Gå til innhold

Overganger og øvrige spekulasjoner - Arsenal

invalid_user

Anbefalte innlegg

Sanchez kommer forhåpentligvis ikke til å spille spiss, men kan være et godt alternativ der i enkelte tilfeller. Remy inn hadde vært ypperlig.

Remy

Sanchez - Özil - Walcott

hadde vært litt av et angrep. Remy er omtrent en helt motsatt spillertype av Giroud, og da har vi gode alternativer å velge mellom i ulike kampbilder.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Tror dere vil slite litt med Sanchez på venstrekant. Han har ikke noen særlig god innlegget, og hvertfall ikke hvis han må bruke venstre. Hvis han får en fri rolle og får trekke mer sentralt (som Ronaldo) kan han nok gjøre en veldig god jobb.

Han har spilt sine beste kamper når han har hatt en litt fri rolle, litt sentralt i banen, men spiller utmerket som høyre ving også.

Lenke til kommentar

Sanchez er stort sett god overalt i angrepet. Tror han kunne gjort god jobb for oss på venstrekant. Kutte inn mot midten er noe han er veldig god på med ferdighetene sine, i tillegg til at han er en solid avslutter. Det passer også fint i spillestilen våres. Nå tror jeg heller ikke at han er så dårlig på venstrefoten. Han er vel relativt ambidekst?

Lenke til kommentar

Jeg har ikke god nok kunnskap om han til å kunne si om han er god eller dårlig med vendtrefoten. En ting han har fått litt kritikk for i Udinese og også Barcelona er at han har vært dårlig på innlegg, dette i en høyre kant rolle.

At han da er enda dårligere til å legge inn med vendtrefoten er bare en antakelse fra meg, men jeg vil tro at den stemmer ganske godt for de fleste fotballspillere.

Lenke til kommentar

Men bare for å ha det sakt: Sanchez vil være en GENIAL signering. For Arsenal eller Liverpool, United eller Chelsea. Han er en rå spiller som kan tilføre alle lag ekstreme offensive kvaliteter og gode defensive bidrag. Han er en god to-veis spiller.

Jeg blir misunnelig på uansett lag som signere han og håper at han ikke kommer til England i det hele tatt, i frykt for sjalusi :)

Lenke til kommentar

Tror dere vil slite litt med Sanchez på venstrekant. Han har ikke noen særlig god innlegget, og hvertfall ikke hvis han må bruke venstre. Hvis han får en fri rolle og får trekke mer sentralt (som Ronaldo) kan han nok gjøre en veldig god jobb.

Han har spilt sine beste kamper når han har hatt en litt fri rolle, litt sentralt i banen, men spiller utmerket som høyre ving også.

Vet ikke om du har fulgt med på Arsenal, men tradisjonelt sett så spiller vi med en høyrebeint spiller på venstrekanten som trekker inn. Innlegg i Arsenal har aldri vært en suksess under Wenger akkurat.

Sanchez hvis han kommer til Arsenal vil nok passe ypperlig inn. Tipper dog han vil starte på høyrekanten hvis han kommer frem til Walcott er fit for fight igjen.

Ta det rolig, Louis van Genial kaprer nok Sanchez.

Sanchez er bare interessert i klubber som spiller i Champions League. Så nice try. Bye bye.

• Liker 4
Lenke til kommentar

.

Sanchez er bare interessert i klubber som spiller i Champions League. Så nice try. Bye bye.

Da er Sanchez dum. Han vil heller til et lag som har vunnet et lite FA-cup-trofe på ca 10 år, enn et lag som har vunnet alt som er å vinne de siste 10 årene, bare fordi det har hatt en dårlig sesong? Wengers lag er stabilt? Ja, men det er stabilt på et nivå som er -for dårlig til å vinne trofeer.

Personlig så håper og tror jeg at Sanchez går til Serie A

Lenke til kommentar

Du kjenner sanchez så godt Stefan. Respect!

Vi skyper hver eneste kveld I will have you know!

.

Da er Sanchez dum. Han vil heller til et lag som har vunnet et lite FA-cup-trofe på ca 10 år, enn et lag som har vunnet alt som er å vinne de siste 10 årene, bare fordi det har hatt en dårlig sesong? Wengers lag er stabilt? Ja, men det er stabilt på et nivå som er -for dårlig til å vinne trofeer.

Personlig så håper og tror jeg at Sanchez går til Serie A

Er han virkelig det? Ferguson var hovedgrunnen bak deres suksess og det skal ekstremt mye til for å finne en manager som er i nærheten av like god. Dere har nå Louis van Gaal. En ekstremt kontroversiell fyr som sjeldent oppholder seg i en klubb i lengre perioder og som også er et stykke oppi åra.

Dere har et lag som trenger en totalrenovering. Van Persie er 31, Rooney er snart 29 (og har vært et stykke unna toppnivå en periode nå), Carrick blir 33 i slutten av juli, Fletcher er over the top og spillere som Clevery, Young, Nani, Fellaini og Anderson er direkte ræva.

Samtidig så må dere også skifte ut 3/5 av den bakre femmeren dere har brukt de siste årene når alle har vært tilgjengelig da Vidic og Ferdinand allerede er borte og Evra er 33 år gammel.

Dere har noen klassespillere som de Gea, Mata, van Persie og Rooney samt noen unge talenter som er veldig spennende (Januzaj bla.), men dere må gjøre ekstremt mange utskiftninger de kommende årene og det er absolutt ingen garanti for at Manchester United kommer tilbake igjen neste sesong eller de neste 5 årene engang.

For Arsenal sin del så har vi pdd. et veldig godt lag som mangler litt ekstra krydder. En ny spiss som danker ut Giroud, en midtbanespiller som er bedre enn Arteta og en erstatter for Sagna vil gjøre underverker for det laget her. Får man også inn en klassekantspiller som det Sanchez er ovenpå alt dette så vil laget vårt få et massivt hopp i kvalitet. Og i motsetning til United så trenger vi ikke å bytte ut 8 spillere på førstelaget for å få det til.

• Liker 5
Lenke til kommentar

Dum om han velger et av de mest talentfulle, unge up-and-coming lagene i England forran togvraket United. Hah. Nå har jeg hørt det også.

Du har nok helt rett. Jeg tror ikke vi har lagt inn bud på han engang, så vi har sikkert rundt 0% sjanse til å kjøpe han. Vi spiller i tillegg ikke CL, noe han garantert har lyst til (de fleste har vel det).

Du beskriver problemet til Arsenal også ganske godt i den setningen. Du skal få poeng for å oppklare alt med Sanchez og Arsenals problem så kjapt. Arsenal har vært det mest talentfulle up-and-coming lag i England i over 10 år nå, så vi får se om det enderer seg.

Lenke til kommentar

Du beskriver problemet til Arsenal også ganske godt i den setningen. Du skal få poeng for å oppklare alt med Sanchez og Arsenals problem så kjapt. Arsenal har vært det mest talentfulle up-and-coming lag i England i over 10 år nå, så vi får se om det enderer seg.

Vi har ikke vært særlig up-and-coming når vi har stagnert på 4-3 plassen de siste ti årene fordi vi har hatt elendig økonomi som følge av byggingen av Emirates. Det er ikke lett å ta det siste steget mot alle de rike klubbene som kaster penger rundt seg når man selv har en gjeld som gjør at man må gå et par millioner i pluss hvert eneste år.

Nå som vi har et ungt og talentfult lag bestående av blant annet Özil, Ramsey, Wilshere, Szczesny, Walcott, Oxlade-Chamberlain, Gibbs og forhåpentligvis Sanchez og et par andre signeringer, Englands beste manager (etter min mening) og viser vår økonomiske styrke ved at vi kan hente spillere som Özil og forhåpentligvis Sanchez og at vi endelig har brutt trofé-barrieren, SÅ mener jeg at vi kan kalle oss up-and-coming, fordi jeg tror Arsenal har noe stort i vente de kommende årene.

Endret av Mr. Brightside
  • Liker 1
Lenke til kommentar

Barcelona har akseptert et bud på 335 millioner kroner fra Arsenal. Det forteller kilderGoal.com har vært i kontakt med. De hevder at spilleren har gått med på de økonomiske betingelsene, og at Arsenal ønsker å gjøre overgangen offentlig innen de neste 48 timene ettersom overgangen fortsatt ikke er helt ferdigforhandlet. Også Manchester United, Liverpool og Juventus skal være interesserte i chilenere

http://www.goal.com/en/news/11/transfer-zone/2014/07/06/4940443/barcelona-accept-arsenals-40m-offer-for-alexis?utm_source=dlvr.it&utm_medium=twitter

Kan jo håpe! :D

Endret av -Lasse
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...