Gå til innhold

Overganger og øvrige spekulasjoner - Arsenal


invalid_user

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Er andre spillere jeg heller ville hatt en Schneiderlin i den posisjonen, men klager jo ikke om f.eks Javi Martinez, Vidal eller lignende ikke er tilgjengelig. Heller Schneiderlin enn Gustavo.

 

Men jeg er skeptisk. Southampton har solgt Lambert, Lallana og Shaw. Så ryktes også Lovren og Schneiderlin bort. Ser det ikke for meg. Det er halve førstelaget. Så med mindre det kommer et kjempebud (30m+ pund) fra oss eller andre tror jeg nok Morgan blir.

 

Vet ikke med Sanchez. Phil Thompson mener jo han er klar for Pool og andre kilder hevder United er kastet seg inn i kampen. Dersom Suarez drar til Barca så kan jeg se for meg at Pool er harde og nekter dersom Sanchez ikke er inkludert i avtalen. Dersom United er interessert også og spilleren selv har valget så skal man ikke se bortifra at han velger United. En av verdens beste managere på vei inn og har vist store ambisjoner denne sommeren. Det kan tippe vektskåla i Uniteds fordel.

 

Vi får se, sannsynligvis kommer ingen av de uansett :p

 

Det hadde vært fantastisk om vi fikk Sanchez dog. Innehar kvaliteter som ingen andre i Arsenal har. Har vært kjempegod nå i kveld, sammen med Diaz og Vidal.

Lenke til kommentar

Jeg tror ikke Suarez blir solgt i sommer faktisk. Liverpool støtter han og de vet at om de selger nå så blir de å få en skampris for han. Derfor tror jeg ikke Sanchez nødvendigvis er aktuell i noen som helst deal med Barcelona.

 

Vil bare minne om at Barcelona antageligvis skal ha MYE penger for han. Vi snakker 40 mill pund ihvertfall.

Lenke til kommentar

 

 

Ja takk, begge deler.

 

Han jobber for samme kanal som Wenger jobber for i Brasil, så forhåpentligvis er han troverdig!

 

Forhåpentligvis er det noe hold i ryktene ja. Men vi får se.

 

Er andre spillere jeg heller ville hatt en Schneiderlin i den posisjonen, men klager jo ikke om f.eks Javi Martinez, Vidal eller lignende ikke er tilgjengelig. Heller Schneiderlin enn Gustavo.

 

Men jeg er skeptisk. Southampton har solgt Lambert, Lallana og Shaw. Så ryktes også Lovren og Schneiderlin bort. Ser det ikke for meg. Det er halve førstelaget. Så med mindre det kommer et kjempebud (30m+ pund) fra oss eller andre tror jeg nok Morgan blir.

 

Vet ikke med Sanchez. Phil Thompson mener jo han er klar for Pool og andre kilder hevder United er kastet seg inn i kampen. Dersom Suarez drar til Barca så kan jeg se for meg at Pool er harde og nekter dersom Sanchez ikke er inkludert i avtalen. Dersom United er interessert også og spilleren selv har valget så skal man ikke se bortifra at han velger United. En av verdens beste managere på vei inn og har vist store ambisjoner denne sommeren. Det kan tippe vektskåla i Uniteds fordel.

 

Vi får se, sannsynligvis kommer ingen av de uansett :p

 

Det hadde vært fantastisk om vi fikk Sanchez dog. Innehar kvaliteter som ingen andre i Arsenal har. Har vært kjempegod nå i kveld, sammen med Diaz og Vidal.

 

Er andre spillere jeg heller ville hatt en Schneiderlin i den posisjonen, men klager jo ikke om f.eks Javi Martinez, Vidal eller lignende ikke er tilgjengelig. Heller Schneiderlin enn Gustavo.

 

Men jeg er skeptisk. Southampton har solgt Lambert, Lallana og Shaw. Så ryktes også Lovren og Schneiderlin bort. Ser det ikke for meg. Det er halve førstelaget. Så med mindre det kommer et kjempebud (30m+ pund) fra oss eller andre tror jeg nok Morgan blir.

 

Vet ikke med Sanchez. Phil Thompson mener jo han er klar for Pool og andre kilder hevder United er kastet seg inn i kampen. Dersom Suarez drar til Barca så kan jeg se for meg at Pool er harde og nekter dersom Sanchez ikke er inkludert i avtalen. Dersom United er interessert også og spilleren selv har valget så skal man ikke se bortifra at han velger United. En av verdens beste managere på vei inn og har vist store ambisjoner denne sommeren. Det kan tippe vektskåla i Uniteds fordel.

 

Vi får se, sannsynligvis kommer ingen av de uansett :p

 

Det hadde vært fantastisk om vi fikk Sanchez dog. Innehar kvaliteter som ingen andre i Arsenal har. Har vært kjempegod nå i kveld, sammen med Diaz og Vidal.

 

Enig i at det finnes flere spillere som er bedre enn Schneiderlin jeg gjerne kunne tenkt meg(som du nevner Javi Martínez), men som muligens er for urealistisk både med tanke på pris og realismen ved overgangen. Men til tross for at Schneiderlin er noe uglamorøst er han en god spiller, som kjenner Premier League godt og passer godt inn i spillestilen. Schneiderlin er på vei inn i sin beste alder(25 år) og jeg er overbevist om at han hadde slått seg godt ut i Arsenal-trøya.

 

Lagret denne i bokmerkene et par måneder siden: http://www.dailymail.co.uk/sport/football/article-1084848/Southampton-youngster-Schneiderlin-excited-prospect-Arsenal-move.html

 

Her ser man at Wenger har hatt et godt øye til han lenge, så Schneiderlin til Arsenal er en veldig realistisk og logisk overgang.Usikker om Southampton vil selge da, men alt kan kjøpes for en pris.

 

Tar Sánchez på et blunkt. Latterlig god spiller(ble forresten veldig skuffet da han forlot Udinese og dro til Barca i 2011). Sánchez er nok rimelig mindre sannsynlig da han kommer til å være dyr etter et strålende VM. Men jeg håper sannelig Wenger gjør alt han kan for å få han til Arsenal.

 

---

 

Får vi inn en backupkeeper(Paul Nardi), høyreback(Aurier), midtbanespiller(Schneiderlin/Martínez) og spiss(Sánchez/Balotelli/Benz etc) samt at vi beholder Vermaelen er vi i rute til en strålende Premier League sesong.

 

Lenke til kommentar

 

Får vi inn en backupkeeper(Paul Nardi), høyreback(Aurier), midtbanespiller(Schneiderlin/Martínez) og spiss(Sánchez/Balotelli/Benz etc) samt at vi beholder Vermaelen er vi i rute til en strålende Premier League sesong.

 

 

 

 

Lol.. Du har ikke sett han i VM med andre ord? Han er ingen lagspiller. Han har fantastiske tekniske ferdigheter men han er LAT og vet ikke hva samspill er.

 

Arsenals spillestil ville ikke passet han.

Lenke til kommentar

 

 

Får vi inn en backupkeeper(Paul Nardi), høyreback(Aurier), midtbanespiller(Schneiderlin/Martínez) og spiss(Sánchez/Balotelli/Benz etc) samt at vi beholder Vermaelen er vi i rute til en strålende Premier League sesong.

 

 

 

 

Lol.. Du har ikke sett han i VM med andre ord? Han er ingen lagspiller. Han har fantastiske tekniske ferdigheter men han er LAT og vet ikke hva samspill er.

 

Arsenals spillestil ville ikke passet han.

 

Jo, men skal man dømme en spiller på 3 kamper der hele laget generelt var rævva? Og har du sett han for Milan?

Lenke til kommentar

 

Jaaskelainen, Debuchy/Aurier, Sanchez, Schneiderlin og Remy inn, så har vi en veldig god og ikke alt for dyr sommer, samtidig som vi automatisk blir PL- og CL-utfordrere neste sesong.

Ikke for dyr? Nærmer seg rundt 100m det der. Pluss lønn

 

 

Som er blant det minste vi kan regne med å bruke om vi skal få dekket alle posisjonene med relativt god kvalitet. Vi har tjent ca. 18m pund for Cesc og Vela, og det kan dekke både Remy og backupkeeper.

Lenke til kommentar

Noen som så Brasil - Chile i dag?

 

Alexis Sanchez var helt fantastisk. Håper virkelig vi signerer han. Helt fabelaktig kamp av han.

Ja, han var strålende i dag. En spillertype jeg mener arsenal har savnet på topp ei stund nå. Helt annen type enn Bendtner og Giroud. JA TAKK.

Lenke til kommentar

 

 

 

Jaaskelainen, Debuchy/Aurier, Sanchez, Schneiderlin og Remy inn, så har vi en veldig god og ikke alt for dyr sommer, samtidig som vi automatisk blir PL- og CL-utfordrere neste sesong.

Ikke for dyr? Nærmer seg rundt 100m det der. Pluss lønn

Som er blant det minste vi kan regne med å bruke om vi skal få dekket alle posisjonene med relativt god kvalitet. Vi har tjent ca. 18m pund for Cesc og Vela, og det kan dekke både Remy og backupkeeper.

Vel, det henger jo ikke helt på greip mtp at Gazidis sa vi hadde en strengt begrenset budsjett å forholde seg til. 100m vil jeg ikke kalle begrenset. 30m kanskje. Pluss det vi selger for

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...