Espp Skrevet 3. juli 2014 Del Skrevet 3. juli 2014 Ja, hvis det skjer da mangler dere jo bare Diaz for å få verdens mest løpssterke midtbane.. Lenke til kommentar
Dapper Chap Skrevet 3. juli 2014 Del Skrevet 3. juli 2014 Vidal klarer jeg ikke se for meg i det hele tatt at kommer til å skje. Sanchez derimot virker meget sannsynlig nå, og jeg blir veldig skuffet om vi ikke ender opp med han. Tenk Sanchez, Ramsey, Özil og Walcott https://www.youtube.com/watch?v=RnqJO4ClEeA Lenke til kommentar
Jakobk Skrevet 3. juli 2014 Del Skrevet 3. juli 2014 Sanchez er en fantastisk fotballspiller! Utenom dette da: Lenke til kommentar
Dapper Chap Skrevet 3. juli 2014 Del Skrevet 3. juli 2014 Vi er tolerante for alle shorts-stillinger: Lenke til kommentar
Jakobk Skrevet 3. juli 2014 Del Skrevet 3. juli 2014 Jada, selvfølgelig. Det er jo selvfølgelig mye viktigere hvor gode de er som fotballspillere. Jeg mente bare at jeg ikke syntes at det ser så veldig bra ut. Lenke til kommentar
Dapper Chap Skrevet 3. juli 2014 Del Skrevet 3. juli 2014 Enig med deg der. Hvem vet hvorfor han gjør det. Lenke til kommentar
Jakobsen911 Skrevet 3. juli 2014 Del Skrevet 3. juli 2014 Kjenner jeg får vann i munn av både bilde av Sanchez og tanken på å ha ham i Arsenal! Lenke til kommentar
Jakobsen911 Skrevet 3. juli 2014 Del Skrevet 3. juli 2014 Uhm.. SkySports melder at Manchester City har fått akseptert bud på Alexis Sanchez!! Lenke til kommentar
Benbjo Skrevet 4. juli 2014 Del Skrevet 4. juli 2014 Jeg finner ingenting om det på skysports eller newsnow Lenke til kommentar
Tkse Skrevet 4. juli 2014 Del Skrevet 4. juli 2014 Forundrer meg ikke om dette står på Goal.com Lenke til kommentar
Jakobk Skrevet 4. juli 2014 Del Skrevet 4. juli 2014 Hold dere unna Vidal. Takk :-) Lenke til kommentar
Jakobsen911 Skrevet 4. juli 2014 Del Skrevet 4. juli 2014 Jeg så det på Twitter av en eller annen kar. Var link til artikkelen, men nå flnner jeg den ikke igjen.. Lenke til kommentar
Dapper Chap Skrevet 4. juli 2014 Del Skrevet 4. juli 2014 Det står ingen steder på hverken skysport sin hjemmeside eller twitter. Og hva skal City med Sanchez? Du har sikkert bare lest noe bullshit. Lenke til kommentar
AllFather Skrevet 4. juli 2014 Del Skrevet 4. juli 2014 (endret) Så du mener det faktum at City ikke trenger en spiller hindrer de fra å kjøpe han? Hvor har du vært siden Milksjeiken kom til PL? Endret 4. juli 2014 av AllFather 2 Lenke til kommentar
Jakobsen911 Skrevet 4. juli 2014 Del Skrevet 4. juli 2014 Jeg håper jo for alt i verden at jeg har lest noe bullshit. Skal sjekke en gang til om jeg finner link.. Lenke til kommentar
Dapper Chap Skrevet 4. juli 2014 Del Skrevet 4. juli 2014 Husk at det enormt mye oppspinn på twitter. Langt mer enn det er sannhet. Lenke til kommentar
Jakobsen911 Skrevet 4. juli 2014 Del Skrevet 4. juli 2014 (endret) Husk at det enormt mye oppspinn på twitter. Langt mer enn det er sannhet. Ja, du har jo rett i det. Men er blitt skikkelig keen på Sanchez nå, at jeg tror alt er sant :-p Fant forøvrig ikke tilbake til den linken, så det var nok bare tull.. Endret 4. juli 2014 av Jakobsen911 Lenke til kommentar
Stefan_B Skrevet 4. juli 2014 Del Skrevet 4. juli 2014 Er ingen konkrete linker til City angående Sanchez, men det har vært snakk om at det er interesse fra de lyseblå. Ikke glem at Pellegrini også er en chilener så hvis de kaster seg inn i kampen så kan hodet til Sanchez fort snu for å si det slik. De har kantspillere som Nasri, Navas, Silva og Milner. Samt at Jovetic og Agüero kan spille på kantene, men det er egentlig litt tynt der og få kontraster. En spiller som Sanchez hadde passet ypperlig inn i Manchester for å si det slik. Lenke til kommentar
Liquidkey Skrevet 4. juli 2014 Del Skrevet 4. juli 2014 Uff, sillyseason being silly. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå