Gå til innhold

Overganger og øvrige spekulasjoner - Arsenal


invalid_user

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Også var det sånn med kilder og sånn da...

 

Wenger sier alltid at rykter er oppspinn, så jeg vet ikke helt jeg. Han sa vel også at han "ikke hadde hørt om Santi Cazorla" før han plutselig hadde signert han et par uker senere?

 

Kilde kan du selvsagt få.

 

http://news.arseblog.com/2014/06/wenger-dismisses-balotelli-interest/

 

Etter VM er jeg bare enda mer sikker på at Balotelli er helt feil mann å satse penger på.

Lenke til kommentar

 

Også var det sånn med kilder og sånn da...

 

Wenger sier alltid at rykter er oppspinn, så jeg vet ikke helt jeg. Han sa vel også at han "ikke hadde hørt om Santi Cazorla" før han plutselig hadde signert han et par uker senere?

 

Kilde kan du selvsagt få.

 

http://news.arseblog.com/2014/06/wenger-dismisses-balotelli-interest/

 

Etter VM er jeg bare enda mer sikker på at Balotelli er helt feil mann å satse penger på.

 

 

Disse typene argumenter skjønner jeg lite av. Hele Italia var en bøtte med bæsj og måten de spiller på passer ikke Balotelli overhodet. Man kan også argumentere for at Ronaldo har vært enda dårligere en Balo i VM. Hele Spania var også horrible.

 

De spiller 3 gruppekamper på en ukes tid. At man har et dårlig VM betyr ikke at man er en dårlig spiller. Det omvendte gjelder selvsagt også. Man kan være en helt average spiller som har et godt VM.

  • Liker 2
Lenke til kommentar

Disse typene argumenter skjønner jeg lite av. Hele Italia var en bøtte med bæsj og måten de spiller på passer ikke Balotelli overhodet. Man kan også argumentere for at Ronaldo har vært enda dårligere en Balo i VM. Hele Spania var også horrible.

 

De spiller 3 gruppekamper på en ukes tid. At man har et dårlig VM betyr ikke at man er en dårlig spiller. Det omvendte gjelder selvsagt også. Man kan være en helt average spiller som har et godt VM.

 

 

Finner det ganske merkelig at du av alle ønsker Balotelli. For du vil jo etter en av hans klassiske "jeg gidder ikke jobbe" kamper (som det vil bli mange av) dømme han nord og ned slik du gjør med andre Arsenal spillere som har en dårlig dag på jobb. Og med balotelli vet du jo at du får en haug av kamper der han ikke gidder en dritt annet en kanskje skaffe seg et rødt kort for noe hodeløst.

 

Jeg ønsker meg en spiss som kan prestere i hver kamp, eller i det minste i et flertall av kampene han spiller. Balotelli er ikke den mannen.

  • Liker 1
Lenke til kommentar

 

Bra. Har overhodet ikke lyst på Balotelli. Har vært dårlig i VM også.

Men her må jeg faktisk si meg uenig. Jeg for min del har mer lyst på Balotelli en noen andre som vi er blitt koblet til.

 

 

Sanchez er den spilleren jeg har mest lyst på av alle vi linkes til. Har vi Sanchez på venstre, Ozil i midten, Walcott på høyre så kan jeg helt fint godta at spissalternativene på topp er for eksempel Remy og Giroud. Balotelli er liten vits. Dyr og for risky at det er verdt å satse på det lille imponerende han har vist frem. Pluss at han er til tider en tulling. Her er hvordan jeg rangerer behovene våres fra viktigst til minst viktig:

 

1. Keeper

2. Høyreback

3. Defensiv midtbanespiller

4. Spiss

5. Venstrekant

6. Midtstopper

Lenke til kommentar

Finner det ganske merkelig at du av alle ønsker Balotelli. For du vil jo etter en av hans klassiske "jeg gidder ikke jobbe" kamper (som det vil bli mange av) dømme han nord og ned slik du gjør med andre Arsenal spillere som har en dårlig dag på jobb. Og med balotelli vet du jo at du får en haug av kamper der han ikke gidder en dritt annet en kanskje skaffe seg et rødt kort for noe hodeløst.

 

Jeg ønsker meg en spiss som kan prestere i hver kamp, eller i det minste i et flertall av kampene han spiller. Balotelli er ikke den mannen.

Balotelli er fortsatt bare 23 år, og forrige sesong hos Milan fikk han ekstremt lite hjelp fra midtbanen, og han måtte selv jobbe mye mer lengre ned på banen enn en spiss av hans kaliber bør gjøre. Likevel scorte han rundt 20 mål. Han er definitivt ikke lat, han er litt som Özil, en spiss leverer når pasningen kommer. Med Balotelli kan vi også spille en 4-4-2-variant slik vi gjorde med Dennis og Henry, med Giroud og Balo. Giroud som den som møter, Balo den som løper i bakrom og bruker sin fart og styrke. Eller vi kan spille slik vi gjør nå med tre spillere bak spissen.

 

Imaget til Balotelli syns jeg er litt overdrevet, og er det noen som kan få skikk på han, så er det definitivt Wenger.

 

 

Her er hvordan jeg rangerer behovene våres fra viktigst til minst viktig:

 

1. Keeper

2. Høyreback

3. Defensiv midtbanespiller

4. Spiss

5. Venstrekant

6. Midtstopper

Bevis nok på at du ikke har peiling. Keeper som første pri? Vi har ligaens kanskje andre, tredje beste keeper. Det skal bare inn en ok backup, ikke noe hokus pokus...

Endret av MartinF
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...