Dapper Chap Skrevet 25. juni 2014 Del Skrevet 25. juni 2014 Her er hvordan jeg rangerer behovene våres fra viktigst til minst viktig: 1. Keeper 2. Høyreback 3. Defensiv midtbanespiller 4. Spiss 5. Venstrekant 6. Midtstopper Bevis nok på at du ikke har peiling. Keeper som første pri? Vi har ligaens kanskje andre, tredje beste keeper. Det skal bare inn en ok backup, ikke noe hokus pokus... Å, så du synes vi bør gå gjennom hele sesongen med kun én keeper? Selvfølgelig er det det viktigste vi trenger. Uansett hvor vanskelig det er å skaffe eller ei, så er backupkeeper det vi trenger først og fremst. Jeg tror du klarer å skjønne såpass, eller...? Hadde vi bare hatt muligheten til å gjøre ett kjøp i sommer ville det vært en keeper. Lenke til kommentar
Dapper Chap Skrevet 25. juni 2014 Del Skrevet 25. juni 2014 Imaget til Balotelli syns jeg er litt overdrevet, og er det noen som kan få skikk på han, så er det definitivt Wenger. Jeg begynner å bli så lei av det tullet der. Wenger klarte ikke få skikk på Bendtner, og Balo er en helt ny vanskelighetsgrad. Lenke til kommentar
MartinF Skrevet 25. juni 2014 Del Skrevet 25. juni 2014 Nå begynner jeg nesten å lure på om du bare troller på forumet her... Fy faen at det går an! NEI, reservekeeper er ikke viktigere enn en høyreback, en DM og/eller en spiss som skal starte 30-40 kamper for oss den kommende sesongen. Lenke til kommentar
archongamer Skrevet 25. juni 2014 Del Skrevet 25. juni 2014 Imaget til Balotelli syns jeg er litt overdrevet, og er det noen som kan få skikk på han, så er det definitivt Wenger. Hvorfor kjøpe en spiller du må få skikk på til en masse millioner når du kan få en spiller som faktisk er voksen og mentalt frisk til ca samme pris? Balotelli kan gjøre bra ting han, men han er ikke noe unikum som mange mente han ville bli da han var et talent. Jeg ville mye heller lagt pengene på bordet for Benzema eller Sanchez som presterer på et høyt nivå og har hodet på rett plass ,enn en Balotelli det aldri er godt å si hva du får med. 1 Lenke til kommentar
Dapper Chap Skrevet 25. juni 2014 Del Skrevet 25. juni 2014 Nå begynner jeg nesten å lure på om du bare troller på forumet her... Fy faen at det går an! NEI, reservekeeper er ikke viktigere enn en høyreback, en DM og/eller en spiss som skal starte 30-40 kamper for oss den kommende sesongen. Jo, det er det. Hvor mye ser du egentlig på fotball? Har du noensinne spilt det før? Det virker hvertfall ikke som du har mye peiling på fotball. Om du hadde hatt det ville du visst at keeper er kanskje den viktigste posisjonen på banen. Uten keeper ville målene bare rent inn. Hva skulle vi gjort om Szczesny ble skadet som vår eneste keeper? Spilt med Ox i mål? Martinez (som er nesten det samme som å spille uten keeper)? Om vi kunne kun gjort 1 kjøp i sommer måtte det selvfølgelig vært reservekeeper. Det er helt grunnleggende, og man må ha det grunnleggende på plass før man jobber med å forsterke laget og de posisjonene hvor man allerede har spillere. Ny DM, høyreback osv. trenger vi for å bli bedre, men ny reservekeeper trenger vi for å ikke bli verre. 2 keepere er helt ellementært, og det burde du skjønne. Egentlig bør vi ha 3 men Martinez kan godt være tredjekeeper. Uansett er denne diskusjonen meningsløs, fordi vi kan hente flere spillere. Men backupkeeper er definitivt det viktigste vi trenger, selvom det ikke nødvendigvis ses på som førsteprioritet fordi det nærmest er en selvfølgelighet at vi får det inn. Lenke til kommentar
MartinF Skrevet 25. juni 2014 Del Skrevet 25. juni 2014 Hvorfor kjøpe en spiller du må få skikk på til en masse millioner når du kan få en spiller som faktisk er voksen og mentalt frisk til ca samme pris? Balotelli kan gjøre bra ting han, men han er ikke noe unikum som mange mente han ville bli da han var et talent. Jeg ville mye heller lagt pengene på bordet for Benzema eller Sanchez som presterer på et høyt nivå og har hodet på rett plass ,enn en Balotelli det aldri er godt å si hva du får med. Har du i det hele tatt sett noe av Balotelli og Milan denne siste sesongen? Han er en helt annen type nå enn det han var som en ung og uerfaren spiller i City. Han har skjerpet seg mange, mange hakk. Jeg mente heller at Wenger en type som kan få ut det beste i han, og da trenger han ikke å bli en sånn type som han var før. Sammenligningen til Bullshit med Bendtner er totalt på bærtur. "var et talent"? Han er fortsatt bare 23 år og er ikke i nærheten av å nå toppen ena. Fyren har slitt med å finne riktig klubk. I Arsenal vil han bli en megastjerne. Benzema hadde vært greit det og jeg tar han også, men jeg ser ikke helt hvordan Real skal selge sin spiss når de ikke har et alternativ. Nå som Suarez har kuket det til, så er det ikke sikkert han kan hjelpe oss heller (altså han til Real, Benzema til oss). Sanchez har jeg sett for lite, bortsett fra noen kamper i CL og i VM. God, for all del, men han er vel mer en ving-type? 1 Lenke til kommentar
Dapper Chap Skrevet 25. juni 2014 Del Skrevet 25. juni 2014 Helt enig med archongamer. Idiotisk å gamble på en dyr spiller som enda ikke har klart å leve opp til forventningene. Det er også for naivt å tro at vi kan få det beste ut av han. Jeg vil heller at vi går for en spiller som er stabil mentalt, og har vist hva slags nivå han ligger på. Det er en grunn til at Balo selges videre hele tiden. Lenke til kommentar
archongamer Skrevet 25. juni 2014 Del Skrevet 25. juni 2014 (endret) Har du i det hele tatt sett noe av Balotelli og Milan denne siste sesongen? Han er en helt annen type nå enn det han var som en ung og uerfaren spiller i City. Han har skjerpet seg mange, mange hakk. Jeg mente heller at Wenger en type som kan få ut det beste i han, og da trenger han ikke å bli en sånn type som han var før. Sammenligningen til Bullshit med Bendtner er totalt på bærtur. "var et talent"? Han er fortsatt bare 23 år og er ikke i nærheten av å nå toppen ena. Fyren har slitt med å finne riktig klubk. I Arsenal vil han bli en megastjerne. Benzema hadde vært greit det og jeg tar han også, men jeg ser ikke helt hvordan Real skal selge sin spiss når de ikke har et alternativ. Nå som Suarez har kuket det til, så er det ikke sikkert han kan hjelpe oss heller (altså han til Real, Benzema til oss). Sanchez har jeg sett for lite, bortsett fra noen kamper i CL og i VM. God, for all del, men han er vel mer en ving-type? Jeg har sett endel av Balotelli oppover årene, også i Milan. Og jeg synes fortsatt han viser det samme som han alltid har gjort. Nemlig en instilling om at han driter i alt og alle, og gjør som han vil uansett. Hvor mange har ikke sagt de skal få skikk på Balotelli, og hvor mange har ikke kvittet seg med han etter bare en sesong eller to fordi de har innsett det ikke nytter. Hvorfor vil Milan selge han nå allerde om han bøtter inn mål og er blitt en ny mann? VM viste i så måte at han fortsatt er seg selv lik, og i motgang kommer bare dette enda tydeligere frem da han er første som blir demotivert og ikke "gidder" å prøve engang. At du mener han vil bli en megastjerne i Arsenal får stå på din regning, for hvordan du kan si det så sikkert vet ikke jeg.. Mitt tips: Han blir hatet og hetset av Arsenal fansen innen en sesong eller to for manglende innsats og resultater. Han griner seg til å bli solgt på billigsalg og Arsenal står igjen med tap på alle punkter. Men jeg håper jo, om han kommer at min frykt blir gjort til skamme. Balotelli blir ikke en billig gamble, og spørsmålet er om det er riktig å gamble med så mye cash når du vet hvilken type han er og hvilke problemer han kan føre med seg. Endret 25. juni 2014 av archongamer 1 Lenke til kommentar
MartinF Skrevet 25. juni 2014 Del Skrevet 25. juni 2014 Jo, det er det. Hvor mye ser du egentlig på fotball? Har du noensinne spilt det før? Det virker hvertfall ikke som du har mye peiling på fotball. Om du hadde hatt det ville du visst at keeper er kanskje den viktigste posisjonen på banen. Uten keeper ville målene bare rent inn. Hva skulle vi gjort om Szczesny ble skadet som vår eneste keeper? Spilt med Ox i mål? Martinez (som er nesten det samme som å spille uten keeper)? Om vi kunne kun gjort 1 kjøp i sommer måtte det selvfølgelig vært reservekeeper. Det er helt grunnleggende, og man må ha det grunnleggende på plass før man jobber med å forsterke laget og de posisjonene hvor man allerede har spillere. Ny DM, høyreback osv. trenger vi for å bli bedre, men ny reservekeeper trenger vi for å ikke bli verre. 2 keepere er helt ellementært, og det burde du skjønne. Egentlig bør vi ha 3 men Martinez kan godt være tredjekeeper. Dette blir jo bare bedre og bedre. For det første; Vi HAR keepere i stallen om det absolutt er nødvendig. Vi har juniorkeepere. Det er ikke poenget. Det kommer en reservekeeper, det kommer kanskje to. Men at det skal prioriteres foran matchvinner-typer som skal heve laget til det nivået som trengs for å vinne ligaen er helt absurd. For det andre; Jeg har spilt fotball, ja. Hvor relevant er det for denne diskusjonen? Jeg har også spilt Championship og Football manager i snart 15 år med stor suksess, uten at det heller er relevant. Men for å svare på spørsmål ditt; Jo, jeg kan fotball. Jeg er fullt klar over at vi skal ha minst to keepere i førstelaget, men at det er førstepri? Nope, det er jeg fullstendig uenig i. Hadde vi hatt ett kjøp, hadde det blitt en defensiv midtbane, antageligvis. Det HAR vi ikke i stallen, ikke et nivå som er bra nok. Arteta er garbage (det viste han denne sesongen) og Flamini er en kurant backup, og ikke noe mer enn det. Så hadde vi lånt en keeper, for det er ikke kjøp. Tihi, tæhæ... Koz og klemz. Lenke til kommentar
Jakobsen911 Skrevet 25. juni 2014 Del Skrevet 25. juni 2014 Finner det ganske merkelig at du av alle ønsker Balotelli. For du vil jo etter en av hans klassiske "jeg gidder ikke jobbe" kamper (som det vil bli mange av) dømme han nord og ned slik du gjør med andre Arsenal spillere som har en dårlig dag på jobb. Og med balotelli vet du jo at du får en haug av kamper der han ikke gidder en dritt annet en kanskje skaffe seg et rødt kort for noe hodeløst. Jeg ønsker meg en spiss som kan prestere i hver kamp, eller i det minste i et flertall av kampene han spiller. Balotelli er ikke den mannen. Balotelli er fortsatt bare 23 år, og forrige sesong hos Milan fikk han ekstremt lite hjelp fra midtbanen, og han måtte selv jobbe mye mer lengre ned på banen enn en spiss av hans kaliber bør gjøre. Likevel scorte han rundt 20 mål. Han er definitivt ikke lat, han er litt som Özil, en spiss leverer når pasningen kommer. Med Balotelli kan vi også spille en 4-4-2-variant slik vi gjorde med Dennis og Henry, med Giroud og Balo. Giroud som den som møter, Balo den som løper i bakrom og bruker sin fart og styrke. Eller vi kan spille slik vi gjør nå med tre spillere bak spissen. Imaget til Balotelli syns jeg er litt overdrevet, og er det noen som kan få skikk på han, så er det definitivt Wenger. Her er hvordan jeg rangerer behovene våres fra viktigst til minst viktig: 1. Keeper 2. Høyreback 3. Defensiv midtbanespiller 4. Spiss 5. Venstrekant 6. Midtstopper Bevis nok på at du ikke har peiling. Keeper som første pri? Vi har ligaens kanskje andre, tredje beste keeper. Det skal bare inn en ok backup, ikke noe hokus pokus... Herregud. Det du skriver om Balotelli og Arsenal er bare så rett! Vet folk her inne ikke liker folk som bare sier seg enig med alt og alle, men jeg hadde tenkt å skrive noe i den duren selv :-p Ja, keeper er litt (?!) 1 Lenke til kommentar
MartinF Skrevet 25. juni 2014 Del Skrevet 25. juni 2014 Jeg har sett endel av Balotelli oppover årene, også i Milan. Og jeg synes fortsatt han viser det samme som han alltid har gjort. Nemlig en instilling om at han driter i alt og alle, og gjør som han vil uansett. Hvor mange har ikke sagt de skal få skikk på Balotelli, og hvor mange har ikke kvittet seg med han etter bare en sesong eller to fordi de har innsett det ikke nytter. Hvorfor vil Milan selge han nå allerde om han bøtter inn mål og er blitt en ny mann? VM viste i så måte at han fortsatt er seg selv lik, og i motgang kommer bare dette enda tydeligere frem da han er første som blir demotivert og ikke "gidder" å prøve engang. At du mener han vil bli en megastjerne i Arsenal får stå på din regning, for hvordan du kan si det så sikkert vet ikke jeg.. Mitt tips: Han blir hatet og hetset av Arsenal fansen innen en sesong eller to for manglende innsats og resultater. Han griner seg til å bli solgt på billigsalg og Arsenal står igjen med tap på alle punkter. Men jeg håper jo, om han kommer at min frykt blir gjort til skamme. Balotelli blir ikke en billig gamble, og spørsmålet er om det er riktig å gamble med så mye cash når du vet hvilken type han er og hvilke problemer han kan føre med seg. Uenig. Som jeg skrev sist gang; Han er veldig lik Özil i den måten at det kan se ut som de ikke bidrar, men plutselig kan de stå der med et par mål og en assist. Hvis du har sett Milan, så har du vel sett problemet med at midtbanen ikke har bidratt nok. Han har omtrent bært det laget på sine skuldre. Jeg tror ikke Milan vil kvitte seg med han, men om de får gode penger, så vil de la han gå. De har vel ikke all verden til god økonomi, så jeg ser hvorfor de vil vurdere bud på han. Du har også sett han i VM, og da har du vel også sett av Italia har presert laaaangt under pari. Det virket mer som om dette var en siste parademarsj for Pirlo og Buffon, enn å prøve å vinne. Balotelli fikk ikke noe særlig med baller å jobbe med. Han scorte forøvrig ett mål. Mer enn Ronaldo fks, uten at det trenger å bety noe som helst. Samtidig så syns jeg det er litt morsomt at etter tre matcher i VM så ble plutselig Sanchez vårt største overgangsobjekt? Kan ikke huske at noen nevnte han før VM. Er enig med Benbjo her at vi ikke må se for mye på innsatsen i tre kamper i et mesterskap. Jeg sier ikke at Balotelli er garantert suksess, men han har alle forutsetninger for å bli det. Som sagt, fortsatt bare 23 år og har mange år igjen før han når toppen. Jeg hadde glatt tatt den gamblen, foran å gå for en average spiss som fks. Remy som BS er så høy på. Lenke til kommentar
archongamer Skrevet 25. juni 2014 Del Skrevet 25. juni 2014 Kan det tenkes at Sanchez viser en spilleforstålse og egenskaper som kunne passet Arsenal og at det er derfor han blir nevnt? Balotelli har scoret mer enn Ronaldo ja, men det trenger nok ikke bety noe da spissen vi alle liker å klage på, og som allerede er i klubben har grust de samtilige på både assist og mål både i oppkjøringen til og under selve VM. Selvsagt har det noe å si på laget de spiller på og form, men i Balotelli sitt tilfelle er det ikke prestasjonen mest jeg sikter til, men utstrålingen og instillingen. Sånt virker negativt inn på hele laget til den som holder på slik. Jeg har som sagt bare vanskelig for å forstå hvordan du kan stole på at Boltelli er rette mannen å satse på i front på Arsenal på de grå dagene der ingenting virker å gå veien, og vi trenger mer enn noe en spiss som kan stå frem med innsats og vilje til å avgjøre? Er redd vi alle vil miste mye hår og klage i matchtrådene vår fortvilelse over hans kroppsspråk og innsats jeg som sagt, men håper jo jeg tar feil. Noen som har hørt hva slags pris Milan skal ønske seg for han egentlig? 1 Lenke til kommentar
Dapper Chap Skrevet 25. juni 2014 Del Skrevet 25. juni 2014 Dette blir jo bare bedre og bedre. For det første; Vi HAR keepere i stallen om det absolutt er nødvendig. Vi har juniorkeepere. Det er ikke poenget. Det kommer en reservekeeper, det kommer kanskje to. Men at det skal prioriteres foran matchvinner-typer som skal heve laget til det nivået som trengs for å vinne ligaen er helt absurd. Jeg har aldri sagt at det er førsteprioritet, og det er ikke mye til anstrengelse eller prioritering som skal til for å få inn en backup. At det er det viktigste vi trenger er derimot helt riktig. Du tar feil om du mener noe annet, og sånn er det bare. For det andre; Jeg har spilt fotball, ja. Hvor relevant er det for denne diskusjonen? Jeg har også spilt Championship og Football manager i snart 15 år med stor suksess, uten at det heller er relevant. Men for å svare på spørsmål ditt; Jo, jeg kan fotball. Wow, gratulerer. Du har hvertfall sannelig ikke klart å vise det i denne diskusjonen. Hadde vi hatt ett kjøp, hadde det blitt en defensiv midtbane, antageligvis. Det HAR vi ikke i stallen, ikke et nivå som er bra nok. Arteta er garbage (det viste han denne sesongen) og Flamini er en kurant backup, og ikke noe mer enn det. Så hadde vi lånt en keeper, for det er ikke kjøp. Tihi, tæhæ... Koz og klemz. Om du virkelig bare hadde kjøpt en oppgradering til Arteta når vi kun hadde hatt 1 keeper er jeg veldig glad for at du ikke er manager for Arsenal. Hadde du hatt den tankegangen ville du vært alt for utålmodig, lettsindig og uerfaren til å drive et lag til suksess. På høyreback har vi Jenkinson, på midtbanen har vi Arteta og Flamini, på spissplassen har vi Giroud. På keeperplassen har vi bare Szczesny. Hva er den viktigste posisjonen av disse? Keeperplassen. Kan noen andre laget spille defensiv midtbane, høyreback og spiss? Tja, til en viss grad. Kan noen andre på laget spille keeper? NEI. Hvilken plass er alltid med uansett hvilken formasjon man spiller? Keeperplassen. Som jeg sa istedet. Vi trenger å oppgradere høyreback, spiss og DM for å bli bedre, men vi må få inn en backupkeeper for å ikke bli verre. Jeg kan ikke fatte hvordan du mener det er viktigere å oppgradere en av utespillerne, når vi alt har helt greie spillere i de posisjonen, istedet for å fylle det store hullet i keeperplassen. Du har ikke svart på hva du mener vi skulle gjort om Szcz ble skadet som våres eneste keeper. Spilt en av juniorkeeperne? Nei. Vi trenger en kompetent backup som kan hindre at målene renner inn. Om en av utespillerne ble skadet har vi alltids noen andre spillere som kan fylle de posisjonene til en viss grad, og de posisjonene er langt ifra like viktige som keeperplassen. Du ville merket enormt stor negativ forskjell dersom vi hadde hatt en juniorspiller i mål, enn for eksempel Flamini på midtbanen. 1 Lenke til kommentar
Dapper Chap Skrevet 25. juni 2014 Del Skrevet 25. juni 2014 Herlig. Det virker ganske overbevisende at han snakker sant. Lenke til kommentar
OhEasy Skrevet 25. juni 2014 Del Skrevet 25. juni 2014 Takk gud. Har blitt overbevist om at Balotelli hadde kjørt Arsenal til grunn. Kan ikke ha en sånn spiller i stallen, Wenger stakkars ville blitt helt fra seg og enda gråere i håret(om det er mulig). 1 Lenke til kommentar
MartinF Skrevet 25. juni 2014 Del Skrevet 25. juni 2014 Jeg har aldri sagt at det er førsteprioritet, og det er ikke mye til anstrengelse eller prioritering som skal til for å få inn en backup. At det er det viktigste vi trenger er derimot helt riktig. Du tar feil om du mener noe annet, og sånn er det bare. Det var jo akkurat det du skrev. Din prioritet for denne sommeren er at vi får inn en backupkeeper. Det er det viktigste for deg. Det er helt utrolig. Om du virkelig bare hadde kjøpt en oppgradering til Arteta når vi kun hadde hatt 1 keeper er jeg veldig glad for at du ikke er manager for Arsenal. Hadde du hatt den tankegangen ville du vært alt for utålmodig, lettsindig og uerfaren til å drive et lag til suksess. På høyreback har vi Jenkinson, på midtbanen har vi Arteta og Flamini, på spissplassen har vi Giroud. På keeperplassen har vi bare Szczesny. Hva er den viktigste posisjonen av disse? Keeperplassen. Kan noen andre laget spille defensiv midtbane, høyreback og spiss? Tja, til en viss grad. Kan noen andre på laget spille keeper? NEI. Hvilken plass er alltid med uansett hvilken formasjon man spiller? Keeperplassen. Som jeg sa istedet. Vi trenger å oppgradere høyreback, spiss og DM for å bli bedre, men vi må få inn en backupkeeper for å ikke bli verre. Jeg kan ikke fatte hvordan du mener det er viktigere å oppgradere en av utespillerne, når vi alt har helt greie spillere i de posisjonen, istedet for å fylle det store hullet i keeperplassen. Du har ikke svart på hva du mener vi skulle gjort om Szcz ble skadet som våres eneste keeper. Spilt en av juniorkeeperne? Nei. Vi trenger en kompetent backup som kan hindre at målene renner inn. Om en av utespillerne ble skadet har vi alltids noen andre spillere som kan fylle de posisjonene til en viss grad, og de posisjonene er langt ifra like viktige som keeperplassen. Du ville merket enormt stor negativ forskjell dersom vi hadde hatt en juniorspiller i mål, enn for eksempel Flamini på midtbanen. Les innlegget mitt en gang til. Så tar du deg en bolle, stapper den i kjeften og holder kjeft. Jeg sier ikke at vi ikke skal kjøpe keeper. Det kommer en backup keeper, men det kan overhodet ikke være førstepri. Lenke til kommentar
MartinF Skrevet 25. juni 2014 Del Skrevet 25. juni 2014 Kan det tenkes at Sanchez viser en spilleforstålse og egenskaper som kunne passet Arsenal og at det er derfor han blir nevnt? Balotelli har scoret mer enn Ronaldo ja, men det trenger nok ikke bety noe da spissen vi alle liker å klage på, og som allerede er i klubben har grust de samtilige på både assist og mål både i oppkjøringen til og under selve VM. Selvsagt har det noe å si på laget de spiller på og form, men i Balotelli sitt tilfelle er det ikke prestasjonen mest jeg sikter til, men utstrålingen og instillingen. Sånt virker negativt inn på hele laget til den som holder på slik. Jeg har som sagt bare vanskelig for å forstå hvordan du kan stole på at Boltelli er rette mannen å satse på i front på Arsenal på de grå dagene der ingenting virker å gå veien, og vi trenger mer enn noe en spiss som kan stå frem med innsats og vilje til å avgjøre? Er redd vi alle vil miste mye hår og klage i matchtrådene vår fortvilelse over hans kroppsspråk og innsats jeg som sagt, men håper jo jeg tar feil. Noen som har hørt hva slags pris Milan skal ønske seg for han egentlig? Selvfølgelig er det derfor han har blitt nevnt, han er en god spiller. Men plutselig etter tre kamper i VM så er han redningsmannen vår og vi må tømme banken for han? Det er jeg ikke helt med på. Balotelli vs. Ronaldo-eksemplet var bare en bi-kommentar, ikke noe å henge seg opp i. Bare det at VM trenger ikke å bety noe som helst. Utstrålingen og innstillingen til Balotelli ja. Artig at vi nevner det, når vi har Mesut Özil på laget som ser ut som han er miserabel i alle kampene han spiller, som ikke takker fansen, men som likevel er guds gave på fotballbanen når spillet hans fungerer. Snakkes om €25 millioner. Den prisklassen vi må ut med for en spiss i verdensklasse. Lenke til kommentar
Adrax Skrevet 25. juni 2014 Del Skrevet 25. juni 2014 Vi skal være glad vi ikke henter Balotelli. Han er som de sier i videoen, ikke en lagspiller. For de som fulgte med på Italia så gjorde han absolutt ingenting. Han sto i still og ventet på ballen og ikke noe interessert i å løpe. Han er lat, ingen lagspiller og kan ødelegge lagmoralen til Arsenal med sitt ego. Jeg synes Javier Hernández fra Manu hadde vært spennende å ha på laget. Han er en god avslutter og ikke like høy på pæra som Balotelli. Han ønsker seg nok spilletid. 1 Lenke til kommentar
Benbjo Skrevet 25. juni 2014 Del Skrevet 25. juni 2014 Haha herlig diskusjon her de siste innleggene. Hva i alle dager er vitsen med å diskutere hvilken posisjon vi burde kjøpe en spiller i dersom vi bare kunne kjøpt 1 spiller? Det er et scenario som aldri kommer til å skje. Det er åpenbart at det får inn en keeper, men det bør jo ikke være førstepri. Wenger har jo selv sagt at angrepet trenger oppgradering. Åpenbart er dette det viktigste å få på plass så v kan utgjøre en trussel fremover. Deretter er Sagna erstatter viktig. Så bør vi få inn en midtbanespiller,men jeg tror nok at Diaby er som en ny signering. Disse posisjonene er de viktigste for at vi skal kunne holde et høyere nivå enn i fjor. Etter dette, om det ikke allerede er på plass, så kan vi hente keeper og stopper. 1 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå