OhEasy Skrevet 5. juli 2014 Del Skrevet 5. juli 2014 Vil ikke si at Debuchy har vært dritt i VM. Ja, Auroer har vært god. Men man kjøper jo ikke en spiller utifra VM prestasjoner, så dum er ikke Wenger. Lenke til kommentar
Stefan_B Skrevet 5. juli 2014 Del Skrevet 5. juli 2014 Vil ikke si at Debuchy har vært dritt i VM. Ja, Auroer har vært god. Men man kjøper jo ikke en spiller utifra VM prestasjoner, så dum er ikke Wenger. Neida. Så dum er ikke Wenger, men Aurier har vært strålende i Ligue 1 også. En av grunnene til at jeg foretrekker Aurier er at han har mye fart i beina ved siden av å ha en helt rå fysikk. Han er også som Sagna en spiller det er ekstremt vanskelig å slå 1 mot 1. Debuchy er ikke dårlig 1 mot 1 han heller, men hans "recovery pace" er ikke i nærheten av Aurier sitt og i Arsenal vet vi hvor ofte backene våre trenger dette "lille ekstra" når det gjelder fart. 1 Lenke til kommentar
OhEasy Skrevet 5. juli 2014 Del Skrevet 5. juli 2014 (endret) Jeg personlig er mer komfortabel med å få Debuchy, hvertfall nå. Aurier er fortsatt veldig ung og har mye å lære og tilvenne seg. Debuchy er ikke et steg bak. I verste fall står vi på samme sted som forrige sesong i den posisjonen. Med Aurier ville det vært veldig usikkert. Kan Aurier være fremtiden vår? Mye mulig. Men ikke akkurat nå. Har forøvrig lite tro på Jenks og Bellerini. Endret 5. juli 2014 av TheGooner 2 Lenke til kommentar
MartinF Skrevet 5. juli 2014 Del Skrevet 5. juli 2014 Da vil vi evt. bare mangle minst tre spillere...... Lenke til kommentar
Jakobsen911 Skrevet 5. juli 2014 Del Skrevet 5. juli 2014 !!!! !!!!!! Det han sier er sannsynligvis korrekt (forhåpentligvis) Lenke til kommentar
Liquidkey Skrevet 5. juli 2014 Del Skrevet 5. juli 2014 https://twitter.com/bbcsport_david/status/485421582878535680 !!!! !!!!!! Det han sier er sannsynligvis korrekt (forhåpentligvis)Ornstein er kanskje den mest troverdige kilden på Twitter, når det kommer til overgangsnyheter. Ingen tvil om at vi jobber hardt for å sikre disse spillerne. Lenke til kommentar
Jakobsen911 Skrevet 5. juli 2014 Del Skrevet 5. juli 2014 https://twitter.com/bbcsport_david/status/485421582878535680 !!!! !!!!!! Det han sier er sannsynligvis korrekt (forhåpentligvis)Ornstein er kanskje den mest troverdige kilden på Twitter, når det kommer til overgangsnyheter. Ingen tvil om at vi jobber hardt for å sikre disse spillerne. Kjenner jeg blir våt av dette! Lenke til kommentar
Jakobsen911 Skrevet 5. juli 2014 Del Skrevet 5. juli 2014 Når tror dere forøvrig at den første signeringen blir presentert? Lenke til kommentar
Dapper Chap Skrevet 5. juli 2014 Del Skrevet 5. juli 2014 Om vi signerer noen før VM er ferdig eller før de nye draktene er presentert så kan det være at vi får en bekreftelse fra Arsenal, men jeg tviler på at vi får se bilder, intervjuer o.l. før hvertfall draktene er blitt lansert. 1 Lenke til kommentar
Benbjo Skrevet 5. juli 2014 Del Skrevet 5. juli 2014 Sanchez kommer til å trekke ut og trekke ut. Debuchy tror jeg bekreftes ila uken. Kanskje rett etter VM Lenke til kommentar
Jakobsen911 Skrevet 5. juli 2014 Del Skrevet 5. juli 2014 Jeg tror Sanchez blir bekreftet innen to uker. Lenke til kommentar
Tkse Skrevet 5. juli 2014 Del Skrevet 5. juli 2014 Jeg tror Sanchez blir bekreftet innen to uker. Ja, og jeg tror Ronaldo blir bekreftet før det er søndag. Lenke til kommentar
Jakobk Skrevet 5. juli 2014 Del Skrevet 5. juli 2014 Jeg tror Sanchez blir bekreftet innen to uker. Til Juve? Lenke til kommentar
Jakobsen911 Skrevet 5. juli 2014 Del Skrevet 5. juli 2014 Jeg tror Sanchez blir bekreftet innen to uker. Til Juve? Til Arsenal selvfølgelig. Lenke til kommentar
Jakobsen911 Skrevet 5. juli 2014 Del Skrevet 5. juli 2014 Jeg tror Sanchez blir bekreftet innen to uker. Ja, og jeg tror Ronaldo blir bekreftet før det er søndag. Nå er det rett rundt hjørne at jeg bekrefter moren din.. Lenke til kommentar
AllFather Skrevet 5. juli 2014 Del Skrevet 5. juli 2014 Jeg tror Sanchez blir bekreftet innen to uker. Til Juve? Til Arsenal selvfølgelig. Ronaldo? Lenke til kommentar
OhEasy Skrevet 5. juli 2014 Del Skrevet 5. juli 2014 Dumhet tas til et helt nytt nivå her inne. Lenke til kommentar
Adrax Skrevet 5. juli 2014 Del Skrevet 5. juli 2014 Dere må være på syre hvis dere mener Debuchy er et bedre valg enn Aurier. Hva så om Aurier enda er ung og uerfaren? Det er NÅ han er billig. Om 2 år er han kanskje verdens beste høyreback og eiendommen til Barca, Juventus, Real Madrid eller noen andre storklubber. Prisen hans blir GARANTERT å øke med tiden. Han har en ekstrem fysikk til å være så ung, har en enorm treffsikkerprosent på innlegga sine og er slettes ikke dårlig i forsvar. Dumskap å ikke signere han. Men Wenger tør ikke signere andre spillere som enten ikke er fransk, tysk eller engelsk. Og innimellom signerer han middelmådige spillere fra skandinavia som Bendtner og Kallstrøm.. Blir nesten overrasket om Wenger signerer Sanchez som er fra Chile. 1 Lenke til kommentar
Dapper Chap Skrevet 5. juli 2014 Del Skrevet 5. juli 2014 Dumhet tas til et helt nytt nivå her inne. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå