Gå til innhold

Overganger og øvrige spekulasjoner - Arsenal


invalid_user

Anbefalte innlegg

 

Jeg har aldri sagt at det er førsteprioritet, og det er ikke mye til anstrengelse eller prioritering som skal til for å få inn en backup. At det er det viktigste vi trenger er derimot helt riktig. Du tar feil om du mener noe annet, og sånn er det bare.

Det var jo akkurat det du skrev. Din prioritet for denne sommeren er at vi får inn en backupkeeper. Det er det viktigste for deg. Det er helt utrolig.

 

Om du virkelig bare hadde kjøpt en oppgradering til Arteta når vi kun hadde hatt 1 keeper er jeg veldig glad for at du ikke er manager for Arsenal. Hadde du hatt den tankegangen ville du vært alt for utålmodig, lettsindig og uerfaren til å drive et lag til suksess.

 

På høyreback har vi Jenkinson, på midtbanen har vi Arteta og Flamini, på spissplassen har vi Giroud. På keeperplassen har vi bare Szczesny. Hva er den viktigste posisjonen av disse? Keeperplassen. Kan noen andre laget spille defensiv midtbane, høyreback og spiss? Tja, til en viss grad. Kan noen andre på laget spille keeper? NEI.

 

Hvilken plass er alltid med uansett hvilken formasjon man spiller? Keeperplassen. Som jeg sa istedet. Vi trenger å oppgradere høyreback, spiss og DM for å bli bedre, men vi må få inn en backupkeeper for å ikke bli verre. Jeg kan ikke fatte hvordan du mener det er viktigere å oppgradere en av utespillerne, når vi alt har helt greie spillere i de posisjonen, istedet for å fylle det store hullet i keeperplassen. Du har ikke svart på hva du mener vi skulle gjort om Szcz ble skadet som våres eneste keeper. Spilt en av juniorkeeperne? Nei. Vi trenger en kompetent backup som kan hindre at målene renner inn. Om en av utespillerne ble skadet har vi alltids noen andre spillere som kan fylle de posisjonene til en viss grad, og de posisjonene er langt ifra like viktige som keeperplassen. Du ville merket enormt stor negativ forskjell dersom vi hadde hatt en juniorspiller i mål, enn for eksempel Flamini på midtbanen.

 

Les innlegget mitt en gang til. Så tar du deg en bolle, stapper den i kjeften og holder kjeft. Jeg sier ikke at vi ikke skal kjøpe keeper. Det kommer en backup keeper, men det kan overhodet ikke være førstepri.

 

Jeg har lest alt jeg trenger for å vite at du har særdeles lite peiling på hva som er viktigst for laget. Uansett hvordan du vrir og vender på det, så har jeg rett, og du tar feil. Keeper er det viktigste vi trenger. Det er ikke førsteprioriteten, som jeg aldri har sagt. Før du ber meg lese dine rare innlegg om igjen, så bør du lese mine om igjen først. Det er litt morsomt at når du innser at du har tatt feil, så putter du ord i munnen på meg for å prøve å få det til se ut som jeg har et standpunkt som jeg ikke har, bare for å ha noe å angripe.

 

Er det virkelig så vanskelig å skjønen at "viktigste" og "førsteprioritering" ikke betyr det samme? Jeg skrev klart og tydelig i den første posten min at keeper var det viktigste vi trengte. Men nå er jeg lei av å prøve å forklare deg forskjellen på de to ordene. Om du enda ikke forstår det er det ikke mitt problem, jeg har hvertfall rett. Jeg trenger ikke bevise det for deg mer.

 

Ei klarer du heller å svare relevant. Du drar fram det samme hele tiden, og jeg motsier det langt mer gjennomtenkt gang på gang. Diskusjonen var egentlig over med det samme den begynte, for det du begynte med å foreslå var egentlig så latterlig at det ikke var verdt å diskutere. Nå, når du ikke har noe mer dumt å komme med, så anser jeg den som hvertfall over.

Endret av Mr. Brightside
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Jeg har lest alt jeg trenger for å vite at du har særdeles lite peiling på hva som er viktigst for laget. Uansett hvordan du vrir og vender på det, så har jeg rett, og du tar feil. Keeper er det viktigste vi trenger. Det er ikke førsteprioriteten, som jeg aldri har sagt. Før du ber meg lese dine rare innlegg om igjen, så bør du lese mine om igjen først. Det er litt morsomt at når du innser at du har tatt feil, så putter du ord i munnen på meg for å prøve å få det til se ut som jeg har et standpunkt som jeg ikke har, bare for å ha noe å angripe.

 

LOL!!!!

 

Og newsflash til deg. Om du sier at keeper er det viktigste dere trenger er vel det i bunn og grunn førsteprioriteten? ;)

  • Liker 4
Lenke til kommentar

 

Jeg har lest alt jeg trenger for å vite at du har særdeles lite peiling på hva som er viktigst for laget. Uansett hvordan du vrir og vender på det, så har jeg rett, og du tar feil. Keeper er det viktigste vi trenger. Det er ikke førsteprioriteten, som jeg aldri har sagt. Før du ber meg lese dine rare innlegg om igjen, så bør du lese mine om igjen først. Det er litt morsomt at når du innser at du har tatt feil, så putter du ord i munnen på meg for å prøve å få det til se ut som jeg har et standpunkt som jeg ikke har, bare for å ha noe å angripe.

 

LOL!!!!

 

Og newsflash til deg. Om du sier at keeper er det viktigste dere trenger er vel det i bunn og grunn førsteprioriteten? ;)

 

 

Tja, kommer ann på hvordan du ser på det. Det er definitivt det viktigste vi trenger, men backupkeeper er så lett å lett å få tak i at det ikke trengs å prioriteres forran noe annet. Man kan håndtere den overgangen samtidig som man jobber vanskeligere overganger. I ordet "prioritering" tenker jeg at det innebærer at det dedikeres mye tid for overgangen og at den settes forran alle andre overganger, og det trenger det nødvendigvis ikke gjøre med en såpass liten overgang. Men at backupkeeper er det viktigste vi trenger er det ingen tvil om; uansett hvordan man vrir og vender på det.

Endret av Mr. Brightside
Lenke til kommentar

1. juli nærmer seg med stormskritt. Chelsea, United, Liverpool og City har alle gjort (store) signeringer som vil påvirke førsteelleveren deres neste sesong. Vi har en manager som er i Brasil og spiller volleyball og kommenterer fotball, mens vi sannsynligvis venter på at Puma-avtalen skal sparkes i gang. Forventer nesten at vi har noe å slå i bordet mitt ASAP for å booste draktsalget, men jeg er skeptisk...

Lenke til kommentar

...og snakker med ulike agenter, som for eksempel agenten til Sanchez. Jeg visste at du kom til å reagere på at han spilte fotball på stranden.

Det var noe du leste på en eller annen nettavis. Doesn’t make it true. Og jeg visste at du kom til å kommentere den bisetningen der, istedenfor å komme noe med noe relevant til diskusjonen.

Lenke til kommentar

men, det går jo ikke an å handle før etter VM sies det jo? Kan jo ikke ha seg at andre store klubber handler vel?

Det er jo noe bullshit som Wenger lirte av seg før mesterskapet, som viser seg å være nettopp det; bullshit.

 

Men det gir mening å vente til Puma-avtalen er aktiv, så de kan posere med de nye trøyene og alle blir happy. Spørsmålet er vel om Wenger og klubben har baller eller ferdigheter nok til å få ferdig noen avtaler tidlig for å utnytte denne muligheten. Akkurat DET er jeg mer usikker på. Men vi må ha trua. Skjer det ikke, så skjer det ikke, og da feiler Wenger nok engang.

Lenke til kommentar

 

men, det går jo ikke an å handle før etter VM sies det jo? Kan jo ikke ha seg at andre store klubber handler vel?

Det er jo noe bullshit som Wenger lirte av seg før mesterskapet, som viser seg å være nettopp det; bullshit.

 

Men det gir mening å vente til Puma-avtalen er aktiv, så de kan posere med de nye trøyene og alle blir happy. Spørsmålet er vel om Wenger og klubben har baller eller ferdigheter nok til å få ferdig noen avtaler tidlig for å utnytte denne muligheten. Akkurat DET er jeg mer usikker på. Men vi må ha trua. Skjer det ikke, så skjer det ikke, og da feiler Wenger nok engang.

 

 

Dette med nye sponsoren er BS også. United klarte helt fint å handle 2 spillere før den nye drakten er lansert.

 

Meldes av BBC at Lallana er mer eller mindre klar og at de er svært interesserte i Sanchez. Lallana + Sanchez + 25-30m pund for Suarez må jo sies å være en god deal.

 

Blir svært overrasket om denne sommeren ikke ender i en enorm skuffelse.

Endret av Benbjo
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...