ville de gått utover de pengene vi eventuelt får for gnager, og det vil jeg ikke betale Lallana var grusomt overpriset, typisk engelsk spiller, mener han burde bare ha kjøpt for ti mindre minst. Og at jeg håpet at dere gjør det bra er ikke sarkasme, dere spiller bra fotball. Heller dere en byrival Snorksky 3 Lenke til kommentar
Dapper Chap Skrevet 6. juli 2014 Del Skrevet 6. juli 2014 Engelske spillere blir vanligvis overpriset, men det hjelper fint på kjemien i laget at dere har så mange briter. Dere viste i forrige sesong hvor fantastisk god kjemi dere faktisk har. Vi har råd til å bruke 32m på Sanchez ettersom vi har alt veldig mye penger og vi trenger ikke bruke så vanvittig mye i de andre posisjonene vi trenger spillere. Håper også dere gjør det bra neste sesong. Dere blir nok desverre svekket en del av å miste Suarez, men hadde vært gøy om dere holder United unna CL. 1 Lenke til kommentar
Jakobsen911 Skrevet 6. juli 2014 Del Skrevet 6. juli 2014 Engelske spillere blir vanligvis overpriset, men det hjelper fint på kjemien i laget at dere har så mange briter. Dere viste i forrige sesong hvor fantastisk god kjemi dere faktisk har. Vi har råd til å bruke 32m på Sanchez ettersom vi har alt veldig mye penger og vi trenger ikke bruke så vanvittig mye i de andre posisjonene vi trenger spillere. Håper også dere gjør det bra neste sesong. Dere blir nok desverre svekket en del av å miste Suarez, men hadde vært gøy om dere holder United unna CL. Godt sagt. Elsker at du er så klok 2 Lenke til kommentar
Dapper Chap Skrevet 6. juli 2014 Del Skrevet 6. juli 2014 Jeg elsker at du er så snill. 1 Lenke til kommentar
MartinF Skrevet 6. juli 2014 Del Skrevet 6. juli 2014 Godt sagt. Elsker at du er så klok 5 Lenke til kommentar
Liquidkey Skrevet 6. juli 2014 Del Skrevet 6. juli 2014 Herre, hva er det som har skjedd med denne tråden det siste året? 3 Lenke til kommentar
Adrax Skrevet 6. juli 2014 Del Skrevet 6. juli 2014 On-topic: Hvilken defensiv midtbanespiller er dere mest keen på utav alle ryktene som har vært? Nå har jeg bare fått med meg Khedira og Schneiderlin. Er det flere som har vært i søkelyset til Arsenal? Khedira virket dårlig i CL med Real Madrid hvor jeg observerte flere feilpassninger av han blant annet. I tillegg har han ikke vært helt optimal for Tyskland i VM hvor han også har gjort noen blemmer.. Nå skal det sies at flere på det tyske laget ikke har levert så bra.. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå