-Lasse Skrevet 15. april 2010 Del Skrevet 15. april 2010 (endret) Haha, leste aldri artikkelen. Bare antok at det var det samme siden vi postet ganske likt. Bare så en link. Urutinert å ikke lese hva som står i linken hans en gang. Endret 15. april 2010 av -Lasse Lenke til kommentar
Benbjo Skrevet 16. april 2010 Del Skrevet 16. april 2010 (endret) Wenger bekrefter at han ikke vil kjøpe ny midtstopper: http://www.arsenal.com/news/news-archive/wenger-we-need-defensive-reinforcements "But we always keep our policy. We manage within our resources and it is not because there is a bigger need that we will overpay the players, because we cannot." Neste sesong: Djourou, Vermaelen, Song og Bartley. Vi vil altså ser mye mer en Denilson i Songrollen neste sesong. Dog tyder den siste setningen på at det kommer til å gambles på en ung og ukjent midtstopper slik som Vermy. Så får vi se hvor det bærer hen EDIT: WTF: http://www.wigan.vitalfootball.co.uk/article.asp?a=195327#ixzz0lGWiu7AI Det ryktet er så sykt/sært at det nesten må være sant Endret 16. april 2010 av Benbjo Lenke til kommentar
invalid_user Skrevet 16. april 2010 Forfatter Del Skrevet 16. april 2010 W00t, 22 mill pund for Rodallega og N'Zog? Bruke saa mye penger paa en spiss, naar vi kan faa Chamakh (som IMO virker som en bedre spiller enn Roda) helt gratis til sommeren? Og hva skal vi med enda en venstrekant/back, vi har jo allerede Clichy, Gibbs, Traore (LB) og Arshavin, Nasri, Rosicky, Traore (LM) ... Dessuten kunne vi faat N'Zog langt billigere da Newcastle rykka ned, og derfor virker denne dealen ekstremt tvilsom, absolutt ikke noen Wenger-kjöp. Nei til begge to og bruk 22m paa en stopper eller to, samt ny backup for Song. Lenke til kommentar
Benbjo Skrevet 16. april 2010 Del Skrevet 16. april 2010 W00t, 22 mill pund for Rodallega og N'Zog? Bruke saa mye penger paa en spiss, naar vi kan faa Chamakh (som IMO virker som en bedre spiller enn Roda) helt gratis til sommeren? Og hva skal vi med enda en venstrekant/back, vi har jo allerede Clichy, Gibbs, Traore (LB) og Arshavin, Nasri, Rosicky, Traore (LM) ... Dessuten kunne vi faat N'Zog langt billigere da Newcastle rykka ned, og derfor virker denne dealen ekstremt tvilsom, absolutt ikke noen Wenger-kjöp. Nei til begge to og bruk 22m paa en stopper eller to, samt ny backup for Song. Enig, men i hvilken verden får du 2 midtstoppere og en DM for 22£mill? Lurer også på hvordan Wenger ser på Nordtveit. "Like a new signing"? Kan jo være at han er i Wengers planer om ikke i førstelaget så hvertfall backup. KAN jo ikke være dårligere enn Silvestre. Lenke til kommentar
Xanman Skrevet 16. april 2010 Del Skrevet 16. april 2010 Wenger bekrefter at han ikke vil kjøpe ny midtstopper: http://www.arsenal.com/news/news-archive/wenger-we-need-defensive-reinforcements Nei, det er ikke det han sier i det hele tatt. Han sier at vi TRENGER nye defensive spillere, men han vil ikke sprenge banken av den grunn. Med andre ord kommer han sannsynligvis til å hente en eller flere midtstoppere til en billig penge. Lenke til kommentar
Benbjo Skrevet 16. april 2010 Del Skrevet 16. april 2010 Wenger bekrefter at han ikke vil kjøpe ny midtstopper: http://www.arsenal.com/news/news-archive/wenger-we-need-defensive-reinforcements Nei, det er ikke det han sier i det hele tatt. Han sier at vi TRENGER nye defensive spillere, men han vil ikke sprenge banken av den grunn. Med andre ord kommer han sannsynligvis til å hente en eller flere midtstoppere til en billig penge. Du leste ikke det som stod i spoileren, gjorde du vel? =) Lenke til kommentar
invalid_user Skrevet 16. april 2010 Forfatter Del Skrevet 16. april 2010 Enig, men i hvilken verden får du 2 midtstoppere og en DM for 22£mill? Er fullt mulig det, Vermaelen x 2 blir jo £20m, mens Song kostet rundt £1m, om jeg ikke tar feil. Men jeg mente egentlig ikke nöyaktig £22m, men så mye penger som er nödvendig til å sikre disse spillerne. Gikk bare ut i fra at man sparte £22m på å ikke kjöpe de to Wiganspillerne. Lenke til kommentar
Benbjo Skrevet 16. april 2010 Del Skrevet 16. april 2010 Enig, men i hvilken verden får du 2 midtstoppere og en DM for 22£mill? Er fullt mulig det, Vermaelen x 2 blir jo £20m, mens Song kostet rundt £1m, om jeg ikke tar feil. Men jeg mente egentlig ikke nöyaktig £22m, men så mye penger som er nödvendig til å sikre disse spillerne. Gikk bare ut i fra at man sparte £22m på å ikke kjöpe de to Wiganspillerne. Sånn å forstå. Vermaelen kostet vel litt mer enn 10£ mill om jeg ikke husker feil? Evt var det i Euro. Er ikke alltid like lett å få med seg. Mulig at var 12 millioner euro eller noe slikt. Song var billig ja, men det tok jo flere år før han fikk spille noe særlig. I dagens market skal det godt gjøres å betale £1m for en spiller som kan spille i et topp 10 lag i europa. Skal vi kjøpe en DM bør han være god nok til å kunne spille i den posisjonen i dag. Slik jeg ser det vil den eventualle spilleren som blir kjøpt sitte på benken en del. Dessuten tror jeg at Eastmond eller Coquelin kan fylle den rollen. Spesielt Eastmond. Litt ung enda kanskje. Skal vi kjøpe en DM bør han være oppi årende. Gamle Diarra i RM har jeg nevnt før. Ellers er jo Senna en god kandidat, men vil vel neppe sitte på benken. Andre? Lenke til kommentar
andre3028 Skrevet 16. april 2010 Del Skrevet 16. april 2010 Har dere lest dette her ? http://msn.tv2sporten.no/fotball/england/ajaxstjerne-kan-havne-i-arsenal-3184672.html Lenke til kommentar
Benbjo Skrevet 16. april 2010 Del Skrevet 16. april 2010 Har dere lest dette her ? http://msn.tv2sporten.no/fotball/england/ajaxstjerne-kan-havne-i-arsenal-3184672.html Har to kommentarer: 1. Dyrt for en slik gambling 2. Kommer han forsvinner enten Sagna eller Eboue. Lenke til kommentar
invalid_user Skrevet 16. april 2010 Forfatter Del Skrevet 16. april 2010 Uhhh, vil ikke ha en Twitter-jävel. Over til andre saker: [url=]http://www.arsenal.com/news/news-archive/wenger-tight-lipped-over-goalkeeper-plans[/url] Virker som Wenger har en del tenking aa gjöre angaaende keepersituasjonen. Synes disse uttalelsene er ganske utypiske ham. Hadde forventet at han sa noe som "No, I don't think we have a problem with goalkeepers at this club", eller noe i den duren. Han sier ogsaa at han ikke forventer Hugo Lloris til aa bytte klubb denne sommeren. HVORFOR kjöpte vi ikke denne keeperen da han var tilgjengelig i OGC Nice?!?!?!?!?!?!?!? Han kostet Lyon "bare" €10m og har vist seg aa väre en eksepsjonelt god keeper over flere sesonger. Faen, Wenger, faen. Lenke til kommentar
Xanman Skrevet 17. april 2010 Del Skrevet 17. april 2010 "But we need to add something. I believe defensively in the big games we were too vulnerable." Dette lover bra! Kjøper vi f. eks. Chamakh, Sørensen og Subotic i tillegg til at vi fikser nye kontrakter med Merida og Campbell (tror ikke Gallas blir), så er jeg storfornøyd. Lenke til kommentar
invalid_user Skrevet 17. april 2010 Forfatter Del Skrevet 17. april 2010 "I'm not sure he would even get into their team." - dette skal Peter Hil-Wood ha sagt om Cesc og Barcelona, og det har selvsagt skapt en aldri saa liten mediestorm, hvor et par aviser skriver "Hil-Wood's remarks have left Fabregas infuriated". Ah gud, som jeg elsker sportsjournalisme. Alle med IQ over 10 skjönner at Hil-Wood ikke mente (hvis han i det hele tatt har sagt dette) at Cesc var en daarlig spiller, men at Barcelona har en ekstremt fabelaktig midtbane med Xavi og Iniesta, samt Busquets og Keita bak dem. Det er fysisk umulig for Barca aa spille med Xavi, Iniesta og Fabregas samtidig, og derfor kan ikke Cesc forvente noen nökkelspillerstatus der borte. Det tror jeg til og med han skjönner, mens tabloidene som vanlig overdriver og antar. FÜCK OFF! Synes at Wenger snart burde bannlyse spörsmaal om Cesc/Barcelona paa pressekonferansene sine. Lenke til kommentar
Benbjo Skrevet 17. april 2010 Del Skrevet 17. april 2010 http://www.insidefutbol.com/2010/04/17/atletico-madrid-complete-deal-for-arsenal-midfielder-merida/20755/ Synd om sant. Vet ikke om kilden er troverdig. Lenke til kommentar
invalid_user Skrevet 17. april 2010 Forfatter Del Skrevet 17. april 2010 Vel, han er 20 aar og er ganske langt unna förstelaget vaart naar de fleste er skadefrie. Jeg graater ikke om han stikker. Gallas er f. eks. et mye större tap. (Virker mer og mer som at han reiser fra oss) Lenke til kommentar
Xanman Skrevet 17. april 2010 Del Skrevet 17. april 2010 "I think we can overcome [Chelsea]," he said. "For a while we were not investing maybe because we had built the stadium but I think our financial situation is now becoming much stronger and we will be capable to buy the players we need to buy." "No we cannot [compete] on wages with Chelsea. That is simple. I believe what is not normal is not our wage bill but their wage bill because that should not be allowed. "However they cannot all go to Chelsea, it is as simple as that. There are top players outside of the ones Chelsea want to buy who are good enough for us." Om Chamakh: "We will announce the deals after the league [finishes]," he said. "He is one of the players who has a good chance to join us." Dette lover bra! Lenke til kommentar
invalid_user Skrevet 17. april 2010 Forfatter Del Skrevet 17. april 2010 (endret) Dette sa Wenger? Hvor? Edit: Hörer paa "Oh To Be" av Away Boyz naa, kom randomly opp paa mp3-spilleren min. 'OOH TO, OOH TO BE, OOH TO BE A; GOONER!!! / Wouldya believe it?!?!?' Arsenal = luv Endret 17. april 2010 av iRoman Lenke til kommentar
Xanman Skrevet 17. april 2010 Del Skrevet 17. april 2010 Her og her. Rett og slett nyyydelig lesning. Lenke til kommentar
invalid_user Skrevet 18. april 2010 Forfatter Del Skrevet 18. april 2010 Gunners line up Hart raid JA TAKK!!! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå