Stefan_B Skrevet 2. juli 2014 Del Skrevet 2. juli 2014 Eto'o og Ibrahmovic Det er dog en stund siden. Men ja, det skjer jo ikke så ofte, men har er begge klubber keen så det er nok opp til Sanchez. Good memory. Joda, men i motsetning til Liverpool så var Inter en betydelig mer attraktiv klubb som var villig til å tilby Eto'o monsterlønninger når han var i ferd med å nærme seg slutten av karrieren. Sanchez derimot er i årene hvor han nå nærmer seg sitt beste. Tviler på at Sanchez vil gå til Liverpool hvor de egentlig ikke har vært med i det store selskap på veldig lenge. Til et lag som har blitt båret i stor grad av en spiller som kommer til å forsvinne. For å ikke snakke om at Liverpool vs. London? Hadde han ønsket seg desperat vekk fra Barcelona og Liverpool var eneste mulighet vekk så kunne jeg ha sett på det som sannsynlig, men i mine øyne er en Suarez/Sanchez swap-deal det mest urealistiske ryktet i overgangsvinduet. 1 Lenke til kommentar
Jakobsen911 Skrevet 2. juli 2014 Del Skrevet 2. juli 2014 Synd at vi ikke fikk Ryan Gauld! Rart Wenger ikke fikk ham siden han er så opptatt av unge talenter. Er det noen han burde ha hentet så er det unge Mr.Gauld. Lenke til kommentar
Dapper Chap Skrevet 2. juli 2014 Del Skrevet 2. juli 2014 Di Marzio melder at Arsenal har lagt inn et bud på 32m på Sanchez og at han foretrekker Arsenal: http://gianlucadimarzio.com/en/calciomercato/liverpool-and-barcelona-meet-to-discuss-sanchez-and-suarez/ Han pleier vel å være pålitelig, om jeg ikke tar feil? Jeremy Wilson melder også at vi har lagt inn bud på Sanchez, og det kommer fra så mange forskjellige kilder nå at det mest sannsynlig er noe i det. Lenke til kommentar
archongamer Skrevet 2. juli 2014 Del Skrevet 2. juli 2014 Er så mange som melder disse ryktene nå at jeg nesten, men bare nesten begynner å tro det kan være litt hold i ryktene. Lenke til kommentar
Dapper Chap Skrevet 2. juli 2014 Del Skrevet 2. juli 2014 SIGN DA THING!! Blir temmelig skuffet om vi ikke ender opp med Sanchez nå Lenke til kommentar
Dapper Chap Skrevet 2. juli 2014 Del Skrevet 2. juli 2014 Balague også: BRUK PENGENE WENGER! Lenke til kommentar
Benbjo Skrevet 2. juli 2014 Del Skrevet 2. juli 2014 Dette kommer til å ende som Higuain. Vi byr for lite og så kommer en annen klubb med pengene Barca krever. 2 Lenke til kommentar
MartinF Skrevet 2. juli 2014 Del Skrevet 2. juli 2014 Dette kommer til å ende som Higuain. Vi byr for lite og så kommer en annen klubb med pengene Barca krever. This. It's the Wenger way. 1 Lenke til kommentar
Dapper Chap Skrevet 2. juli 2014 Del Skrevet 2. juli 2014 Lol, du er så nusselig Martin. Når du ikke hører rykter så klager du over at vi ikke jobber med signeringer, og når det kommer ekstremt mange rykter om at vi nærmer oss en storsignering så tror du det går til helvete. Ikke vær så pessimist 'a. Lenke til kommentar
Stefan_B Skrevet 2. juli 2014 Del Skrevet 2. juli 2014 En ting er sikkert: Som med Higuain så er det definitivt interesse. Problemet er bare at vi alle sammen vet at Arsenal bruker tid på overganger. Noen ganger går det (Özil), men som oftest de siste årene har det ikke gått vår vei (Higuain og Mata bla.) når andre klubber melder sin interesse og ikke nøler like mye når det gjelder overgangssum som det Arsenal gjør. Når det gjelder Sanchez så tror jeg han ender opp hos oss hvis ryktene stemmer og ingen andre gigant klubber melder seg inn i kampen. Problemet er bare at jo lengre tid det går jo større sjanse er det for at dette glipper. Lenke til kommentar
Benbjo Skrevet 2. juli 2014 Del Skrevet 2. juli 2014 Jo lenger tid det tar jo lenger tid har Pool på å overbevise Sanchez. Hvis de er villige til å betale det Barca krever så tyder jo det på at de har mer lyst på ham enn oss. Katalansk radio melder at vårt bud er på 25m euro, mens Liverpool er villige til å kutte prisen på Suarez med 35 til 40m euro dersom Sanchez inkluderes. 1 Lenke til kommentar
MartinF Skrevet 2. juli 2014 Del Skrevet 2. juli 2014 (endret) Lol, du er så nusselig Martin. Når du ikke hører rykter så klager du over at vi ikke jobber med signeringer, og når det kommer ekstremt mange rykter om at vi nærmer oss en storsignering så tror du det går til helvete. Ikke vær så pessimist 'a. Jeg vil helst bare se oss signere klassespillere. Jeg kunne ikke gitt mer faen i rykter. Rykter er netopp dette; RYKTER. Brnbjo er hundre hakk mer pessimistisk enn det jeg er, men morsomt at du igjen sikter deg inn på meg... Jeg bare kjenner Wenger såpass at jeg ikke lenger har noe tro på at han skal klare å levere. Jeg håper jeg tar feil... Vi mangler MINIMUM fem spillere. FEM. MINIMUM. I fjor hentet vi EN i en posisjon vi ikke hadde akutt mangel. Endret 2. juli 2014 av MartinF 1 Lenke til kommentar
Dapper Chap Skrevet 2. juli 2014 Del Skrevet 2. juli 2014 (endret) Så slutt å sutre når vi er i ferd med å signere en klassespiller i en posisjon vi trenger, da. Herregud. Snart på tide å blokkere deg sammen med Benbjo. Endret 2. juli 2014 av Mr. Brightside 1 Lenke til kommentar
Espp Skrevet 2. juli 2014 Del Skrevet 2. juli 2014 (endret) Dere får ikke Sanchez med et bud på €25, han blir nok solgt for litt over 300m kan jeg tenke meg. 200 milloner er nesten et skambud, så jeg tror neppe at det sifferet stemmer. Endret 2. juli 2014 av ESPP Lenke til kommentar
Dapper Chap Skrevet 2. juli 2014 Del Skrevet 2. juli 2014 (endret) Det er bare åpningsbudet. Hørt om forhandlinger? Det er ikke butikk. Man går ikke bare rett inn, slenger en viss sum på bordet og går ut med spilleren. Man forhandler seg frem til et bud. Kjøperen starter lavt, selgeren starter høyt, vanligvis møtes de på midten. Endret 2. juli 2014 av Mr. Brightside Lenke til kommentar
Jakobsen911 Skrevet 2. juli 2014 Del Skrevet 2. juli 2014 Virker på meg som at Mr.Brightside har peiling. Lenke til kommentar
MartinF Skrevet 3. juli 2014 Del Skrevet 3. juli 2014 Virker på meg som at Mr.Brightside har peiling. Overhodet ikke. Så slutt å sutre når vi er i ferd med å signere en klassespiller i en posisjon vi trenger, da. Herregud. Snart på tide å blokkere deg sammen med Benbjo. Please do. Lenke til kommentar
Espp Skrevet 3. juli 2014 Del Skrevet 3. juli 2014 (endret) Hehe, har vært flere ganger i både Afrika og deler av Asia hvor dette er helt normalt. Sier ikke at det er galt å begynne lavt, men med all interesse det er rundt Sanchez for tiden er det kanskje ikke det smarteste. Det hjelper ikke å by 100 kroner for ett par sko hos en selger når en annen står ved siden av og roper at han betaler 200 kroner. Vi får se hvem som ender opp med Sanchez. Den siste tiden har alt tydet på at det er Arsenal, men jeg tror nok summen blir fint plassert rundt 300 mill. Vanvittig gøy med egen fanboy! Skulle hatt en sånn selv av og til Endret 3. juli 2014 av ESPP Lenke til kommentar
Jakobsen911 Skrevet 3. juli 2014 Del Skrevet 3. juli 2014 Jeg digger faktisk Mr.BS. Han har så latterlig ofte rett i det han sier. Er 100% enig i at vi må ha fullstendig troa på det Wenger driver med. Han har tross alt vært med i gamet så lenge at han vet hvordan dette gjøres. 1 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå