Gå til innhold

Overganger og øvrige spekulasjoner - Arsenal


invalid_user

Anbefalte innlegg

 

Dette med nye sponsoren er BS også. United klarte helt fint å handle 2 spillere før den nye drakten er lansert.

Skal United bytte draktsponsor? Vi skal inn i Englands mest lukrative draktsponsoravtale...

 

 

http://www.mirror.co.uk/sport/football/news/manchester-united-announce-chevrolet-as-new-1189198

 

United dobbler visst også avtalen de har med Nike. Gjør vår nye avtale til lilleput i forhold. http://www.mirror.co.uk/sport/football/news/manchester-united-seal-world-record-600million-3221922

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Londons......

Englands. Den utvidelsen av Nike-kontrakten deres trer i kraft fra sesong 15/16 vel?

 

Grasping a straws:

 

Amy Lewis ‏@SkySportsAmy

I'm told Arsenal are now very keen on signing Dejan Lovren. Could be a summer exodus at #saintsfc...

 

Vil være en solid backup om/når Vermaelen forsvinner imo.

Endret av MartinF
Lenke til kommentar

 

...og snakker med ulike agenter, som for eksempel agenten til Sanchez. Jeg visste at du kom til å reagere på at han spilte fotball på stranden.

Det var noe du leste på en eller annen nettavis. Doesn’t make it true. Og jeg visste at du kom til å kommentere den bisetningen der, istedenfor å komme noe med noe relevant til diskusjonen.

 

 

De ryktene er like mye verdt som deres håpløse teorier om at vi ikke har noe på ferde. Dessuten var det ikke bare et rykte i en nettavis, kommentator-kollegaene til Wenger beklaget at han måtte avbryte planen om å kommentere en kamp fordi han hadde samtaler med en spiller sin agent, men de sa ikke hvilken spiller. Senere meldte en Chilensk avis at det var agenten til Sanchez. Det er også kommet fra flere kilder at vi er interessert i han. Så det er nok hold i ryktene.

Endret av Mr. Brightside
Lenke til kommentar

Zzzzz... Nå er det på tide at du legger fra deg den forbanna arrogante innstillingen din. "JEG HAR RETT, DU HAR FEIL" --- It’s getting old. Vi andre synser, du sier at "sånn blir det". Jævlig irriterende.

 


Gå heller for Schneiderlin hvis vi først skal gå til anskaffelse av en Soton spiller.
Personlig mener jeg vi bør sikte høyere enn Schneiderlin når vi første skal ha inn en DM. Ja, han er god og jeg blir ikke forbanna om vi ender opp med han, men jeg vil heller se oss punge ut for en Javi Martinez som jeg mener er noen hakk bedre, og spiller på et høyere nivå.
  • Liker 1
Lenke til kommentar

 

Zzzzz... Nå er det på tide at du legger fra deg den forbanna arrogante innstillingen din. "JEG HAR RETT, DU HAR FEIL" --- It’s getting old. Vi andre synser, du sier at "sånn blir det". Jævlig irriterende.

 

Gå heller for Schneiderlin hvis vi først skal gå til anskaffelse av en Soton spiller.
Personlig mener jeg vi bør sikte høyere enn Schneiderlin når vi første skal ha inn en DM. Ja, han er god og jeg blir ikke forbanna om vi ender opp med han, men jeg vil heller se oss punge ut for en Javi Martinez som jeg mener er noen hakk bedre, og spiller på et høyere nivå.

 

Syntes Schneiderlin er veldig god selv og ville vært en stor forbedring over Arteta, men jeg skjønner også tankegangen din. Javi Martinez er ordentlig "proven" på den store scenen og holder utvilsomt nivået og har en x-faktor som det Schneiderlin ikke har, men Martinez selv uttalte når ryktene svirret for en måned tilbake at han ikke ønsket seg vekk fra Bayern med det første. Usikker på hva prisen på Martinez ville vært i så fall, men jeg tipper at f.eks. Schneiderlin ville ha kostet oss £20-25m og Martinez koster neppe så mye mer at det ikke er verdt det hvis spanjolen er hypp på Arsenal og London.

Lenke til kommentar

 

Zzzzz... Nå er det på tide at du legger fra deg den forbanna arrogante innstillingen din. "JEG HAR RETT, DU HAR FEIL" --- It’s getting old. Vi andre synser, du sier at "sånn blir det". Jævlig irriterende.

 

 

Du har en unik evne til å dra ting helt ut av kontekst istedet for å diskutere saken. Jeg sa at det er like sannsynlig at vi har noe i ferde som at vi ikke har noe, slik dere mener. Hva som kommer til å skje vet ikke du, jeg, Benbjo eller noen andre. Så kutt ut holdningen din og diskuter på en anstendig måte for en gangs skyld.

Lenke til kommentar

FC Bayern betalte £35m for Martinez, så Arsenal hadde nok måtte betale rundt det samme eller litt mer. Bayern selger ikke spillere.

 

Så det du sier er at alle spillerene Bayern har kjøpt de siste 10 årene har blitt værende i klubben? ;)

 

Bayern selger spillere de, men de selger ikke billig. De er veldig arrogante og de vil trolig ha så tett opp mot overgangssummen de selv betalte for Martinez, men det må også være opp til Martinez å ønske en overgang vekk fra Bayern i så fall tenker jeg. Hvis han er rimelig fornøyd i Bayern så forblir han nok der i minst en sesong til.

Lenke til kommentar

Syntes Schneiderlin er veldig god selv og ville vært en stor forbedring over Arteta, men jeg skjønner også tankegangen din. Javi Martinez er ordentlig "proven" på den store scenen og holder utvilsomt nivået og har en x-faktor som det Schneiderlin ikke har, men Martinez selv uttalte når ryktene svirret for en måned tilbake at han ikke ønsket seg vekk fra Bayern med det første. Usikker på hva prisen på Martinez ville vært i så fall, men jeg tipper at f.eks. Schneiderlin ville ha kostet oss £20-25m og Martinez koster neppe så mye mer at det ikke er verdt det hvis spanjolen er hypp på Arsenal og London.

"Hvem som helst" hadde vært en forbedring over Arteta imo. Han har gått ut på dato, og selv om jeg liker fyren så er han ikke i nærheten av å være god nok for oss lenger (ref. de store kampene forrige sesong.). Det har vel vært snakk om £30-35 mill for Martinez. Mye penger, ja, men verdt det for en spiller av hans kaliber. Han er fortsatt bare 25 år og. Har glatt 5-6-7 år igjen på virkelig toppnivå om han spiller fast. Han har muligens vært diplomatisk og sagt at han vil bli i Bayern, og det er jo fullt forståelig.

 

Uansett, jeg tenker som så; Han sliter med spilletid i Bayern, vi trenger et soleklart førstevalg på DM-plassen og han vil få den plassen hos oss. Han vil få godt betalt, får spille Champions League og kjempe i toppen av Premier League (forhåpentligvis... :p ). Det ER fristende, garantert. Bare se på Özil-overgangen i fjor. Hvorfor skulle Özil signere for Arsenal? Fordi Wenger trodde på han og ville la han bli en enda større stjerne enn det han var i Real. Ditto det samme vil gjelde Martinez.

Endret av MartinF
  • Liker 1
Lenke til kommentar

 

FC Bayern betalte £35m for Martinez, så Arsenal hadde nok måtte betale rundt det samme eller litt mer. Bayern selger ikke spillere.

 

 

 

Bayern selger spillere de, men de selger ikke billig.

 

Mente egentlig akkurat det du skrev der, kunne godt formulert det litt annerledes. De sier selv at de ikke selger, noe som bare er tull, men som du sier så koster det skjorta og kanskje litt til.

Lenke til kommentar

 

Syntes Schneiderlin er veldig god selv og ville vært en stor forbedring over Arteta, men jeg skjønner også tankegangen din. Javi Martinez er ordentlig "proven" på den store scenen og holder utvilsomt nivået og har en x-faktor som det Schneiderlin ikke har, men Martinez selv uttalte når ryktene svirret for en måned tilbake at han ikke ønsket seg vekk fra Bayern med det første. Usikker på hva prisen på Martinez ville vært i så fall, men jeg tipper at f.eks. Schneiderlin ville ha kostet oss £20-25m og Martinez koster neppe så mye mer at det ikke er verdt det hvis spanjolen er hypp på Arsenal og London.

"Hvem som helst" hadde vært en forbedring over Arteta imo. Han har gått ut på dato, og selv om jeg liker fyren så er han ikke i nærheten av å være god nok for oss lenger (ref. de store kampene forrige sesong.). Det har vel vært snakk om £30-35 mill for Martinez. Mye penger, ja, men verdt det for en spiller av hans kaliber. Han er fortsatt bare 25 år og. Har glatt 5-6-7 år igjen på virkelig toppnivå om han spiller fast. Han har muligens vært diplomatisk og sagt at han vil bli i Bayern, og det er jo fullt forståelig.

 

Uansett, jeg tenker som så; Han sliter med spilletid i Bayern, vi trenger et soleklart førstevalg på DM-plassen og han vil få den plassen hos oss. Han vil få godt betalt, får spille Champions League og kjempe i toppen av Premier League (forhåpentligvis... :p ). Det ER fristende, garantert. Bare se på Özil-overgangen i fjor. Hvorfor skulle Özil signere for Arsenal? Fordi Wenger trodde på han og ville la han bli en enda større stjerne enn det han var i Real. Ditto det samme vil gjelde Martinez.

 

Wenger er god til å overtale når han trenger det. Jeg har full tiltro til hans metoder ang. overganger. Tipper Wenger har full kontroll på hva han gjør. Om han vil ha Martinez, Bayern godtar et bud, så tror jeg Wenger klarer å fiske inn Martinez! Men så er det jo snakk om vi her inne har peiling hva han tenker i det hele tatt.

Lenke til kommentar

Han er kanskje en av de mer verdifulle spillerne FC Bayern har på benken. Han kan spille midtstopper ganske bra og er ekstremt god i defensiv midtbane - men kan også spille ren SM hvis det trengs.

Han er anvendelig og tror ikke Bayern vil slippe han. Kanskje han selv vil gå da, pga. spilletid.. Han fikk rundt 30 kamper under Pep, og mange av de var som innbytter (13 kamper mindre enn sesongen før, og mindre innbytter under Heynckes). Liker han godt selv og kunne gjerne sett han i Rødt, United rødt..

Endret av ESPP
Lenke til kommentar

Her i gården er rykter som er negative for Arsenal troverdige, og positive det motsatte.

 

Slapp nå av folkens og se hva som skjer. Det som begynner å bli old er lage det mest negative utfallet og så diskutere det som det er en vedtatt sannhet.

 

Jepp. Det er alt for mange nikkedukker på denne delen av forumet. Svært få som er kritisk, ser ting fra flere sider og danner sin egen mening istedet for å godta alt som en sannhet.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...