Gå til innhold

Overganger og øvrige spekulasjoner - Arsenal

invalid_user

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Det hadde vært helt fantastisk, men jeg tviler dessverre på at det skjer... Hvorfor i all verden skal City selge en såpass lovende keeper? Prisen virker også utrolig lav.

Fordi de har Shay Given? Hvorfor skal en såpass lovende keeper finne seg i å sitte på benken til City?

Lenke til kommentar

Det hadde vært helt fantastisk, men jeg tviler dessverre på at det skjer... Hvorfor i all verden skal City selge en såpass lovende keeper? Prisen virker også utrolig lav.

Fordi de har Shay Given? Hvorfor skal en såpass lovende keeper finne seg i å sitte på benken til City?

Shay Given fyller 34 om to dager. Han har ikke mange år igjen på toppnivå, så Hart er nærmest garantert spilletid innen noen få år.

Edit: Jeg tror heller ikke at Wenger velger å hente en så ung keeper, når han har Szczesny i bakhånd. Jeg tipper han henter en aldrende og rutinert keeper, for så å låne ut Szczesny frem til han er klar til å spille fast for oss.

Edit 2: MEN, hvis vi henter ham kommer jeg til å bli en veldig lykkelig mann. Han er engelsk, han er nesten landslagskeeper, han er 1000x bedre enn Almunia og vil bare bli enda bedre og han er såpass ung at han i beste fall kan være vår #1 de neste 15 årene. Når Szczesny når sitt fulle potensial, kommer vi til å få et luksusproblem, men det gjør meg ingenting.

Endret av Le Professeur
Lenke til kommentar

Shay Given fyller 34 om to dager. Han har ikke mange år igjen på toppnivå, så Hart er nærmest garantert spilletid innen noen få år.

Hva får deg til å si det? Given har minst 4 år til på toppnivå - se bare på VDS, James, Lehmann holdt også god form til 38-årsalderen. Jeg tviler på at Hart gidder å bli lånt ut i 4 år för han kan väre fast. Dette var jo en av grunnene til at Liverpool måtte la Carson gå, han ville ha stabilitet og en fast arbeidsplass (skal dog nevnes at Liverpool har en relativt ung og meget god keeper i Reina, så Carson ville neppe fått fast spilletid hos dem uansett).

Lenke til kommentar

Hva får deg til å si det? Given har minst 4 år til på toppnivå - se bare på VDS, James, Lehmann holdt også god form til 38-årsalderen. Jeg tviler på at Hart gidder å bli lånt ut i 4 år för han kan väre fast. Dette var jo en av grunnene til at Liverpool måtte la Carson gå, han ville ha stabilitet og en fast arbeidsplass (skal dog nevnes at Liverpool har en relativt ung og meget god keeper i Reina, så Carson ville neppe fått fast spilletid hos dem uansett).

David James spiller for laget som ligger på sisteplass i PL og Lehmann var en utrolig klønete og ustabil keeper i sine to siste Arsenal-sesonger. Dessuten tror jeg ikke Given er veldig mye bedre enn Hart lengre, og sistnevnte blir som sagt bare bedre og bedre. Jeg håper inderlig at vi henter ham, men det virker ikke veldig sannsynlig.

Lenke til kommentar

På tide med den sykeste pengespendingen i Arsenals historie. Ingen tvil om at det er mye som må forandres med dagens lag hvis det skal bli noe sølvtøy på oss de neste årene. Dagens prestasjon viste dette ganske klart. Mine ønsker er som følger.

Spillere ut:

Almunia.

Fabianski.

Senderos.

Silvestre.

Traore.

Merida.

Eduardo.

Spillere inn:

2 keepere.

2 midtstoppere.

1 DM.

1 spiss.

Samtlige i verdensklasse. Takk.

Spillere inn på styrkerommet frem til neste sesong:

Rosicky.

Denilson.

Nasri.

Arshavin.

Eboue.

Spillere som trenger vinnervilje banka inn i hue:

Samtlige.

Lenke til kommentar

No har eg ikkje sett mykje av Frey, men mitt inntrykk av han er at han er ein fantastisk keeper på strek, men som mange andre manglar han eindel på feltarbeidet. Las på redcafe.net (av alle plassar), og der var det ein som beskreiv han som ein betre versjon av David James, der det alltid var fare for at han "tok ein Barthez". Den videoen viser jo at Frey kan når han vil, men eg dristar meg til å påstå at ein slik videoe kunne blitt laga av Almunia og Fabianski også. Han har heller ikkje meir enn to landskampar for Frankrike, sjølv om det kanskje ikkje er vits i å legge for mykje vekt på det med tanke på at Frankrike har ein tilbakeståande trenar. No ser eg ikkje mange reelle alternativ for ein ny keeper, og Frey hadde kanskje vore eit av dei betre valga. Om ikkje verdas beste, er han i alle fall ikkje Almunia. Dessutan trur eg både forsvaret og fansen hadde tatt i mot ein ny keeper med glede uansett kven det skulle vere, så får heller Almunia eller Fabianski skjerpe seg noko voldsomt for å vinne tilbake plassen.

Ønskekeeper for meg: Hugo Lloris. Men kjem han til klubben? Aldri i livet.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...