Gå til innhold

Overganger og øvrige spekulasjoner - Arsenal

invalid_user

Anbefalte innlegg

Kan godt være han blir solgt, men Wenger kommer aldri til å selge til United eller noen andre rivaler med mindre de overbyr.

Haha. Wenger har vist gang på gang at han ikke bryr seg om han selger til en rival eller ikke. RvP, Clichy, Adebayor, Toure, Cole

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Noen mener Wenger har en magisk finger som hypnotiserer spillere så de kan signere for oss. Ikke noe mer enn det. Men in hindsight er det like greit at det ikke ble noe av overgangen. Jeg var veldig positiv til den, men det var voldsomt mye penger det var snakk om.

Lenke til kommentar

Er det virkelig mulig? Slutt å kritisere Wenger for absolutt alt. Når det er opp til Draxler om han vil reise eller ikke så betyr det at Arsenal møtte pengekravet til Schalke, og det igjen viser at Wenger er villig til å bruke penger. Om spilleren ikke vil flytte på seg, hva skal liksom Wenger gjøre. Tvinge han? True han? Gjøre en 20-åring til klubbens best betalte spiller? Slutt med den jævla heksejakten din.

Endret av Mr. Brightside
  • Liker 3
Lenke til kommentar

Sier ikke nei takk, men ser det ikke helt for meg. Fremdeles ung og meget god. Får vi også inn f. Eks Griezmann så har vi et godt angrep.

Ryktes i dag at Cazorla er veldig lysten til å dra tilbake til Spania. Med sitater og hele pakken. Om han drar forstår jeg ikke at vi ikke hentet Fabregas. Tror Cazorla tar et år til, men går vel inn i siste kontraktsår?

Lenke til kommentar

Ryktes i dag at Cazorla er veldig lysten til å dra tilbake til Spania. Med sitater og hele pakken. Om han drar forstår jeg ikke at vi ikke hentet Fabregas. Tror Cazorla tar et år til, men går vel inn i siste kontraktsår?

Eneste han sa var at han skal vurdere fremtiden sin etter VM. Har ingen problemer med at han drar dersom vi får inn en rask, ren ving a la Griezmann. Cazorla er tross alt 29 år og var temmelig skuffende denne sesongen i forhold til slik han var den første. Det er også snakk om en god del penger vi kan få for'n. Vi har fremdeles god tekning for Özil dersom han dro.

Endret av Mr. Brightside
Lenke til kommentar

Har vi det? Hvem da? Ramsey? Ikke posisjonen hans. Wilshere? Vært elendig når han har spilt der. Er dessuten skadet hele tiden. Hatt svake 18mnd ish. Ox? Uprøvd. Skadeproblemer.

Blir nødløsninger om Ozil er skadet og Cazorla selges.

Lenke til kommentar

Rosicky er 34 til høsten og kan spille maks 1 kamp i uka eller mindre. Å selge Cazorla uten å få inn en offensiv "potet" ville vært en stor svekkelse av troppen. Særdeles få spillere der ute med de kvalitetene Cazorla besitter.

Jeg sier ikke at jeg vil Cazorla skal dra, men jeg ville ikke grått dersom han dro og vi hentet for eksempel Griezmann som ville passet oss bedre på kant. Dersom det viser seg at han vil dra er det heller ikke så mye å gjøre.

Rosicky blir kanskje 34, men han har fysikken til en 28-åring. Vi har også andre løsninger som Wilshere, Ox, Ramsey og eventuelt en reservespiller. Om det skulle vært et problem ville det ikke vært så vanskelig å hente et ungt talent som er bak Özil og Rosicky i køen, men jeg mener ikke instillingen på å løse skadeproblemene bør være å hente flere spillere for å kompensere, men heller angripe skadeproblemene direkte og redusere de.

Lenke til kommentar

Sanchez, Balotelli, Khedira (visstnok blitt fortalt av RM at han ikke lenger har en fremtid i klubben), Aurier, Schär og Ospina/Ochoa så ser det ikke så verst ut før neste sesong blir sparket igang.

Har dog veldig liten tro på det, men det hadde vært helt rått.

Lenke til kommentar

Fy faen Balotelli er lat.. Han arbeider eller springer ikke i det hele tatt. Nå begynner jeg seriøst å endre mening om å ville ha han til Arsenal. Han står bare å venter på at noen skal servere ballen på sølvfat til han. Han er ikke interessert i å prøve å få tak i ballen selv.

Lenke til kommentar

http://www1.skysports.com/football/news/12040/9357758/transfer-news-ac-milan-not-ruling-out-mario-balotelli-exit-amid-ongoing-arsenal-rumours

AC Milan have not ruled out the idea of selling Mario Balotelli after vice-president Barbara Berlusconi admitted that 'nobody is irreplaceable'.

Fingers crossed. Ville tilført laget det Giroud mangler. De to kan bli fryktelig farlig sammen!

• Liker 1
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...